a nemůžeš ucpat vstřiky když to čistíš za chodu? ten sajrajt jde přece do vštřiků.

Skús pouvažovať. Ja se to.môže dostať do vstrekov. to je uzavretý palivový systém Jedine do valcov cez sacie ventily.
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Prosim Ta, nemohli by sme sa niekedy dohodnut, ze mi to ukazes ? Mozno aj to je jedna z veci, kvoli ktorejm mam velku spotrebu, tak by som to aspon eliminoval.Eugo píše: musis dat dole tu hadicu co ide zo vzduchoveho filtra do skrtiacej klapky.ak bude hadica dole uvidis sktiacu klapku.treba tu klapku otvorit a dobre povytierat a vystriekat sprejom na cistenie klapky aj za chodu motora aby to dobre precistilo sistem.ale pozor pri zapnutom motori treba striekat jemne.bude sa to dusit a ak streknes vela moze zhasnut motor,zadusi sa.ja som cistil klapku asi po 60 000 km a bol tam asi 1mm nanos sajrajtu.po vycisteni ide motor ovela kludnejsie.pozor pri cisteni na prsty,klapka ide dost z tuha.
lomngi píše:Keď si tó kupoval ako nové a dodržal si intervali garančky tak máš predlženu záruku na 5 r. na motor a prevodovku. Pozri si papiere a zisti. A keď máš tak nič s tým nerob ale trvaj na odstránenie závady rámci záruky .Do 60tisíc km máš to bez spoluúčasťi. A skús pre zaujímavosť niečo.clashJoze píše:O predlženej záruke neviem nič, auto som kúpil v polovičke roku 2009. No možno ju nechám vyčistiť a uvidím, že čo to spraví. Ešte ma zaujíma, či sa dá použiť škrtiaca klapka z motora 1.2 do 1.4 ? Asi nie všakže?lomngi píše:A Ty nemaš predlženu zraku? a čo tak ju vyčistiť? na cenu sa informuj cez CARMAX pán Hudec.
keď ráno pôjdeš štartovať za studena otočí kľúč tak aby čerpadlo natlakovalo a aby svietili kontrolky. po 5s to vypni a otoč znovu kľúč a počkaj kým čerpadlo natlakuje. potom štartuj. A napíš či bola nijaká zmena.
Nieje problem.mozme sa kludne dohodnut len si kup sprej.xwing píše:Prosim Ta, nemohli by sme sa niekedy dohodnut, ze mi to ukazes ? Mozno aj to je jedna z veci, kvoli ktorejm mam velku spotrebu, tak by som to aspon eliminoval.Eugo píše: musis dat dole tu hadicu co ide zo vzduchoveho filtra do skrtiacej klapky.ak bude hadica dole uvidis sktiacu klapku.treba tu klapku otvorit a dobre povytierat a vystriekat sprejom na cistenie klapky aj za chodu motora aby to dobre precistilo sistem.ale pozor pri zapnutom motori treba striekat jemne.bude sa to dusit a ak streknes vela moze zhasnut motor,zadusi sa.ja som cistil klapku asi po 60 000 km a bol tam asi 1mm nanos sajrajtu.po vycisteni ide motor ovela kludnejsie.pozor pri cisteni na prsty,klapka ide dost z tuha.
Prvy krat si na to sam netrufam, dalsi raz to uz snad zvladnem
Diky
tak toto by aj mna zaujimaloclashJoze píše:Pridanie aditíva do nádrže a čistenie škrtiacej klapky spôsobilo, že kolísanie otáčiek sa skoro stratilo, ale teraz svieti diagnostika nonstop a štart v horúcom počasí je stále dusivý. Bolo mi poradené, že by som mal spraviť reset škrtiacej klapky
a nastavenie jej základnej polohy, čo to presne znamená a obnáša?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |