bez plynu naozaj bez? (brzdenie mot. a spotreba)

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

pelo píše:vie mi niekdo vysvetlit teda prečo ak mate napriklad "športovy" :D vyfuk a spustite sa s kopca tak vyfuk stale "striela" ??
Ja mam lauf asi tak trocha "sportovy" :D a teda nestriela ani z kopca :idea:
JJ diskutovat mozes nikto ti nebrani :lol: Ale doteraz si tu toho moc nenadiskutoval :roll: ale si tu pomerne novy :lol:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
pelo
Příspěvky: 69
Registrován: úte čer 27, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelo »

aha takže novy nemožu diskutovat, toto som envedel :( tak pardon

myslím, že už sme si to tu vysvetlili
Espero , 1,5 16V
http://www.adrenalineteam.sk/ , pelo@wakkee.sk , ICQ: 254317908
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

Keep smiling :lol: :lol: :lol:

Asi si to zle pochopil. Blue to myslel tak, ze pretoze si novy, tak si este nemal priestor a cas na to, aby si tu vytvoril viac diskuznych prispevkov. A nie ze tu nemozes diskutovat, lebo si tu novy :D. Vsak si vsimni tie smajliky.

Ono fakt sa to da pochopit dvoma smermi. Ale podla tvojich reakcii na tomto fore sa len chcem spytat (nic v zlom): Nemas ty v poslednom case tak trochu pesimisticku naladu ? :lol:
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Uživatelský avatar
pelo
Příspěvky: 69
Registrován: úte čer 27, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelo »

Vado: no a ty si zas nepochopil čo som napísal ja :D viem ako to lanos myslel a preto som napísal to čo som napísal :lol:

a prečo pesimisticku naladu? s čoho usudzuješ?
Espero , 1,5 16V
http://www.adrenalineteam.sk/ , pelo@wakkee.sk , ICQ: 254317908
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

pelo píše:Vado: no a ty si zas nepochopil čo som napísal ja :D viem ako to lanos myslel a preto som napísal to čo som napísal
Z toho, co jsi napsal, vyplývá, že jsi se urazil.
Uživatelský avatar
pelo
Příspěvky: 69
Registrován: úte čer 27, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelo »

eeešte ma chvilku rozoberajme :)))

Habron: urazil? nie, to fakt nie. Kdo ma pozná, vie ,že sa tak lahko neurazím a hlavne nie kvoli par pismenkam na fore :)
a myslím si,že mam naozaj veeelmi vela kamaratov po SK a CZ , z roznych for,klubov atd...


asi som tam mal použiť smajlíka :)
Espero , 1,5 16V
http://www.adrenalineteam.sk/ , pelo@wakkee.sk , ICQ: 254317908
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

P206 vstreky vypina. Je to pekne citi ked dobrzdujete na 2kvalte ku krizovatke ako to pri 1200 mykne.
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

Habron píše:
pelo píše:Vado: no a ty si zas nepochopil čo som napísal ja :D viem ako to lanos myslel a preto som napísal to čo som napísal
Z toho, co jsi napsal, vyplývá, že jsi se urazil.
Bohuzial si to myslim aj ja :cry: A ked uz niekto nevidi more cervenych smajlov tak... Jasne len sa nedaj :lol: a pis co len chces :D Nikdy som tu za tie roky nemal spor ale ak mas pocit ako si sa vyjadril v threade Srazy tak ja ti ho nebudem brat :oops:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

hehe, piste si co chcete, ja chodim na LPG a vstreky mam zavrete aj ked idem do kopca a s plynom :lol: :lol: :lol:.
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

JRD McLAREN píše: ..kdezto ECU jednotky VW (bosch), palivo nevypinaju...
..ale ide tam strasne male mnozstvo... (cas vstreku okolo 1-2ms)..
..a VW motory potom vedia "hned potiahnut"...ked sa prestane brzdit..
(teda aspon to Polo z 1.6MPi sa takto chova)..
Čas vstreku okolo 1-2 ms?
Aké časy trvanie vstreku sú pri bežnej prevádzke.
Z toho čo som čítal tak palivo sa vstriekava raz za každú otáčku,
teda na jednu expanziu pripadajú dva vstreky. Uvažujem nad vyrobením
jenoduchého ukazovateľa (stĺpec LED alebo analógový) aktuálnej spotreby
paliva, a odpichnúť sa chcem od vstrekov - čím dlhší vstrek tým väčšia
spotreba. Cez diódu od vstrekov na RC člen, a merať aktuálne napätie
na C, ktorý by bol postupne vybíjaný vlastným merákom alebo nejakým
R. Išlo by to? Nezaťažilo by to moc RJ?
Nechcel aby to fungovalo ako palubný počítač a ukazovalo spotrebu na
100 km ale iba chcem vedieť kedy mi to ako chľastá a vydedukovať
či je lepšie isť 40 km/h na trojke alebo štvorke a tak.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Vikiman
Příspěvky: 10
Registrován: čtv kvě 11, 2006 16:03
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Vikiman »

