Captiva - ANO nebo NE?
Moderátor: Blue Lanos
Captiva - ANO nebo NE?
Ahoj všem, chci si koupit Captivu, rok výroby ideálně 2010 a výš. Prodává se teď všude jen nafta... Zajímali by mě plusy i mínusy, vaše zkušenosti i rady a tipy ...Jestli vůbec do toho jít...
Našla jsem jednu, které mě zaujala, vychází na 224tis, rok výroby 2010, nafta, 7míst najeto 130tis km...
Děkuji všem předem za radu
Našla jsem jednu, které mě zaujala, vychází na 224tis, rok výroby 2010, nafta, 7míst najeto 130tis km...
Děkuji všem předem za radu
- Reklama
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Mám již druhou Captivu obě vcelku bez problémů. Na první najeto 180000km a druhá má 160000km (brzo půjde z domu). Doporučuji kupovat pouze "novější" model. Ten má 6 rychlostí a o 100% lepší motor (výkon, spotřeba a rozvodový řetěz). Jezdím za 7,4l/100km (30% Praha).
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Mám Captivu 4 rokem, celkem spokojenost, i když na spotřebu, o které píše kolega JTR, bohužel nedosáhnu, jedzím tak za 8.3 l/100 km ( 2.2 diesel 4x4 ). V podstatě bez poruch. Před koupí té ojeté bych pátral po stavu filtru pevných částic - má ho ? Původní nebo měněný nebo renovovaný ? Oceňuji výkon klimatizace ( před tím jsem měl VW Passat, Captive je v tomhle lepší ). Jestli jste fanda do hudby v autě, tak z toho, co najdete v Captivě moc unesená nebudete, ale to se dá celkem snadno vylepšit. Já koupě Captivy nelituji.
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Captiva - ANO nebo NE?
3.2 V6 radost jezdit
Klepčmoudtřep jen nutná přeprava
Klepčmoudtřep jen nutná přeprava
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Captiva - ANO nebo NE?
No jo, ale to je snad vzácnější než bílá velryba...Hanzy píše:3.2 V6 radost jezdit
Klepčmoudtřep jen nutná přeprava
A "obyčejná" benzínová po faceliftu jakbysmet.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Ani nie...
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned srp 17, 2014 17:43
- Bydliště: Vysoká nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Captiva - ANO nebo NE?
No Captivku máme už asi 2 roky a nutno říct, že první rok po koupi byla v servisu více než by měla. Odešlo nějaké čidlo, teď už nevím jaké a díky tomu svítila polovina červených a žlutých chyb na palubce bylo to zajímavé. Pak problém s ovládání ventilace foukalo to na max a našlo to korigovat ani stáhnout. Jedině restartovat tzn vypnout motor a znova nastartovat a to bylo vždy off. Během 5ti let života se měnilo i ložisko u předního kola. Auto neumí česky někomu to může vadit. Navigace a aktualizace ano ale za peníze a taky mluví jen anglicky. Máme právě 2010 r.v. 2.0 v Dieslu. Palubní počítač pohání archaický Windows CE 5.0. V interiéru to lehce povrzává. Pokud jsou sedačky z té koženky a bez vyhřívání v zimě to studí.
Ale jinak je krásně prostorná, když jí přišlápnete tak jede, spousty lidí tvrdí že ta stará 2.0 nejede já tvrdím není to pravda v táhlých kopcích předjedete kdejakou felicii apod. Hlavně top je možnost absolutní roviny po sklopení zadních sedadel. Na zadních sedačkách je prostoru na rozdávání. V tomhletom je to skvělé auto.
Nicméně po všech tech servisech, výměně kotoučů destiček, náplně klimatizace, atd. Teď auto už dlouhodobě slouží a o nic si neříká.
Jo a pozor na podvozek auto se musí udržovat gumoasfaltovým nástřikem. Jinak rezne. Není to pozinková karoserie. Ale to jsem jí taky dopřáli jen dutiny jsme nedělali.
Tenkrát rozhodla cena a odlišnost. Rozhodovali jsem se mezi Dusterem, Kugou a Captivou.
Takže ANO
Ale jinak je krásně prostorná, když jí přišlápnete tak jede, spousty lidí tvrdí že ta stará 2.0 nejede já tvrdím není to pravda v táhlých kopcích předjedete kdejakou felicii apod. Hlavně top je možnost absolutní roviny po sklopení zadních sedadel. Na zadních sedačkách je prostoru na rozdávání. V tomhletom je to skvělé auto.
Nicméně po všech tech servisech, výměně kotoučů destiček, náplně klimatizace, atd. Teď auto už dlouhodobě slouží a o nic si neříká.
Jo a pozor na podvozek auto se musí udržovat gumoasfaltovým nástřikem. Jinak rezne. Není to pozinková karoserie. Ale to jsem jí taky dopřáli jen dutiny jsme nedělali.
