Moja nová láska
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem zde
Ta připomínka kolem - " Vazouna " už to oslovení vole,vole se mi docela
začíná líbit pánové.Už jste mne to naučili A nebudu se
Čau všem na foru a nedělejte ze mne odstrašující příklad už to nevidím ani
neslyším Zdraví - " Vazoun "
začíná líbit pánové.Už jste mne to naučili A nebudu se
Čau všem na foru a nedělejte ze mne odstrašující příklad už to nevidím ani
neslyším Zdraví - " Vazoun "
- Reklama
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel máš 4 kolovýho Velouše, ale o těch klasickejch se říkal nejeden vtip, např. :::::::::
Baví se starej a mladej šnek u silnice, proč ten mladej nejde na druhou stranu na lepší trávu. A tn mladej říká že na tý silnici je už rojetá celá jeho rodina. Starej říká: Na to mám bezva trik! Mrkni támhle do zatáčky uvidíš dvě světla a vyrazíš, ale nesmíš běžet furt, musíš se vprostředku zastavit a až přejede auto doběhnout na druhou stranu. Tak mladej čeká, vidí dvě světla a vyrazí, veprostřed se zastaví a čeká! Chruppp mlask a je placatej!!!!
Ten starej vyvalí oči a povídá: HMMM VELOREX ten jsem už dlouho neviděl!
SORRY vím ,že to patří do vtipů, ale mám pocit že do tohodle tématu to taky zapadne VOE
Jinak Geparde na tý druhý fotce je Nexie kde????? Nemám nasazený brejle!!!!
Baví se starej a mladej šnek u silnice, proč ten mladej nejde na druhou stranu na lepší trávu. A tn mladej říká že na tý silnici je už rojetá celá jeho rodina. Starej říká: Na to mám bezva trik! Mrkni támhle do zatáčky uvidíš dvě světla a vyrazíš, ale nesmíš běžet furt, musíš se vprostředku zastavit a až přejede auto doběhnout na druhou stranu. Tak mladej čeká, vidí dvě světla a vyrazí, veprostřed se zastaví a čeká! Chruppp mlask a je placatej!!!!
Ten starej vyvalí oči a povídá: HMMM VELOREX ten jsem už dlouho neviděl!
SORRY vím ,že to patří do vtipů, ale mám pocit že do tohodle tématu to taky zapadne VOE
Jinak Geparde na tý druhý fotce je Nexie kde????? Nemám nasazený brejle!!!!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
By ma zaujímalo, čo myslíte pod ručným štartovaním... Ved aj ja to nahadzujem rukou a nie nohouPavelZ píše:Tata mel 3-kolovou 350 a mela rucni startovani. Couvalo se s ni tak, ze se motor nahodil "obracene".Ciernygepard píše:Mechanické štartovanie mali len 175 a 250, všetky 350-ky mali štartovanie na dynamoštartér, či už štvorkolové, alebo troj
Tak to si mal ručné štartovanie, ale pokiaľ ma znalosti nemýlia, tak to u 350 nebolo. Ako vyskytnúť sa to mohlo, lebo velorex bol handmade a skúšali rozne čudá, ale normálne mali dynamoštartér a ten mal páčku pod sedadlom. Zatlačiť dole a motor naskočil, potiahnuť nahor a naskočil opačne. A rýchlosti sú 4 vpred a 4 vzad
Tak to muze byt generacni rozdil. Uz sem v clancich nasel, ze ze zacatku mely 350 rucni spousteni a pak dynamospoustec. A ten s tim rucnim spoustenim mel aspon podle me pameti jen 3 kvalty. Ale to sem zatim nikde neoveril.
Ten sem nemel ja, ten mel jeste tata, ja uz ho znam jen z obrazku a vypraveni . Prvni auto, ve kterym sem byl vozen byl Trabant 601.
Ten sem nemel ja, ten mel jeste tata, ja uz ho znam jen z obrazku a vypraveni . Prvni auto, ve kterym sem byl vozen byl Trabant 601.
Naposledy upravil(a) PavelZ dne pát srp 11, 2006 10:35, celkem upraveno 2 x.
Ciernygepard píše:Tak to si mal ručné štartovanie, ale pokiaľ ma znalosti nemýlia, tak to u 350 nebolo. Ako vyskytnúť sa to mohlo, lebo velorex bol handmade a skúšali rozne čudá, ale normálne mali dynamoštartér a ten mal páčku pod sedadlom. Zatlačiť dole a motor naskočil, potiahnuť nahor a naskočil opačne. A rýchlosti sú 4 vpred a 4 vzad
Přesně tak to je , ta páčka zároveň pootočila předstihem , proto to chytlo obráceně. Když byla slabá baterka, byla tam ještě taková páka , kterou se trhlo nahoru a když jsi měl štěstí a motor moc nekopal chytlo to bez toho aby jsi měl ruku přibitou k podlaze a sedřený klouby......
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Ten co jsem restauroval v práci ( už jsem to tu psal) byla 250 a kvalty to mělo 4 .PavelZ píše:Tak to muze byt generacni rozdil. Uz sem v clancich nasel, ze ze zacatku mely 350 rucni spousteni a pak dynamospoustec. A ten s tim rucnim spoustenim mel aspon podle me pameti jen 3 kvalty. Ale to sem zatim nikde neoveril.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e