Raději se zeptám než něco zkazím.Měl jsem odpojené zapalovací kabely od cívky a nějak si nejsem jistý pořadím,který kde od které svíčky patří.Možná to mám dobře,ale chtěl bych mít jistotu.Jedná se o Nubiru 1,6.Díky za případné odpovědi.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
1-3-4-2 pořadí mají všechny motory.Já bych chtěl kde,který kabel od svíčky patří do cívky.Možná jsem se díval špatně,ale já jsem tam žádné označení nenašel.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Najdi si na hlavní straně " Nubira servisní manuál " a na stránkách 68-72 máš rozkreslené celé zapalování u obou motorů Je to v PDF , takže si ty obrázky můžeš zvětšovat jak se ti zachce
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Na to jsem se díval. Nemůžu to z toho vyčíst. 1,6 to tam má svedené do svazku a spojené páskou. Kabely se tam kříži a není to pořádně vidět kam vedou. Na tom druhým motoru to vidět jde v pohodě,ale ten nemám. Potřebuju motor Nubira1,6 benzin.
Přílohy
Nubira_navod.jpg (80.08 KiB) Zobrazeno 3376 x
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
pokud si to pamatuju aspon trochu spravne tak
1 pokud mas original civku tak to tam je urcite napsane
pokud nemas original tak to tam neni
a jinak je to vzdy jedna dvojice je spolu tedy 1,4 a druha dvojice 2,3
1,4 je blize kabine vozu 2,3 blize prednimu narazniku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Jedná se mi hlavně zapojení druhé půlky cívky.Jestli to má být na té cívce zapojené v pořadí třetí válec a druhý válec nebo druhý válec a třetí válec.Mám to zapojené v pořadí jako na obrázku B teda 1-4 první půlka cívky a 3-2 druhá půlka cívky.Když přehodím kable na cívce mezi třetím a druhým válcem 2-3,tak má motor nepravidelný chod.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Ta cívka je půlená a vždy pálí 2 svíčky tedy jiskra skáče současně v 1 a 4 válci, ale směs je jen v jednom, asi by nevadilo přehodit kabely na cívce třeba 1 za 4 , ale pokud je přehážeš úplně samo ti to půjde nepravidelně.....
Tak že podle toho co je tu psáno jestli jsem to teda dobře pochopil,tak je důležité aby kable byly na každé jedné půlce civky spolu 1 válec a 4 válec prvni půlka a 2 válec a 3 válec druhá půlka a je jedno v jakém pořadí na půlce civky. Hlavně aby byly 1-4 válec spolu a 2-3 válec taky spolu.Můj názor je,že to jedno asi není.Bylo by jinak časování.
Nechcu dávat nové téma a chtěl bych se ještě zeptat,jestli jdou doma nějak seřizovat otáčky,nebo se to dělá v servisu na řídící jednotce?
Naposledy upravil(a) fosgen72 dne sob úno 28, 2009 10:21, celkem upraveno 1 x.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
nejdou serizovat.jsou nastaveny jednotkou.pokud je mas vysoke nebo nizke je nekde problem
bud prisava vzduch nebo je poskozeny krokovy motorek.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Tak sem se k tomu konečně dostal abych se pořádně podíval na tu cívku.Pálí to bráno od předního skla.První půlka cívky: 1 válec a 4 válec.Druhá půlka cívky: 2 válec a 3 válec.Podle mně to musí být zapojené přesně jak to má být a není jedno,který kabel je kde připojený.1-4 nebo 4-1 nebo druhá půlka 2-3 nebo 3-2.Tím by se změnilo časování.Je pravda,že 1-4 a 2-3 válec chodí spolu,ale jsou jinak časované.Stačí se podívat na vačku.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
poradi musi byt na civce tak jak je to napsane.prohozene to nepojede to je jasne.
jedine co chodi spolecne jsou vstriky.
a to poradi jsem ti ale uz napsal o par prispevku vyse.no co se da delat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil