JRD McLAREN píše:
..kdezto ECU jednotky VW (bosch), palivo nevypinaju...
..ale ide tam strasne male mnozstvo... (cas vstreku okolo 1-2ms)..
..a VW motory potom vedia "hned potiahnut"...ked sa prestane brzdit..
(teda aspon to Polo z 1.6MPi sa takto chova)..
Čas vstreku okolo 1-2 ms?
Aké časy trvanie vstreku sú pri bežnej prevádzke.
Z toho čo som čítal tak palivo sa vstriekava raz za každú otáčku,
teda na jednu expanziu pripadajú dva vstreky. Uvažujem nad vyrobením
jenoduchého ukazovateľa (stĺpec LED alebo analógový) aktuálnej spotreby
paliva, a odpichnúť sa chcem od vstrekov - čím dlhší vstrek tým väčšia
spotreba. Cez diódu od vstrekov na RC člen, a merať aktuálne napätie
na C, ktorý by bol postupne vybíjaný vlastným merákom alebo nejakým
R. Išlo by to? Nezaťažilo by to moc RJ?
Nechcel aby to fungovalo ako palubný počítač a ukazovalo spotrebu na
100 km ale iba chcem vedieť kedy mi to ako chľastá a vydedukovať
či je lepšie isť 40 km/h na trojke alebo štvorke a tak.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.