Tenkrát rozhodla cena a odlišnost. Rozhodovali jsem se mezi Dusterem, Kugou a Captivou.
Takže ANO
Chevrolet Captiva 2.0
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Zdravím vše vespolek. Jdu s prosbou o radu. Zajímám se o Captivu 2.2 183PS. Koupě přímo od 1 majitele, 09/2013 asi 70tis km. Auto bude používat moje paní na cestu 6km tam a 6 zpět, občas nakoupit, občas výlet, roční nájezd ca. 15-20tis km. Otázkou je, zda 4x4 n epřináší větší problémy než 4x2 , krom spotřeby samozřejmě, myslím tím jak spolehlivé je 4x4 a další otázkou zůstává motor. S italským VMmotori mám velmi špatnou zkušenost z Jeepa.
Re: Captiva - ANO nebo NE?
kupovat Captivu diesel na tento "druh" provozu (6km tam a zpět) je naprostá hovadina (DPF, spotřeba bude min 10l/100km, motor se ani neohřeje,....). Zkusil bych něco v benzínu (manželka má TRAXe a pohoda)
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Tak spotřeba je mi jasná. Spíše se mi právě jedná co jiného by mohlo stát investice. Byl jsem na tom, že dnes už se i nafty dělají i na krátké vzdálenosti. A pokud chci koupit něco většího, tak určitě ne s motorem1.2 atd.
Re: Captiva - ANO nebo NE?
stačí si zde najít sekci DPF a problémy a je jasné, že naftu na popojíždění si soudný člověk nekoupí. A on ten Trax je 1,4 Turbo má výkon 103 kW, což opravdu není málo a 100% dostačující a pokud najedeš 10 - 20 tisíc ročně tak musí bez problémů motorově vydržet "do smrti"
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Jakmile je tam DPF tak na časté krátké trasy zapomeň, nafta se dlouho ohřívá a to že voda je OK neznamené že je ohřátý i olej. ohřátý motor bude tak po 15 km, v zimně i dále. Spotřeba bude vysoká a navíc budeš motor trvale ničit - ředění oleje naftou, časté nedokončené regenerace DPF a tím jeho zanášení. Známá měla
C-Mercedesa v naftě a kombi ještě bez DPF a jezdila podobně - spotřeba 10-11 l na 100 to s 4x4 bude klidně i víc.
Prostě moderní nafťák na krátké pojížďky není. Jestli chceš velké auto, podívej se po Zafiře v zemním plynu.... zajímavé 7- mimístné auto se 150 koni co jezdí km za 1,20Kč .
C-Mercedesa v naftě a kombi ještě bez DPF a jezdila podobně - spotřeba 10-11 l na 100 to s 4x4 bude klidně i víc.
Prostě moderní nafťák na krátké pojížďky není. Jestli chceš velké auto, podívej se po Zafiře v zemním plynu.... zajímavé 7- mimístné auto se 150 koni co jezdí km za 1,20Kč .
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Díky za radu. 7 míst nutně nepotřebujeme. Jsme 3 + pes. Teď jsme měli zapůjčenou Hyundai Kona. Místa málo a motorům 1.0 prostě ze zásady nevěřím. Po 100tis to začne u chladiče a přes motor a převodovku se dostaneš až k zadní nápravě. Podívám se tedy po něčem jiném.
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Taky nejsem příznivcem malých motorků. ale ta Zafira je 1,6 turbo a je celkem solidní je samozřejmě 5místná s obrovským kufrem a v podlaze máš ještě 2 sedačky..... to se může někdy i hodit.
Jestli chceš solidní auto podívej se po Mazdě 6 s 2,0 skyaktiv motorem, to je asi to nejlepší co se dnes dá koupit v benzínu. Ceny budou podobné jako u Captivy.
Jestli chceš solidní auto podívej se po Mazdě 6 s 2,0 skyaktiv motorem, to je asi to nejlepší co se dnes dá koupit v benzínu. Ceny budou podobné jako u Captivy.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř úno 12, 2020 08:48
Re: Captiva - ANO nebo NE?
Zdravim
Uvazujeme o kupe:
CHEVROLET CAPTIVA 2.0 D, 4X4, 7 MIEST Euro 3 2006
alebo
CHEVROLET CAPTIVA 2.0 VCDI LS BASE 127K 2WD 7M 6/2010 euro 4
Nemal som diesel doteraz som maval benzin uz 3. auto mam benzin
otazka je
1. je dolezita Euro norma
2. KW 93 alebo 110 ? (poistka ?)
Uvazujeme o kupe:
CHEVROLET CAPTIVA 2.0 D, 4X4, 7 MIEST Euro 3 2006
alebo
CHEVROLET CAPTIVA 2.0 VCDI LS BASE 127K 2WD 7M 6/2010 euro 4
Nemal som diesel doteraz som maval benzin uz 3. auto mam benzin
otazka je
1. je dolezita Euro norma
2. KW 93 alebo 110 ? (poistka ?)