vymena radia s ovladanim kurenia ???
Moderátor: Blue Lanos
Vyzerá to celkom dobre a ak by som mal problém s prečítaním displeja, tak by som si to prehodil aj ja, ale som rád, že nemusím, lebo som si zvykol ovládať rádio s rukou položenou na rýchlostke. Aspoň je tak obsluhovateľné aj na našich "dokonalých" cestách...
Nevidel som vnútro, ale asi nebude treba nič nadpájať, tá vzdialenosť bude asi rovnaká od prielezu, cez ktorý idú tie "šnúry"...
Tak nech to už máš hotové, ak nemáš garáž, tak si zober do auta petrolejku, aby Ti bolo teplo
Ale neprekoť ju, lebo ma tu ukameňujú, že čo som Ti to poradil...
Nevidel som vnútro, ale asi nebude treba nič nadpájať, tá vzdialenosť bude asi rovnaká od prielezu, cez ktorý idú tie "šnúry"...
Tak nech to už máš hotové, ak nemáš garáž, tak si zober do auta petrolejku, aby Ti bolo teplo
Ale neprekoť ju, lebo ma tu ukameňujú, že čo som Ti to poradil...
- Reklama
kurnik vcera som sa pokusal dostat von tie cupliky kurenia. viem ze na inych forach to uz bolo rozoberane ale ani za svet nejdu povolit. ti co sa vam to podarilo neviete poradit nejaku spolahlivu techniku ako nic nezlomit a bez pouzitia hrubeho nasilia to dostat von? inac ten panel kurenia drzi len na tych cuplikoch lebo nikde som tam nevidel nijake skrutky?
sakra chcelo by to nejaky manual postupov co ako rozmontovat pre takych talentov ako som ja
sakra chcelo by to nejaky manual postupov co ako rozmontovat pre takych talentov ako som ja
Espero 1.5 DOHC 16ventil
menil som teraz ziarovky v tych ovladacoch kurenia, myslim ze su tym nexiackym podobne. Cudliky nemuusis vyberat, staci ti odpojit bovden na ovladanie tepleho /studeneho vzduchu,potom svorkovnicu s kablami a nakoniec ten nastavec s hadickami na rozvod vzduchu. je to uplne jednoduche len ti k tomu treba sikovne male prstíky lovu zdar
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Na povytiahnutie toho panela treba len opatrnu hrubu silu mne sa osvedcil priborovi nozik, lyzicka a s citom vypacit.
dalej je to presne ako pisal Dede.
na mieste spolujazca vlavo hore pri nohach je taky mensi plast drzi na 2 sroboch a takom umelohmotnom cupliku. Pod nim je skryte uchytenie bovdenu a lanka kurenia. To ide uvolnit velmi jednoducho.
Potom odporucam vybrat autoradio a ako pisal Dede sikovne prsty vytiahnut konektory(prikladam foto). Ked je povoleny ten bovden da sa to aj opatrne povytiahnut cele a odpojit konektory bez vytiahnuteho autoradia najviac to drzi ten bovden. Ked sa uz podari odpojit stredny prepinas ofukovania je to viacmenej volne.
Potom treba zo strednej prepazky zrezat asi 1mm aby sa tam zmestil ten panel uz len pevne nervy na opatovne zapojenie.
Nie je to velmi zlozite ked som to zvladol aj ja, a vysledok je fakt dobry lepsia viditelnost aj ovladanie a podla mna to aj lepsie vyzera ved posudte sami.
http://www.coze.host.sk/afto/afto.htm
este upozornenie aby ste sa nevyplasili tak ako ja ked sa uvolni ten stredny prepinac ofuku pokial znovu nenastartujete neda sa prepinat ofuk ja som sa tym zabavil asi na 2h lebo som si myslel ze som to pokazil
dalej je to presne ako pisal Dede.
na mieste spolujazca vlavo hore pri nohach je taky mensi plast drzi na 2 sroboch a takom umelohmotnom cupliku. Pod nim je skryte uchytenie bovdenu a lanka kurenia. To ide uvolnit velmi jednoducho.
Potom odporucam vybrat autoradio a ako pisal Dede sikovne prsty vytiahnut konektory(prikladam foto). Ked je povoleny ten bovden da sa to aj opatrne povytiahnut cele a odpojit konektory bez vytiahnuteho autoradia najviac to drzi ten bovden. Ked sa uz podari odpojit stredny prepinas ofukovania je to viacmenej volne.
Potom treba zo strednej prepazky zrezat asi 1mm aby sa tam zmestil ten panel uz len pevne nervy na opatovne zapojenie.
Nie je to velmi zlozite ked som to zvladol aj ja, a vysledok je fakt dobry lepsia viditelnost aj ovladanie a podla mna to aj lepsie vyzera ved posudte sami.
http://www.coze.host.sk/afto/afto.htm
este upozornenie aby ste sa nevyplasili tak ako ja ked sa uvolni ten stredny prepinac ofuku pokial znovu nenastartujete neda sa prepinat ofuk ja som sa tym zabavil asi na 2h lebo som si myslel ze som to pokazil
Espero 1.5 DOHC 16ventil
chcel som robit co najmenie zasahy a navyse to uchytenie 10niek sa mi pacilo a mam pocit ze lepsie uchytene dobre 10ky hraju podla mna lepsie ako 13 V 16 uchytene v caluneni a este do blany by trcal ten ovladac kufra. Tieto su dvojpasmove a hraju velmi pekne cisto aj nizke frekvencie a som snimi uplne spokojny. Akurat je riadne citit ze vpredu je to jasne ostre ten zvuk a vzadu mam puovodne a to je zahuhnane takze tie v najblisom case pojdu tiez prec.
Espero 1.5 DOHC 16ventil
... no ja mám 16-tky uchytené priamo na dverách, nie v čalúnení - pravda ale je, že treba vybrať reproduktory, ktoré majú tú správnu mont. hĺbku a píliť dieru do plechu... a ten spínač kufra je asi 6mm od membrány,takže tiež len tak-tak...cozee píše:...mam pocit ze lepsie uchytene dobre 10ky hraju podla mna lepsie ako 13 V 16 uchytene v caluneni a este do blany by trcal ten ovladac kufra...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V