No Captivku máme už asi 2 roky a nutno říct, že první rok po koupi byla v servisu více než by měla. Odešlo nějaké čidlo, teď už nevím jaké a díky tomu svítila polovina červených a žlutých chyb na palubce bylo to zajímavé. Pak problém s ovládání ventilace foukalo to na max a našlo to korigovat ani stáhnout. Jedině restartovat tzn vypnout motor a znova nastartovat a to bylo vždy off. Během 5ti let života se měnilo i ložisko u předního kola. Auto neumí česky někomu to může vadit. Navigace a aktualizace ano ale za peníze a taky mluví jen anglicky. Máme právě 2010 r.v. 2.0 v Dieslu. Palubní počítač pohání archaický Windows CE 5.0. V interiéru to lehce povrzává. Pokud jsou sedačky z té koženky a bez vyhřívání v zimě to studí.
Ale jinak je krásně prostorná, když jí přišlápnete tak jede, spousty lidí tvrdí že ta stará 2.0 nejede já tvrdím není to pravda v táhlých kopcích předjedete kdejakou felicii apod. Hlavně top je možnost absolutní roviny po sklopení zadních sedadel. Na zadních sedačkách je prostoru na rozdávání. V tomhletom je to skvělé auto.
Nicméně po všech tech servisech, výměně kotoučů destiček, náplně klimatizace, atd. Teď auto už dlouhodobě slouží a o nic si neříká.
Jo a pozor na podvozek auto se musí udržovat gumoasfaltovým nástřikem. Jinak rezne. Není to pozinková karoserie. Ale to jsem jí taky dopřáli jen dutiny jsme nedělali.
Tenkrát rozhodla cena a odlišnost. Rozhodovali jsem se mezi Dusterem, Kugou a Captivou.
Takže ANO
