Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Moderátor: Blue Lanos
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Inak vobec by som nebol rad, ak by nejaký ventil už BOL PODPALENY....
takže pride na rad aj meranie KOMPRESIE na každom valci,
Ďakujem Scorpion11 a bowl, za relevantné prispevky K VECI.
takže pride na rad aj meranie KOMPRESIE na každom valci,
Ďakujem Scorpion11 a bowl, za relevantné prispevky K VECI.
- Reklama
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
JRD McLAREN,
Mám ještě jeden dotaz - když jsi to měnil tomu pánovi, jak jsi říkal, měl jsi k dispozici tu sadu na nastavení a fixování řemenic vačkových hřídelí?
Myslím toto:
https://www.amazon.com/Supercrazy-Chevr ... B00QFLRWSG
Jde mi o to, jestli je to opravdu zapotřebí a měl bych to taky sehnat, anebo stačí rozvody nastavit bez toho..
Mám ještě jeden dotaz - když jsi to měnil tomu pánovi, jak jsi říkal, měl jsi k dispozici tu sadu na nastavení a fixování řemenic vačkových hřídelí?
Myslím toto:
https://www.amazon.com/Supercrazy-Chevr ... B00QFLRWSG
Jde mi o to, jestli je to opravdu zapotřebí a měl bych to taky sehnat, anebo stačí rozvody nastavit bez toho..
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Tak třeba u mě to neměli a museli to dělat tři lidi najednou, takže dva drželi a třetí nasazoval řemen
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
vacky zaaretuje clovek aj s kuskami pasoviny..
ale kolecka nemaju ziadny zaistovaci ci vodiaci klin..
takze na vackach drzia v spravnej polohe iba tym jak su dotiahnute
ja som si pripravok pozical.. na tie kolecka (zo starsich oplov)
najprv som vymenil jeden variator, potom druhy..
a zakazdym som pre istotu skontroloval polohu..
ale kolecka nemaju ziadny zaistovaci ci vodiaci klin..
takze na vackach drzia v spravnej polohe iba tym jak su dotiahnute
ja som si pripravok pozical.. na tie kolecka (zo starsich oplov)
najprv som vymenil jeden variator, potom druhy..
a zakazdym som pre istotu skontroloval polohu..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Ahoj,
díky oběma za odpověď!
Jestli jsem to pochopil správně, pak jdou tedy vačkové hřídele zajistit proti sobě tak, že na opačný konec hřídelí, než jsou řemenice, vložím nějaký kus pásoviny, protože ty hřídele mají (například) nějaké zářezy? Ty jsou nastaveny tak, že pokud srovnám řemenice vačkových hřídelí značkami proti sobě, tak jsou i ty "zářezy" na opačném konci vačkových hřídelí nastaveny proti sobě. Je to tak?
Budu na to muset upozornit mechanika...
Koukám, že pro jistotu stejně radši objednám ten zajišťovací přípravek?!
Co utahovací momenty?
Je ta informace o utahovacích momentech "rozumně" dostupná? Nebo je to třeba stejný utahovací moment, jako u ostatních motorů?
Koukám, že čím hlouběji se do tohoto tématu dostávám, tím spíše mě napadá, že bych nechal výměnu těch řemenic na autorizovaném servisu, kde by toto měli umět a měli by mít to příslušenství.
Problém ale je to, že zrovna tady v Českých Budějovicích není kvalita originálního servisu nic moc!
Několikrát jsem si to sám ověřil, když jsem tam auto dával. U toho známého mám jistotu, že to provede zodpovědně a že OPRAVDU vymění všechny komponenty, které si koupím.
Přijde mi totiž minimálně podezřelé, že když dám auto do našeho servisu na výměnu oleje a výslovně se zeptám na typ oleje, tak mě ujistí, že se jednalo o originální GM DEXOS 2, (který tam má samozřejmě být) a následně cca po 1/2 roce se od kamaráda který tam pracuje dozvím, že oni kupují výhradně "náhražkový olej", který sice splňuje veškeré specifikace apod., ale není to prostě originál. Navíc jsem za 1 litr u nich zaplatil asi 500 Kč a já seženu ORIGINÁLNÍ OLEJ GM za 500 Kč celých 5 litrů!
díky oběma za odpověď!