mozno je to blba otazka....ale, je mnozstvo vstreknuteho paliva urcene len casom/dlzkou trvania jedneho ci viac vstrekov? ked to ma byt MPI, kolko najviac asi jednotlivych vstrekov na jeden cyklus to moze spravit?
novacik v teme ... nexia 16V sedan (96, GLX, 86000km)
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

MPI znamena jen vycebody vstrik. Puvodne bylo vstrikovac je jeden, misto karburatoru. Pak prislo MPI, ktere ma vstrikovac pro kazdy valec zvlast. Je mozne pouzivat i vicenasobny vstrik na jeden valec, kde se postupne vtrikuje nekolik davek po sobe. Diky tomu je mozne ve valci vytvorit chudou smes, kterou by bylo normalne problem zapalit, a jen kolem svicky vytvorit bohatsi smes, kterou svicka bez problemu zapali a teprva od ni pak chytne i ta chuda smes okolo. Vice po sobe jdoucich striku ale pouzivaji asi jen diesely, u benzinaku FSIcka a nove prestavby na LPG.
Marek
Příspěvky: 132
Registrován: čtv srp 21, 2003 21:02

Příspěvek od Marek »

No rozepsali jste se tady pěkně :lol: Já mám vyzkoušeno Octavia 1,6 74kW nebere nic až do volnoběžných otáček a stejně tak 1,9Tdi 66kW Octavia a VW Caravelle 2,5TDI 128kW neberou nic. Přesně jak psal JRD McLAREN motor bez paliva funguje jako kompresor proto to pořád střílí do výfuku nebo ne? Sem z toho tady nějak zmatenej :lol:
Jano
Příspěvky: 4
Registrován: pon říj 02, 2006 14:34

Příspěvek od Jano »

Zdravím. Tiež som tu nový, ale "musím" napísať že jazda "zadara" s kopca pri zaradenej rýchlosti a nezošliapnutom plyne je realita. Nákladné autá to bežne využívajú pri systémoch motorových bŕzd (napr. systém Jake Breake), tak neviem prečo by v osobákoch zbytočne striekalo palivo, keď nemusí :D Už staré Liazy pri brzdení motorom pneumaticky zavreli klapku výfuku, aby sa motor "dusil" a zároveň sa potiahlo tiahlo vstrekovacieho čerpadla až do polohy úplného zrušenia vstreku ako pri zhasínaní motora. Možno je to naozaj od veci, čo som tu napísal, ale ak to ide u veľkých, tak prečo nie u malých :D Inak, pri jazdení s osobákmi zo vstrekmi, som mal subjektívny pocit, že naozaj to išlo s kopca zadara :D
orgi
Příspěvky: 351
Registrován: úte bře 28, 2006 21:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orgi »

JRD McLAREN píše:..tak to s tebou suhlasim..
ze na rovinkach je to nevyuzitelna "feature"..

..fakt to ma vyznam v kopcovitom tereeene..
..takto setrit palivo..
..ja to po bratislave nemaam sancu vyuzit..

..ale tu ide asi o to,.."ze tam takato funkcia naozaj je"..
JRD, hmmm.. velmi nevyuzitelne to zase nie je. podla mna usetris tak cca 0,5-0,8l/100km ak podradujes.. ale ked uz nejde o spotrebu, tak minimalne to ma dalsiu, podla mna vcelku uzitocnu vyhodu (a najme v bratislave) - s podradenou rychlostou a nezosliapnutym pedalom motor brzdi a ked potrebujes dupnut na brzdu, brzdis este aj motorom. usetris mozno minimum brzdnej drahy, ale hlavne je to o zvyku.

ak to dostanes instinktivne do ruky+nohy, tak skuste niekto z 80ky zabrzdit na co najkratsej drahe systemom brzdna+spojka zatlacena a niekto 80ka+podradit na trojku+dupnut na brzdu. ten rozdiel je citelny aj pre bezneho laika..

mozno to nicenie spojky za miernu bezpecnost stoji :)
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“