Olej.... už se psalo (když zatočíš úplně vlevo, otevřeš nádobku - koukni na hladinu, pak zavři, úplně doprava a znovu mrkni na hladinu (měla by se měnit, ale ani jednou by neměla jít pod úroveň, co je značení....)
řemen - pomocné agregáty - pokud máš ¨napínací kladku v hajzlu, protáčí se servo - poznáš to za mokra, když zapneš světla, větráky (velká zátěž)- jestli bude pískat řemen - nesmí.... vyměnit kladku
poznáš to i podle průhybu, v manuálu píšou jakou váhou tlačíš - jaký průhyb řemene......
zadřené pístky serva - při klidu-motor v chodu, otevřené okýnko, kola rovně: žádný pazvuk...
volantem o 1/2 cm -1cm vlevo (měly by klesnout otáčky na chvilku) slyšíš že otevřel ventil (mírné zahučení) - když volant povolíš, mělo by to ustat
pokud tohle neslyšíš - neotvírá, pokud hučení neustane, nezavírá
to samý vpravo
Je to jen orientační.... nemusí být stoprocentní---
taky se koukni u manžet řízení jestli to tam nechčije, a komplet celý systém....

Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.