Jestli jsem to pochopil správně, pak jdou tedy vačkové hřídele zajistit proti sobě tak, že na opačný konec hřídelí, než jsou řemenice, vložím nějaký kus pásoviny, protože ty hřídele mají (například) nějaké zářezy? Ty jsou nastaveny tak, že pokud srovnám řemenice vačkových hřídelí značkami proti sobě, tak jsou i ty "zářezy" na opačném konci vačkových hřídelí nastaveny proti sobě. Je to tak?
Budu na to muset upozornit mechanika...
Koukám, že pro jistotu stejně radši objednám ten zajišťovací přípravek?!
Co utahovací momenty?
Je ta informace o utahovacích momentech "rozumně" dostupná? Nebo je to třeba stejný utahovací moment, jako u ostatních motorů?
Koukám, že čím hlouběji se do tohoto tématu dostávám, tím spíše mě napadá, že bych nechal výměnu těch řemenic na autorizovaném servisu, kde by toto měli umět a měli by mít to příslušenství.
Problém ale je to, že zrovna tady v Českých Budějovicích není kvalita originálního servisu nic moc!
Několikrát jsem si to sám ověřil, když jsem tam auto dával. U toho známého mám jistotu, že to provede zodpovědně a že OPRAVDU vymění všechny komponenty, které si koupím.
Přijde mi totiž minimálně podezřelé, že když dám auto do našeho servisu na výměnu oleje a výslovně se zeptám na typ oleje, tak mě ujistí, že se jednalo o originální GM DEXOS 2, (který tam má samozřejmě být) a následně cca po 1/2 roce se od kamaráda který tam pracuje dozvím, že oni kupují výhradně "náhražkový olej", který sice splňuje veškeré specifikace apod., ale není to prostě originál. Navíc jsem za 1 litr u nich zaplatil asi 500 Kč a já seženu ORIGINÁLNÍ OLEJ GM za 500 Kč celých 5 litrů!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
...dotahovacie momenty su ...
50Nm + 60st + 15st
( to je to Lacove "nikto nikdy nedokazal dotiahnut" ) ------ - -----============--- - --------- ------------ --------- ------
pripravok na kola sa da aj "vyrobit" ... ked mas trocha karosarskeho gytu ..
50Nm + 60st + 15st
( to je to Lacove "nikto nikdy nedokazal dotiahnut" ) ------ - -----============--- - --------- ------------ --------- ------
pripravok na kola sa da aj "vyrobit" ... ked mas trocha karosarskeho gytu ..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
JRD McLAREN,
MOC DĚKUJI!
Našel jsem aretační sadu i tady doma v ČR, takže jí pro jistotu objednám a bude
https://www.ahprofi.cz/aretacni-sada-na ... erolet.htm
Buďto mi zůstane doma, anebo ji pak za pár peněz prodám...
MOC DĚKUJI!
Našel jsem aretační sadu i tady doma v ČR, takže jí pro jistotu objednám a bude
https://www.ahprofi.cz/aretacni-sada-na ... erolet.htm
Buďto mi zůstane doma, anebo ji pak za pár peněz prodám...
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Ahoj všem,
vím, že to dost protahuju (nic mě netlačí), ale chtěl bych se ještě před finálním objednáním dílů zeptat, jestli je zapotřebí objednat a vyměnit i hlavní ozubenou řemenici klikové hřídele (samozřejmě když už v tom budu, tak i společně se simeringem )
Mám na mysli toto:
https://mlparts.cz/autodily/chevrolet/c ... Id=1461027
vím, že to dost protahuju (nic mě netlačí), ale chtěl bych se ještě před finálním objednáním dílů zeptat, jestli je zapotřebí objednat a vyměnit i hlavní ozubenou řemenici klikové hřídele (samozřejmě když už v tom budu, tak i společně se simeringem )
Mám na mysli toto:
https://mlparts.cz/autodily/chevrolet/c ... Id=1461027
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
netreba..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Chcel by som sa opýtať SKUSENEJŠICH,
Ako funguju tie aktuatory , aku maju funkciu v systeme VTi teda DCVCP ??
Lebo chyba P0365 sa ZAČALA prejavovať prave hned potom ako som povolil zaisťovacie skrutky
a pozíciu vačkových hriadeĺov som zaaretoval na novo , a chyba P0016 zmizla,teda s toho dedukujem
že či sa vnutri tých aktuatorov niečo nedo*ebalo pri tejto manipulacii.
Teda či nakoniec nebude treba vymeniť aj obidva aktuatory , alebo žeby el-mag ventily ,čo ovladaju prietok oleja v aktuatoroch nepracovali správne ??
Ďakujem za relevantné prispevky.
Ako funguju tie aktuatory , aku maju funkciu v systeme VTi teda DCVCP ??
Lebo chyba P0365 sa ZAČALA prejavovať prave hned potom ako som povolil zaisťovacie skrutky
a pozíciu vačkových hriadeĺov som zaaretoval na novo , a chyba P0016 zmizla,teda s toho dedukujem
že či sa vnutri tých aktuatorov niečo nedo*ebalo pri tejto manipulacii.
Teda či nakoniec nebude treba vymeniť aj obidva aktuatory , alebo žeby el-mag ventily ,čo ovladaju prietok oleja v aktuatoroch nepracovali správne ??
Ďakujem za relevantné prispevky.
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Teda KDE bude CHYBA a ČO ju generuje ??
Bude chyba v hydraulickej časti, teda nesprávne fungujú aktuatory
ALEBO je chyba v elektrickej časti a niekde medzi kablikmi je nejaký občasný skrat ,
alebo je slabé ukostrenie niekde ???
Dnes rozpojim a prečistím UKOSTRENIE medzi senzormi vačiek,lebo pr prvom rozoberaní sa naˇ
vyliala chl.kvapalina , a teda može byť zaoxidované...
A dalej nebudem pokračovať, nakolko už som vyčerpal určené fin.prostriedky
pojazdím zase 2 000 km a UVIDIM čo sa bude diať...
Z autom sa DÁ normalne jazdiť ,
len trhá pri prudkej akceleracii, a sem-tam ma nepravidelný volnobeh.
Ešte raz ĎAKUJEM za vaše prispevky.
Bude chyba v hydraulickej časti, teda nesprávne fungujú aktuatory
ALEBO je chyba v elektrickej časti a niekde medzi kablikmi je nejaký občasný skrat ,
alebo je slabé ukostrenie niekde ???
Dnes rozpojim a prečistím UKOSTRENIE medzi senzormi vačiek,lebo pr prvom rozoberaní sa naˇ
vyliala chl.kvapalina , a teda može byť zaoxidované...
A dalej nebudem pokračovať, nakolko už som vyčerpal určené fin.prostriedky
pojazdím zase 2 000 km a UVIDIM čo sa bude diať...
Z autom sa DÁ normalne jazdiť ,
len trhá pri prudkej akceleracii, a sem-tam ma nepravidelný volnobeh.
Ešte raz ĎAKUJEM za vaše prispevky.
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Ukostření je velice důležité.Věnuj tomu pozornost
Tacuma 1.8 + LPG - 72 kW
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Drahý Laco71,
není to tak dávno, co jsi psal, že máš vše v pořádku.
Věštil jsem Ti, že se dřív nebo později může Tvůj hladký a bezproblémový běh motoru časem změnit a že se může stát, že bude motor vynechávat, nebude mít hladký běh, bude kolísat volnoběh apod.
Vypadá to, že jsem se celkem strefil, ne?
Po Tvém zásahu do motoru a vlastnoruční opravě se objevují další a další chybová hlášení, proto mě napadá základní otázka:
Není náhodou problém v tom, že se v autě "vrtáš" sám a nenecháš opravu na lidech, kteří tomu rozumí?!
Jak jsi dopadl u mechanika, ke kterému jsi byl objednaný? Co Ti řekl? Máš od něho nějaký závěr?
Slíbil jsi odpověď, tak by mě zajímal názor mechanika...
-----------------
K Tvému problému
Nejsem odborník, ale systém funguje tak, že nastavovače nastaví nějakou hodnotu časování ventilů (řídící jednotka vyšle signál) a snímače polohy na opačném konci vačkových hřídelí zkontrolují, že byla operace nastavení provedena.
Pokud se liší předpokládaný signál ze snímačů polohy vačkových hřídelí s tím skutečně obdrženým signálem od snímačů, vyskočí ti právě ta hláška, kterou popisuješ.
Jak k tomu došlo je těžké od oka soudit, ale myslím si, že pokud jsi neutáhl nastavovače v přesně definované poloze (vůči sobě i vůči klikové hřídeli), bude nejspíš problém ve špatné pozici nastavovačů.
Použil jsi aretační sadu? Myslím tu z mého odkazu objednávaných dílů?
-----------------
Já jsem teď ve stavu, kdy čekám na díly a příští týden (možná až ten další) budu mít opraveno, takže se pochlubím, jak to dopadlo a jestli se můj problém se závadou P0014 vyřešil.
není to tak dávno, co jsi psal, že máš vše v pořádku.
Věštil jsem Ti, že se dřív nebo později může Tvůj hladký a bezproblémový běh motoru časem změnit a že se může stát, že bude motor vynechávat, nebude mít hladký běh, bude kolísat volnoběh apod.
Vypadá to, že jsem se celkem strefil, ne?
Po Tvém zásahu do motoru a vlastnoruční opravě se objevují další a další chybová hlášení, proto mě napadá základní otázka:
Není náhodou problém v tom, že se v autě "vrtáš" sám a nenecháš opravu na lidech, kteří tomu rozumí?!
Možná je toto odpověď na Tvou otázku v Tvém posledním příspěvkuTeda KDE bude CHYBA a ČO ju generuje ??
Jak jsi dopadl u mechanika, ke kterému jsi byl objednaný? Co Ti řekl? Máš od něho nějaký závěr?
Slíbil jsi odpověď, tak by mě zajímal názor mechanika...
-----------------
K Tvému problému
Nejsem odborník, ale systém funguje tak, že nastavovače nastaví nějakou hodnotu časování ventilů (řídící jednotka vyšle signál) a snímače polohy na opačném konci vačkových hřídelí zkontrolují, že byla operace nastavení provedena.
Pokud se liší předpokládaný signál ze snímačů polohy vačkových hřídelí s tím skutečně obdrženým signálem od snímačů, vyskočí ti právě ta hláška, kterou popisuješ.
Jak k tomu došlo je těžké od oka soudit, ale myslím si, že pokud jsi neutáhl nastavovače v přesně definované poloze (vůči sobě i vůči klikové hřídeli), bude nejspíš problém ve špatné pozici nastavovačů.
Použil jsi aretační sadu? Myslím tu z mého odkazu objednávaných dílů?
-----------------
Já jsem teď ve stavu, kdy čekám na díly a příští týden (možná až ten další) budu mít opraveno, takže se pochlubím, jak to dopadlo a jestli se můj problém se závadou P0014 vyřešil.
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
bowl, velmi pekne Ti dakujem za odpoved.
Ano popisal si to presne , dobre a logicky ,
aktuatory nastavia nejakú polohu , senzory na druhej strane vačiek to skontroluju
a bud odsuhlasia , alebo vypíšu chybu , ako v mojom pripade P0365 , nesprávne fungovanie systemu
lenže ide o to,že ja nemam ako a z čím skontrolovať , či je rozvod nastavený v PRESNEJ polohe
O TOM tu točím celý čas.
A moj známy dlhoročny mechanik , a majiteľ autoservisu, mi odkazal ,že na mňa NEMA ČAS ...
Ano popisal si to presne , dobre a logicky ,
aktuatory nastavia nejakú polohu , senzory na druhej strane vačiek to skontroluju
a bud odsuhlasia , alebo vypíšu chybu , ako v mojom pripade P0365 , nesprávne fungovanie systemu
lenže ide o to,že ja nemam ako a z čím skontrolovať , či je rozvod nastavený v PRESNEJ polohe
O TOM tu točím celý čas.
A moj známy dlhoročny mechanik , a majiteľ autoservisu, mi odkazal ,že na mňa NEMA ČAS ...
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Ahoj všem,
Teď jsem přivezl domu díly a nevím, jestli nemám trochu problém - jeden z těch nastavovačů vačkové hřídele přišel BEZ nového šroubu.
Nevíte někdo, jestli je to problém?
Předpokládám, že když ten druhý nastavovač přišel i se šroubem, tak by měly být ty šrouby měněny OBA?
Nebo myslíte, že je možné použít ten "starý", původní, který můj mechanik "vyndá" z toho starého nastavovače?
Teď jsem přivezl domu díly a nevím, jestli nemám trochu problém - jeden z těch nastavovačů vačkové hřídele přišel BEZ nového šroubu.
Nevíte někdo, jestli je to problém?
Předpokládám, že když ten druhý nastavovač přišel i se šroubem, tak by měly být ty šrouby měněny OBA?
Nebo myslíte, že je možné použít ten "starý", původní, který můj mechanik "vyndá" z toho starého nastavovače?