Repro
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
- Reklama
Re: Repro
bol tu obrazok kde boli okotovane tie male aj velke repro nedali by ste ho este raz??? lebo mi to nejde zobrazit
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Re: Repro
No dokumentaciu som nenafotil ale je to jednoduche. Proste pod repro som dal 25 mm drevotriesku a bolo. Vnutro som vyrezal podla reprakov a vonkajsok podla tej umelej podlozky co tam je origos pod reprakmi.jamal89 píše:eugo a nejaka dokumentacia nieje??? ak ano budem velmi rad dikec
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Re: Repro
Mám tam sériové rádio od výroby. Má možnosť nastavovať tóny osobitne, ale aj tak používam prednastavený EQ - rock.
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: Repro
asi to bude rozumejsie riešenie veruEugo píše:No dokumentaciu som nenafotil ale je to jednoduche. Proste pod repro som dal 25 mm drevotriesku a bolo. Vnutro som vyrezal podla reprakov a vonkajsok podla tej umelej podlozky co tam je origos pod reprakmi.jamal89 píše:eugo a nejaka dokumentacia nieje??? ak ano budem velmi rad dikec
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Re: Repro
no moj ekvalizer je vysky max basy max ked mam moc nahlas tak basy tak na stvrťku a stredy stvrťku do minusu
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repro
to BARYK to akože myslíš vážne s tou teoriou a trojpásmovkách???
Troj alebo dvojpásmové repro rozdiel je ten že spektrum zvuku je v jednom prípade rozdelený na bass, stredy a výšky a stredobas a výšky v druhom repro. V prípade trojpásmoviek sú pre stredy zvlašť repro. A prečo?? každé repro má prenosové pásmo a napr. stredobass buď je nastavený že prenáša basy ale potom stredy sú príliž okrajové a teda je tam pokles na decibeloch alebo opačne a teda aj možné skreslenie. Prípadný úbytok na okrajovom pásme je riešený pridaním ďalšieho reproduktoru v tom prípade stredového a použitím strmšej výhybky . V prípade 2 pásmoviek sú použité 6 db Výhybky a tie prepúšťajú veľa aj z iného pásma, použitím 12dB výhybky je ten prienik susedných frekvencií menší a týmpádom sa dá presnejšie nastavi%t ktoré repro má čo prenášať a teda sa nebude napr stredový reproduktor namáhať prenosom basov a aj opačne.
Teda použiť 2 alebo 3 pásmo nemá NIČ spoločné s tým čo vieš nastaviť na korekciách v rádiu... ak však máš aktývnu výhybku a zosik na každé repro zvlašť tak to je ine kafe ale to je iná kategoria
Troj alebo dvojpásmové repro rozdiel je ten že spektrum zvuku je v jednom prípade rozdelený na bass, stredy a výšky a stredobas a výšky v druhom repro. V prípade trojpásmoviek sú pre stredy zvlašť repro. A prečo?? každé repro má prenosové pásmo a napr. stredobass buď je nastavený že prenáša basy ale potom stredy sú príliž okrajové a teda je tam pokles na decibeloch alebo opačne a teda aj možné skreslenie. Prípadný úbytok na okrajovom pásme je riešený pridaním ďalšieho reproduktoru v tom prípade stredového a použitím strmšej výhybky . V prípade 2 pásmoviek sú použité 6 db Výhybky a tie prepúšťajú veľa aj z iného pásma, použitím 12dB výhybky je ten prienik susedných frekvencií menší a týmpádom sa dá presnejšie nastavi%t ktoré repro má čo prenášať a teda sa nebude napr stredový reproduktor namáhať prenosom basov a aj opačne.
Teda použiť 2 alebo 3 pásmo nemá NIČ spoločné s tým čo vieš nastaviť na korekciách v rádiu... ak však máš aktývnu výhybku a zosik na každé repro zvlašť tak to je ine kafe ale to je iná kategoria
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Re: Repro
Ale ano, myslím to vážně. Martyr se ptal v diskusi, jaké lepší repráky namontovat do auta, zda je lepšie namontovať dvopjpásmaky alebo trojpásmaky. Neptal se na dvou či trojpásmovou reprosoustavu. To co jsi napsal není úplně od věci, ale takto se řeší společné použítí všech tří (dvou) reproduktorů (basový – frekvenční rozsah cca 30 až 2000Hz), (středový – 400 až 8000Hz), (výškový – 800 až 20000Hz) v reproduktorovém boxu (soustavě). Zde se používají filtry a výhybky (kondenzátory a tlumivky), aby každý reproduktor dostal pouze ty frekvence, pro které byl vyroben. Reproduktory pro auta jsou řečeny konstrukčně tak, že již se k nim nemusí žádný filtr či výhybka připojovat. Jsou to vlastně dva nebo tři reproduktory vsazené do sebe. Jinak je třeba při zapojení více reproduktorů dbát na to, aby reproduktory byly zapojeny do fáze.simone píše:to BARYK to akože myslíš vážne s tou teoriou a trojpásmovkách???
