Problémy s posilovačem řízení
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát dub 08, 2005 21:00
Problémy s posilovačem řízení
V poslední době mi výrazně ztuhl volant, nejmarkantnější je to ráno při výjezdu ze dvora, kdy to skoro nejde ukroutit. Po zahřátí se to zlepší. Závada však není konstantní, chvíli je to lepší, chvíli horší. Subjektivně se to jeví tak, že při nájezdu do zatáčky je volant tuhý, při dalším průjezdu se servo chytne a jede skoro normálně. Měl jsem něco podobného před třemi lety, kdy volant tuhnul nepředvídatelně, na pár vteřin. Za hodinu jízdy tak 4x - 5x. Tenkrát ani kluci v Golc Caru na nic nepřišli , problém zcela vymizel při výměně rozvodového řemenu a kladek . Může to být něco podobného? Nebo je to servopumpa? Před asi 2 měsíci jsem musel nechat měnit diody v alternátoru a měnil se i řemen. Může to s tím souviset? Asi se brzo uvidím s Palixem a PetremM. Dík za vaše názory.
Petr
Nubira II 1,6 Wagon, LPG, najeto 137.000, na plyn 105.000 km.
Petr
Nubira II 1,6 Wagon, LPG, najeto 137.000, na plyn 105.000 km.
- Reklama
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Olej.... už se psalo (když zatočíš úplně vlevo, otevřeš nádobku - koukni na hladinu, pak zavři, úplně doprava a znovu mrkni na hladinu (měla by se měnit, ale ani jednou by neměla jít pod úroveň, co je značení....)
řemen - pomocné agregáty - pokud máš ¨napínací kladku v hajzlu, protáčí se servo - poznáš to za mokra, když zapneš světla, větráky (velká zátěž)- jestli bude pískat řemen - nesmí.... vyměnit kladku
poznáš to i podle průhybu, v manuálu píšou jakou váhou tlačíš - jaký průhyb řemene......
zadřené pístky serva - při klidu-motor v chodu, otevřené okýnko, kola rovně: žádný pazvuk...
volantem o 1/2 cm -1cm vlevo (měly by klesnout otáčky na chvilku) slyšíš že otevřel ventil (mírné zahučení) - když volant povolíš, mělo by to ustat
pokud tohle neslyšíš - neotvírá, pokud hučení neustane, nezavírá
to samý vpravo
Je to jen orientační.... nemusí být stoprocentní---
taky se koukni u manžet řízení jestli to tam nechčije, a komplet celý systém....
řemen - pomocné agregáty - pokud máš ¨napínací kladku v hajzlu, protáčí se servo - poznáš to za mokra, když zapneš světla, větráky (velká zátěž)- jestli bude pískat řemen - nesmí.... vyměnit kladku
poznáš to i podle průhybu, v manuálu píšou jakou váhou tlačíš - jaký průhyb řemene......
zadřené pístky serva - při klidu-motor v chodu, otevřené okýnko, kola rovně: žádný pazvuk...
volantem o 1/2 cm -1cm vlevo (měly by klesnout otáčky na chvilku) slyšíš že otevřel ventil (mírné zahučení) - když volant povolíš, mělo by to ustat
pokud tohle neslyšíš - neotvírá, pokud hučení neustane, nezavírá
to samý vpravo
Je to jen orientační.... nemusí být stoprocentní---
taky se koukni u manžet řízení jestli to tam nechčije, a komplet celý systém....
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Tak chlapci tento problem je myslim vyresen.pan schwott mel zarezly kloubek rizeni.posledni dobou se nam tato zavada zacina objevovat casteji.takze vymena kloubku u hrebenu rizeni a je po problemu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil