LPG STAG4+ nebo Magic3?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
LPG STAG4+ nebo Magic3?
Dobrý den všem,
kupuji 5 let staré Lacetti SW 1.6 80 kW a přemýšlím o LPG. Dočetl jsem se, že někteří již plyn v tomto motoru mají, nikde jsem však neobjevil jaké systémy.
U nás mají nyní v akci za 19 990,- dva systémy - Autogaz STAG 4+ a český MAGIC3.
Máte někdo se zmíněnými systémy zkušenost? Který vybrat?
A prosím o zodpovězení ještě doplňujícího dotazu - je nutné přimazávání ventilů Flashlube, které mi firma doporučuje (za 2 000,-).
Děkuji.
kupuji 5 let staré Lacetti SW 1.6 80 kW a přemýšlím o LPG. Dočetl jsem se, že někteří již plyn v tomto motoru mají, nikde jsem však neobjevil jaké systémy.
U nás mají nyní v akci za 19 990,- dva systémy - Autogaz STAG 4+ a český MAGIC3.
Máte někdo se zmíněnými systémy zkušenost? Který vybrat?
A prosím o zodpovězení ještě doplňujícího dotazu - je nutné přimazávání ventilů Flashlube, které mi firma doporučuje (za 2 000,-).
Děkuji.
- Reklama
- ChevyEpica
- Příspěvky: 189
- Registrován: pát čer 15, 2012 13:05
- Bydliště: Pelhřimov
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Já mám na Epice Magic 3 najeto 15 tis km a zatím pohoda
Chevrolet Epica 2.5 V6 + LPG Magic 3, r.v. 2006, automat, modrá metal., naj. 193 000 km
Dacia Sandero 1.4 +LPG Elpigas, r.v. 2010, modrá metal., naj. 77 000 km
Dacia Sandero 1.4 +LPG Elpigas, r.v. 2010, modrá metal., naj. 77 000 km
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
U mě sekvence Elpigaz, t.č. na ní najeto 91000 km, bez problémů či servisních zásahů mimo výměn filtrů.
Cenu Ti nabízejí opravdu pěknou. Jen jestli bude montáž opravdu pěkně provedená (viděl jsem i dost hrůzný výtvory) a umějí systém dobře seřídit.
FlashLube je u těhle motorů vyhození 2 tisícovek do kanálu. Neřeknu třeba u Hondy, kde se to kvůli ventilům snad opravdu doporučuje, ale tady fakt zbytečnost.
Cenu Ti nabízejí opravdu pěknou. Jen jestli bude montáž opravdu pěkně provedená (viděl jsem i dost hrůzný výtvory) a umějí systém dobře seřídit.
FlashLube je u těhle motorů vyhození 2 tisícovek do kanálu. Neřeknu třeba u Hondy, kde se to kvůli ventilům snad opravdu doporučuje, ale tady fakt zbytečnost.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
mrkni na www-lpg-autogascenrum.cz strakonice,podle mého jsou nejlepší v Česku poradí a solidní přístup.podlemě je nejlepší BRC,maj tam tabulku všech sistému co egzistují.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Mne muj plynoservisak vzdycky chvali staga
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Montáž provádí právě smluvní partner Tebou uvedené společnosti v JmK.vilem píše:mrkni na www-lpg-autogascenrum.cz strakonice,podle mého jsou nejlepší v Česku poradí a solidní přístup.podlemě je nejlepší BRC,maj tam tabulku všech sistému co egzistují.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Montáž provádí firma, která za poslední 2 roky přestavěla 700 vozidel (údajně, chvástají se tím v nabídkovém mailu). Mají zkušenosti s instalací i do nového Orlanda, viz http://www.lpgservis.cz/reference/prest ... rlando-18iJura píše:Cenu Ti nabízejí opravdu pěknou. Jen jestli bude montáž opravdu pěkně provedená (viděl jsem i dost hrůzný výtvory) a umějí systém dobře seřídit.
V Aveu jejich instalace vypadá takto: http://www.lpgservis.cz/reference/prest ... -aveo-14i/
Díval jsem se, že většinou instalují STAG, takže ho asi taky upřednostním před Magicem.
Děkuji za reakce všem. Snad budu s provozem na LPG spokojen.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
A preco nanapises do popisu aky mas motor, a odkial si.ChevyEpica píše:Já mám na Epice Magic 3 najeto 15 tis km a zatím pohoda
V sekcii Epica mozes aj napisat skusenosti s LPG, spotrebu a tak.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Montáží mají za sebou asi opravdu relat. dost, tím pádem by měli mít i zkušenosti se seřizováním apod. (žádný - nojo, vám svítí check, to je u LPG normální apod.). Vstřikovače STAG4 vypadají prakticky stejně jako od Elpigazu. Jen bych jim trochu vytknul, že u těch aut, kde je to na fotkách dobře vidět, mají lištu s LPG vstřikovači jen tak někde mrsklou a visí na hadičkách vedoucích k tryskám. Nějak si nedávají moc práce s tím, aby to lépe vypadalo a lišta se vstřikovači byla pěkně uchycená a hadičky co nejkratší. U jednoho auta se jim to tam dokonce jen tak válí na víku ventilů. Na funkci to možná nemá vliv (i když - když se motor oklepe tak ty nárazy vstřikovačů do pevného podkladu...) Když už za něco dám 20k+, tak to taky musí mít nějakou štábní kulturu. Líbí se mi u nich, že většina novějších aut u nich má plnící otvor LPG u hrdla pro benzín, pěkně schovanej. I když je to asi za příplatek a já to takhle nemám, dneska bych do plnění u plnění benzínový nádrže jednoznačně šel.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Můj požadavek to rozhodně bude, také nechci díru do nárazníku.Jura píše:Líbí se mi u nich, že většina novějších aut u nich má plnící otvor LPG u hrdla pro benzín, pěkně schovanej. I když je to asi za příplatek a já to takhle nemám, dneska bych do plnění u plnění benzínový nádrže jednoznačně šel.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Do hrdla to nebolo za priplatok. Mne ho ponukali v cene.
Ale po zvazeni som dal predsa do narazniku.
Ale po zvazeni som dal predsa do narazniku.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Ja bych si taky nenechal vrtat do plechu. Plneni jedine v narazniku
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
krtek má pravdu,naruší se tim ochrana skeletu.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Hmmm, hoši, hoši - a do čeho asi vrtají, když uchycují nádrž, trubky...
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Ked je hrdlo vedla otvoru pre benzin tak jednak bude vsetko okolo lepsie hrdzaviet, necakajte u montaznikov osetrenie vyvrtanej diery a len vynimocne pouzitie nerez montazneho materialu, budete dari ak pouziju samorezky do dreva . Navyse po tankovani sa s tym pumpar nebude srat a budete mat lak oprskany = naleptany od prskajuceho lpg.
Ale tankovanie je cistejsie, netreba sa zohybat. Cize na pouzivanie je lepsie pri nadrzi, az na to, ze niekde je tak malo miesta ze treba pouzivat redukciu, inak nejde nasadit pistol alebo nie kazda a aj to tazko.
A ked budu robit dieru do narazniku, tak ju musia spravit dost nizko, inak aj tak budu sekat do kasne ako mne v espere, lebo ich nenapadlo zmerat kam vrtaju. Stacilo 5cm nizsie a uz nemuseli nic sekat.
A najmenej zasahov je pod naraznik. Sice to bude menej skuseny cerpadlar chvilu hladat ale do vonkajsej (okrem spodku, ktory aj tak vacsina uzivatelov automobilov v zivote neuvidi) karoserie nie je vtedy ziaden zasah a hrdlo vidno len ked sa clovek trosku ohne a pozrie pod auto.
Ale tankovanie je cistejsie, netreba sa zohybat. Cize na pouzivanie je lepsie pri nadrzi, az na to, ze niekde je tak malo miesta ze treba pouzivat redukciu, inak nejde nasadit pistol alebo nie kazda a aj to tazko.
A ked budu robit dieru do narazniku, tak ju musia spravit dost nizko, inak aj tak budu sekat do kasne ako mne v espere, lebo ich nenapadlo zmerat kam vrtaju. Stacilo 5cm nizsie a uz nemuseli nic sekat.
A najmenej zasahov je pod naraznik. Sice to bude menej skuseny cerpadlar chvilu hladat ale do vonkajsej (okrem spodku, ktory aj tak vacsina uzivatelov automobilov v zivote neuvidi) karoserie nie je vtedy ziaden zasah a hrdlo vidno len ked sa clovek trosku ohne a pozrie pod auto.