Troj alebo dvojpásmové repro rozdiel je ten že spektrum zvuku je v jednom prípade rozdelený na bass, stredy a výšky a stredobas a výšky v druhom repro. V prípade trojpásmoviek sú pre stredy zvlašť repro. A prečo?? každé repro má prenosové pásmo a napr. stredobass buď je nastavený že prenáša basy ale potom stredy sú príliž okrajové a teda je tam pokles na decibeloch alebo opačne a teda aj možné skreslenie. Prípadný úbytok na okrajovom pásme je riešený pridaním ďalšieho reproduktoru v tom prípade stredového a použitím strmšej výhybky . V prípade 2 pásmoviek sú použité 6 db Výhybky a tie prepúšťajú veľa aj z iného pásma, použitím 12dB výhybky je ten prienik susedných frekvencií menší a týmpádom sa dá presnejšie nastavi%t ktoré repro má čo prenášať a teda sa nebude napr stredový reproduktor namáhať prenosom basov a aj opačne.
Teda použiť 2 alebo 3 pásmo nemá NIČ spoločné s tým čo vieš nastaviť na korekciách v rádiu... ak však máš aktývnu výhybku a zosik na každé repro zvlašť tak to je ine kafe ale to je iná kategoria
No a rozdíl v používání nastavování hloubek, středů a výšek v rádiu při použití jednopásmového nebo dvou či třípásmového reproduktoru se také projeví. Čím více pásmový reproduktor, tím více vnímáš okrajové kmitočty, protože reproduktor je schopen je přenášet a přispívá to k lepšímu vnímání jak hlasu, tak zejména hudby.
- Přílohy
-
- 3 pásmové repro
Hlubokotónové repro 165mm, polypropylenová membrána,
gumový závěs, cívka ASV AL=25mm.
Středové repro 41mm, polypropylen PEI, chlazení ferofluid.
Výškové piezo 15mm. Sada obsahuje 2 reproduktory a krycí sítka. - třípásmové automobilové repro.jpg (9.15 KiB) Zobrazeno 3535 x
- 3 pásmové repro
-
- 2 pásmové repro
Hlubokotónové repro 131mm, polypropylenová membrána,
gumový závěs, cívka ASV AL=25mm.
Výškové repro 30mm, polypropylen PEI, chlazení ferofluid.
Sada obsahuje 2 reproduktory a krycí sítka - dvoupásmové automobilové repro.jpg (10.43 KiB) Zobrazeno 3535 x
- 2 pásmové repro
AVEO sedan 1,2 16V / 72856 km
Spotřeba: 4,7 až 5,9 l/km
Spotřeba: 4,7 až 5,9 l/km
Re: Repro
Pýtal som sa aj preto, lebo momentálne mám vymenené zadné repro za 2 pásmové Pioneery. Chcel by som meniť aj predné, vo dverách, no neviem, či dať 2 alebo 3-pásmové. Či nebude zbytočné dať tam 3-pásmové, alebo či potom nebude potrebné meniť aj zadné za 3-pásmové.
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: Repro
Skvelá stránka presne informácie, ktoré potrebujem . . . dobre že som si našiel čas poriadne preštudovať túto sekciusimone píše:ano panasonic. potom som kupoval ten co mám teraz 2DIN s TV
niečo málo teorie:http://dexon.cz/clanky/konstrukce-teori ... obilu.html
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: Repro
A napratal som tam aj 16-ky hehe
- Přílohy
-
- 3.jpg (57.08 KiB) Zobrazeno 3475 x
-
- 2.jpg (65.12 KiB) Zobrazeno 3475 x
-
- 1.jpg (60.74 KiB) Zobrazeno 3475 x
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Re: Repro
Repro su len docasné zatial pokial nekupim druhe su tam zo zadného pláta
- Přílohy
-
- 4.jpg (58.68 KiB) Zobrazeno 3475 x
-
- 5.jpg (71.21 KiB) Zobrazeno 3475 x
-
- 6.jpg (54.62 KiB) Zobrazeno 3475 x
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Re: Repro
Šrobovane su len repro do drevotriesky, ostatne je všetko lepene aj kružky do seba a aj kružky o plech su lepene silikonom high mamut ci ako sa to vala od Den Braven pisana pevnost je 22kg na 1cm2
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings