topení v matízkovy
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Verim, ze na Zigula to nema . Ja mel zkusenost s Moskvicem a ten taky topil jako das. V nem sem si zvyknul ridit bez ohledu na vnejsi teplotu v tricku s kratkym rukavem - i kdyz bylo venku pod -20 dal se vnitrek Moskvice bez problemu pretopit tak, ze se to v nem v tom triku nedalo pro horko vydrzet.
Ja mam este jednu trochu inu, ale suvisiacu otazku. PO akej dobe vam teraz v zime dosiahne motor spravnu prevadzkovu teplotu ? Mne tak po cca 10 km normalnej jazdy co sa mi zda dost dlho, lebo Felda to ze vraj dosiahne tak okolo kilometra. POzeral som sa na tu nadrzku na chlad. kvapalinu a vsimol som si, ze aj ked je motor studeny, po nastartovani hned zacne precerpavat kvapalinu.Vojta píše:Já mám s topením v Matýskovi jen ty nejlepší zkušenosti. Jak píše Zabiječ - po kilometru topím. Když jedu dál, musím topení tlumit, abych tam vydržel. A to jezdím s pootevřeným okýnkem, protože kouřím. Zatím no problem.
Teraz ma neukamenujte, lebo som len laik, takze pisem co som pocul: Neviem ci to ma Matiz podobne ako napr ta Felda, ale ze vraj je to tam tak, ze je nejaky maly a velky chladiaci okruh a velky sa spusti az ked maly uz nestiha. Tj. ak mi hned po nastartovani zacina precerpavat velky, tak by mohol byt v trapu nejaky termostat, alebo tak nieco. Co myslite ?
maros
Matiz SE 0.8 1998
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To, že voda cáká přes nádobku furt je normální. Jestli to začne topit po kilometru tak to nevím. Leda že by to bylo furt do kopce na jedničku, dvojku, jinak nevím. Do práce to mám asi 12km a topím naplno tak v poslední třetině. Jedu ze začátku asi 3 km z kopce pak rovina. Topení se dá urychlit tak, že z počátku mám topení vypnuté a nechladím tak kapalinu, ale to já si to radši zapnu a foukám na sklo alespoň vlažný vzduch.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
temer to same, ackoli ja to mam pri mym stylu jizdy - tak na deviti kilometrech, cili po sesti kilometrech to topi fakt zretelne, jinak opravdu horky vzduch je ve chvili, kdy je motor plne zahratyOndras píše: Do práce to mám asi 12km a topím naplno tak v poslední třetině.
- kdyz je 0-minus osm, tak to trva tech 6-9km -
- minus 8 az minus 14 - spis tech 12km
- minus 14 a vic ... - nevim, tak daleko jsem v teto teplote jeste nejel
jinak abych to doplnil, tak sichr je 20 km jizdy ...
Ja niekedy kúrim aj po 500metroch ale len keď stojím pol hodinu v zápche
Práve som sa s matizkom vrátil s trasy cca 15km tam a 15 späť.Normálne hriať začal tak po 5 km,po 10 som si otvoril strechu. Teplota vonku cca -1
Inak raz som rieśil strašný problém kamaráta,keď jazdil bez kúrenia pol zimy.Celá jeho závada bola v zle zaberajúcom lanku od ovládania...
A čo sa týka una a una,tak nebolo to jedno diesel a to druhé na benzín???
Práve som sa s matizkom vrátil s trasy cca 15km tam a 15 späť.Normálne hriať začal tak po 5 km,po 10 som si otvoril strechu. Teplota vonku cca -1
Inak raz som rieśil strašný problém kamaráta,keď jazdil bez kúrenia pol zimy.Celá jeho závada bola v zle zaberajúcom lanku od ovládania...
A čo sa týka una a una,tak nebolo to jedno diesel a to druhé na benzín???
Je otázka, jestli by se za tu cenu spíš nevyplatil takovej ten železnej koš plus dřevo, co se u toho za socialismu ohřívali na stavbách Kikáni, když měli ještě povinnost pracovat .palikx píše:jo to je ale vyndava se cela palubka a topeni.zadna sranda.a radiator orig cena asi 3000 s dani.a tak 4-6 hodin prace.