Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od fosgen72 »

Raději se zeptám než něco zkazím.Měl jsem odpojené zapalovací kabely od cívky a nějak si nejsem jistý :?: pořadím,který kde od které svíčky patří.Možná to mám dobře,ale chtěl bych mít jistotu.Jedná se o Nubiru 1,6.Díky za případné odpovědi. ;)
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
megajvr
Příspěvky: 198
Registrován: stř led 14, 2009 19:05
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od megajvr »

není to u všech motorů Daewa stejné: 1 - 3 - 4 - 2 :?: Jinak pořadí válců je vyznačeno přímo na cívce (je to špatně vidět).
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od fosgen72 »

1-3-4-2 pořadí mají všechny motory.Já bych chtěl kde,který kabel od svíčky patří do cívky.Možná jsem se díval špatně,ale já jsem tam žádné označení nenašel.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
megajvr
Příspěvky: 198
Registrován: stř led 14, 2009 19:05
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od megajvr »

Najdi si na hlavní straně " Nubira servisní manuál " a na stránkách 68-72 máš rozkreslené celé zapalování u obou motorů :lol: Je to v PDF , takže si ty obrázky můžeš zvětšovat jak se ti zachce :roll:
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od fosgen72 »

Na to jsem se díval. Nemůžu to z toho vyčíst. 1,6 to tam má svedené do svazku a spojené páskou. Kabely se tam kříži a není to pořádně vidět kam vedou. Na tom druhým motoru to vidět jde v pohodě,ale ten nemám. Potřebuju motor Nubira1,6 benzin.
Přílohy
Nubira_navod.jpg
Nubira_navod.jpg (80.08 KiB) Zobrazeno 3250 x
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od palikx »

pokud si to pamatuju aspon trochu spravne tak
1 pokud mas original civku tak to tam je urcite napsane
pokud nemas original tak to tam neni
a jinak je to vzdy jedna dvojice je spolu tedy 1,4 a druha dvojice 2,3
1,4 je blize kabine vozu 2,3 blize prednimu narazniku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od fosgen72 »

Jedná se mi hlavně zapojení druhé půlky cívky.Jestli to má být na té cívce zapojené v pořadí třetí válec a druhý válec nebo druhý válec a třetí válec.Mám to zapojené v pořadí jako na obrázku B teda 1-4 první půlka cívky a 3-2 druhá půlka cívky.Když přehodím kable na cívce mezi třetím a druhým válcem 2-3,tak má motor nepravidelný chod.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od Richard »

Ta cívka je půlená a vždy pálí 2 svíčky tedy jiskra skáče současně v 1 a 4 válci, ale směs je jen v jednom, asi by nevadilo přehodit kabely na cívce třeba 1 za 4 , ale pokud je přehážeš úplně samo ti to půjde nepravidelně.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od fosgen72 »

Tak že podle toho co je tu psáno jestli jsem to teda dobře pochopil,tak je důležité aby kable byly na každé jedné půlce civky spolu 1 válec a 4 válec prvni půlka a 2 válec a 3 válec druhá půlka a je jedno v jakém pořadí na půlce civky. Hlavně aby byly 1-4 válec spolu a 2-3 válec taky spolu.Můj názor je,že to jedno asi není.Bylo by jinak časování.
Nechcu dávat nové téma a chtěl bych se ještě zeptat,jestli jdou doma nějak seřizovat otáčky,nebo se to dělá v servisu na řídící jednotce?
Naposledy upravil(a) fosgen72 dne sob úno 28, 2009 10:21, celkem upraveno 1 x.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od palikx »

nejdou serizovat.jsou nastaveny jednotkou.pokud je mas vysoke nebo nizke je nekde problem
bud prisava vzduch nebo je poskozeny krokovy motorek.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od fosgen72 »

Tak sem se k tomu konečně dostal abych se pořádně podíval na tu cívku.Pálí to bráno od předního skla.První půlka cívky: 1 válec a 4 válec.Druhá půlka cívky: 2 válec a 3 válec.Podle mně to musí být zapojené přesně jak to má být a není jedno,který kabel je kde připojený.1-4 nebo 4-1 nebo druhá půlka 2-3 nebo 3-2.Tím by se změnilo časování.Je pravda,že 1-4 a 2-3 válec chodí spolu,ale jsou jinak časované.Stačí se podívat na vačku.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od palikx »

poradi musi byt na civce tak jak je to napsane.prohozene to nepojede to je jasne.
jedine co chodi spolecne jsou vstriky.
a to poradi jsem ti ale uz napsal o par prispevku vyse.no co se da delat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Pořadí kabelů na zapalovacím modulu

Příspěvek od fosgen72 »

Díky.Nějak jsem to přehlednul. -i
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“