LPG STAG4+ nebo Magic3?

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

kudrnac
Příspěvky: 10
Registrován: pon srp 27, 2012 10:34

LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od kudrnac »

Dobrý den všem,
kupuji 5 let staré Lacetti SW 1.6 80 kW a přemýšlím o LPG. Dočetl jsem se, že někteří již plyn v tomto motoru mají, nikde jsem však neobjevil jaké systémy.

U nás mají nyní v akci za 19 990,- dva systémy - Autogaz STAG 4+ a český MAGIC3.

Máte někdo se zmíněnými systémy zkušenost? Který vybrat?

A prosím o zodpovězení ještě doplňujícího dotazu - je nutné přimazávání ventilů Flashlube, které mi firma doporučuje (za 2 000,-).

Děkuji.
Reklama
 

Uživatelský avatar
ChevyEpica
Příspěvky: 189
Registrován: pát čer 15, 2012 13:05
Bydliště: Pelhřimov

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od ChevyEpica »

Já mám na Epice Magic 3 najeto 15 tis km a zatím pohoda
Chevrolet Epica 2.5 V6 + LPG Magic 3, r.v. 2006, automat, modrá metal., naj. 193 000 km
Dacia Sandero 1.4 +LPG Elpigas, r.v. 2010, modrá metal., naj. 77 000 km
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Jura »

U mě sekvence Elpigaz, t.č. na ní najeto 91000 km, bez problémů či servisních zásahů mimo výměn filtrů.
Cenu Ti nabízejí opravdu pěknou. Jen jestli bude montáž opravdu pěkně provedená (viděl jsem i dost hrůzný výtvory) a umějí systém dobře seřídit.
FlashLube je u těhle motorů vyhození 2 tisícovek do kanálu. Neřeknu třeba u Hondy, kde se to kvůli ventilům snad opravdu doporučuje, ale tady fakt zbytečnost.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
vilem
Příspěvky: 84
Registrován: úte dub 03, 2012 21:20
Bydliště: KOUŘIM

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od vilem »

mrkni na www-lpg-autogascenrum.cz strakonice,podle mého jsou nejlepší v Česku poradí a solidní přístup.podlemě je nejlepší BRC,maj tam tabulku všech sistému co egzistují.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Krtek »

Mne muj plynoservisak vzdycky chvali staga
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
kudrnac
Příspěvky: 10
Registrován: pon srp 27, 2012 10:34

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od kudrnac »

vilem píše:mrkni na www-lpg-autogascenrum.cz strakonice,podle mého jsou nejlepší v Česku poradí a solidní přístup.podlemě je nejlepší BRC,maj tam tabulku všech sistému co egzistují.
Montáž provádí právě smluvní partner Tebou uvedené společnosti v JmK.
kudrnac
Příspěvky: 10
Registrován: pon srp 27, 2012 10:34

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od kudrnac »

Jura píše:Cenu Ti nabízejí opravdu pěknou. Jen jestli bude montáž opravdu pěkně provedená (viděl jsem i dost hrůzný výtvory) a umějí systém dobře seřídit.
Montáž provádí firma, která za poslední 2 roky přestavěla 700 vozidel (údajně, chvástají se tím v nabídkovém mailu). Mají zkušenosti s instalací i do nového Orlanda, viz http://www.lpgservis.cz/reference/prest ... rlando-18i
V Aveu jejich instalace vypadá takto: http://www.lpgservis.cz/reference/prest ... -aveo-14i/

Díval jsem se, že většinou instalují STAG, takže ho asi taky upřednostním před Magicem.
Děkuji za reakce všem. Snad budu s provozem na LPG spokojen.
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Vypravca »

ChevyEpica píše:Já mám na Epice Magic 3 najeto 15 tis km a zatím pohoda
A preco nanapises do popisu aky mas motor, a odkial si.
V sekcii Epica mozes aj napisat skusenosti s LPG, spotrebu a tak.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Jura »

Montáží mají za sebou asi opravdu relat. dost, tím pádem by měli mít i zkušenosti se seřizováním apod. (žádný - nojo, vám svítí check, to je u LPG normální apod.). Vstřikovače STAG4 vypadají prakticky stejně jako od Elpigazu. Jen bych jim trochu vytknul, že u těch aut, kde je to na fotkách dobře vidět, mají lištu s LPG vstřikovači jen tak někde mrsklou a visí na hadičkách vedoucích k tryskám. Nějak si nedávají moc práce s tím, aby to lépe vypadalo a lišta se vstřikovači byla pěkně uchycená a hadičky co nejkratší. U jednoho auta se jim to tam dokonce jen tak válí na víku ventilů. Na funkci to možná nemá vliv (i když - když se motor oklepe tak ty nárazy vstřikovačů do pevného podkladu...) Když už za něco dám 20k+, tak to taky musí mít nějakou štábní kulturu. Líbí se mi u nich, že většina novějších aut u nich má plnící otvor LPG u hrdla pro benzín, pěkně schovanej. I když je to asi za příplatek a já to takhle nemám, dneska bych do plnění u plnění benzínový nádrže jednoznačně šel.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
kudrnac
Příspěvky: 10
Registrován: pon srp 27, 2012 10:34

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od kudrnac »

Jura píše:Líbí se mi u nich, že většina novějších aut u nich má plnící otvor LPG u hrdla pro benzín, pěkně schovanej. I když je to asi za příplatek a já to takhle nemám, dneska bych do plnění u plnění benzínový nádrže jednoznačně šel.
Můj požadavek to rozhodně bude, také nechci díru do nárazníku.
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Vypravca »

Do hrdla to nebolo za priplatok. Mne ho ponukali v cene.
Ale po zvazeni som dal predsa do narazniku.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Krtek »

Ja bych si taky nenechal vrtat do plechu. Plneni jedine v narazniku
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
vilem
Příspěvky: 84
Registrován: úte dub 03, 2012 21:20
Bydliště: KOUŘIM

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od vilem »

krtek má pravdu,naruší se tim ochrana skeletu.
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Jura »

Hmmm, hoši, hoši - a do čeho asi vrtají, když uchycují nádrž, trubky... :?:
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od ppp »

Ked je hrdlo vedla otvoru pre benzin tak jednak bude vsetko okolo lepsie hrdzaviet, necakajte u montaznikov osetrenie vyvrtanej diery a len vynimocne pouzitie nerez montazneho materialu, budete dari ak pouziju samorezky do dreva :). Navyse po tankovani sa s tym pumpar nebude srat a budete mat lak oprskany = naleptany od prskajuceho lpg.
Ale tankovanie je cistejsie, netreba sa zohybat. Cize na pouzivanie je lepsie pri nadrzi, az na to, ze niekde je tak malo miesta ze treba pouzivat redukciu, inak nejde nasadit pistol alebo nie kazda a aj to tazko.
A ked budu robit dieru do narazniku, tak ju musia spravit dost nizko, inak aj tak budu sekat do kasne ako mne v espere, lebo ich nenapadlo zmerat kam vrtaju. Stacilo 5cm nizsie a uz nemuseli nic sekat.
A najmenej zasahov je pod naraznik. Sice to bude menej skuseny cerpadlar chvilu hladat ale do vonkajsej (okrem spodku, ktory aj tak vacsina uzivatelov automobilov v zivote neuvidi) karoserie nie je vtedy ziaden zasah a hrdlo vidno len ked sa clovek trosku ohne a pozrie pod auto.
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“