Moja nová láska

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Blue Lanos, pejee

Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Už jsem zde

Příspěvek od Vazoun »

Ta připomínka kolem - " Vazouna " už to oslovení vole,vole se mi docela
začíná líbit pánové.Už jste mne to naučili :lol: A nebudu se :( :( :(
Čau všem na foru a nedělejte ze mne odstrašující příklad už to nevidím ani
neslyším :!: :!: :lol: Zdraví - " Vazoun " :lol:
Reklama
 

Uživatelský avatar
eMKa Slovensko
Příspěvky: 2087
Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
Bydliště: TN - NMnV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eMKa Slovensko »

jasne vole :lol: :lol:
LANOS eMKa Slovensko, http://www.lanosclub.com
Obrázek
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 459
Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
Bydliště: Bratislava - Dúbravka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor »

to Vazoun: Hurraaa, tak sme ta uspesne pokazili, vnuci budu mat radost :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Velo je super i když se na něm ten Domácí kutil pěkně vyřádil.
zase až tak tragické to nie je.Kutil prerobil strechu, tu rezervu,volant par hovadinek a farbu. Zbytok bola úprava spravená na objednávku vo velorexe v roku 1975
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Co vás mladý táhne k týhle moderně ;) ? Jo tříkolovej Velorex, startování pákou mezi sedačkama, to byla klasika... Tahle hrůza prý má i elektrický startér, kde je nějaká poezie :lol: ?
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Mechanické štartovanie mali len 175 a 250, všetky 350-ky mali štartovanie na dynamoštartér, či už štvorkolové, alebo troj ;)
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Bohužel máš 4 kolovýho Velouše, ale o těch klasickejch se říkal nejeden vtip, např. :::::::::
Baví se starej a mladej šnek u silnice, proč ten mladej nejde na druhou stranu na lepší trávu. A tn mladej říká že na tý silnici je už rojetá celá jeho rodina. Starej říká: Na to mám bezva trik! Mrkni támhle do zatáčky uvidíš dvě světla a vyrazíš, ale nesmíš běžet furt, musíš se vprostředku zastavit a až přejede auto doběhnout na druhou stranu. Tak mladej čeká, vidí dvě světla a vyrazí, veprostřed se zastaví a čeká! Chruppp mlask a je placatej!!!!
Ten starej vyvalí oči a povídá: HMMM VELOREX ten jsem už dlouho neviděl! :lol: :lol: :lol:

SORRY vím ,že to patří do vtipů, ale mám pocit že do tohodle tématu to taky zapadne VOE :lol: :lol: :lol: :lol:

Jinak Geparde na tý druhý fotce je Nexie kde????? Nemám nasazený brejle!!!! :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Ciernygepard píše:Mechanické štartovanie mali len 175 a 250, všetky 350-ky mali štartovanie na dynamoštartér, či už štvorkolové, alebo troj ;)
Tata mel 3-kolovou 350 a mela rucni startovani. Couvalo se s ni tak, ze se motor nahodil "obracene".
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

PavelZ píše:
Ciernygepard píše:Mechanické štartovanie mali len 175 a 250, všetky 350-ky mali štartovanie na dynamoštartér, či už štvorkolové, alebo troj ;)
Tata mel 3-kolovou 350 a mela rucni startovani. Couvalo se s ni tak, ze se motor nahodil "obracene".
By ma zaujímalo, čo myslíte pod ručným štartovaním... Ved aj ja to nahadzujem rukou a nie nohou :lol:
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Mozna sem to spatne pochopil ;), ale startovalo se to rukou jako sekacka, ne rukou klickem nebo tlacitkem. A kdyz clovek potreboval couvat, tak to lanko (pasek) namotal obracene a natocil motor "obracene" a mel 3 rychlosti dozadu.
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Tak to si mal ručné štartovanie, ale pokiaľ ma znalosti nemýlia, tak to u 350 nebolo. Ako vyskytnúť sa to mohlo, lebo velorex bol handmade a skúšali rozne čudá, ale normálne mali dynamoštartér a ten mal páčku pod sedadlom. Zatlačiť dole a motor naskočil, potiahnuť nahor a naskočil opačne. A rýchlosti sú 4 vpred a 4 vzad
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Tak to muze byt generacni rozdil. Uz sem v clancich nasel, ze ze zacatku mely 350 rucni spousteni a pak dynamospoustec. A ten s tim rucnim spoustenim mel aspon podle me pameti jen 3 kvalty. Ale to sem zatim nikde neoveril.

Ten sem nemel ja, ten mel jeste tata, ja uz ho znam jen z obrazku a vypraveni :). Prvni auto, ve kterym sem byl vozen byl Trabant 601.
Naposledy upravil(a) PavelZ dne pát srp 11, 2006 10:35, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Ciernygepard píše:Tak to si mal ručné štartovanie, ale pokiaľ ma znalosti nemýlia, tak to u 350 nebolo. Ako vyskytnúť sa to mohlo, lebo velorex bol handmade a skúšali rozne čudá, ale normálne mali dynamoštartér a ten mal páčku pod sedadlom. Zatlačiť dole a motor naskočil, potiahnuť nahor a naskočil opačne. A rýchlosti sú 4 vpred a 4 vzad

Přesně tak to je , ta páčka zároveň pootočila předstihem , proto to chytlo obráceně. Když byla slabá baterka, byla tam ještě taková páka , kterou se trhlo nahoru a když jsi měl štěstí a motor moc nekopal chytlo to bez toho aby jsi měl ruku přibitou k podlaze a sedřený klouby......
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

PavelZ píše:Tak to muze byt generacni rozdil. Uz sem v clancich nasel, ze ze zacatku mely 350 rucni spousteni a pak dynamospoustec. A ten s tim rucnim spoustenim mel aspon podle me pameti jen 3 kvalty. Ale to sem zatim nikde neoveril.
Ten co jsem restauroval v práci ( už jsem to tu psal) byla 250 a kvalty to mělo 4 .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Mimochodem, vite jak je to ted s Velorexem a ridicakem? Porad plati, ze na nej clovek musi mit ridicak na velkou motorku?
Odpovědět

Zpět na „POKEC“