Na starém skle se na Nový rok (na stojícím autě - že by mráz?!) objevila prasklina, která začínala na hraně pod začátkem pravého stěrače, byla do necelé půlky levého stěrače a po následující jízdě pokračovala kolem levého stěrače a (naštěstí) zase vyjela ven na hraně vedle levého stěrače (viz foto). Naštěstí to bylo těsně kolem levého stěrače, takže to nevadilo ve výhledu a dokonce jsem s tím bez problémů prošel STK.

A konečně k mému dotazu - sklo se dodává s již přilepeným držákem vnitřního zpětného zrcátka, já si dokonce pořídil zcela nové originální vnitřní zpětné zrcátko (vypadá stejně jako to staré), jenž po zacvaknutí do toho držáku na skle má vůli, takže za jízdy se hrozně klepe a nedá se do něj koukat.


Nemá s tím někdo zkušenosti a nezná nějaký fígl, jak ho tam pevně uchytit (ale tak, aby šlo v budoucnu sundat bez zničení)?
Mám i nový originální lepící držák, co jsem koupil se zrcátkem, ale strhávat stávající a dávat tam další nový bych chtěl zkusit až jako poslední možnost.


Pro zajímavost - zkoumal jsem podle označení původ skla a staré i nové bylo vyrobeno v Teplicích, akorát to "nové" je mnohem starší!

1946 – 1989: Sklo Union n.p. Teplice
1991 - 1997: Glavunion a.s. Teplice (o.z. Thorax)
1997 - 1999: Splintex a.s.
1999 - 2003: Splirec Czech s.r.o.
2003 - 2010: AGC (Asahi Glass Company) AVO Bílina s.r.o.
2010 - dosud: AGC (Asahi Glass Company) Automotive Czech a.s
