Na chladiči v pravo dole je taková plastová klička a tu musíš vytočit a tím vypustíš chladící kapalinu. No a potom ji nahoře do expanzní nádoby zase naleješ.
Objem chladícího okruhu Nubiry je 7l u motoru 1.6 a 7,1l u motoru 2.0.
Výměnu jsem prováděl: vypouštění pomocí ventilku (zátky) v pravém dolním rohu chladiče, vypustit jde tak cca 3 - 4 litry náplně, proto před nalitím nové chladící směsi doporučuji okruh dobře propláchnout.
Destilky jsem měl dost, tak jsem to asi 7x propláchl (vypustil, naplnil, protočil, vypustil). Motor jsem nastartoval jen na chvilku, aby se moc neohřál a netrpěl teplotním šokem (horký motor / nově nalitá voda).
Po konečném naplnění jsem motor nechal ve volnoběhu prohřát k sepnutí ventilátorů na chladiči, tak aby se dokonale odvzdušnil přes expanzní nádobu.
Jen doplním, že okruh topení je stále plný vody, nemá ventil, takže není nutno s nastavením ohřevu - teploty v kabině manipulovat.
Chladící kapalinu jsem použil Starline K12 z Autokelly (cca 60,- Kč/l) v poměru 1:1 (-30°C). Je nutno použít chadící kapalinu pro hliníkové bloky motorů (tedy v žádném případě Fridex Stabil).