![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Blue Lanos
A sakra, mě chodí jen jedna strana – a to ta která se seřizovat nedá a jelikož se chovalo pravé i levé kolo stejně, myslel jsem že je to normální. To seřízení jsem pochopil, dokonce jsem měl i tu seřizovací část venku protože byla zaseklá a nechtěla se otáčet. Vnitřek toho prasátka je napatlaný podivnou modrou vazelínou. Roztáhl jsem ty pakny tak že mi kotouč skoro nešel nasadit a stejně to nebrzdí. Nevíš proč mi chodí jen ta jedna strana? Docela by mě zajímalo jak dlouho to od seřízení vydrží brzdit…petrm píše:skus jestli chodí obě části toho prasátka volně a není něco zarezlého (musí chodit obě strany )
Ten systém je naprosto stejný, správně seřízené pakny mají mít údajně 167,6 až 167,8 mm. Jinak se samozřejmě kotouče nesundávají s ložiskem – stačí sundat kolo, pak odmontovat kompletně třmen co drží brzdové destičky a nakonec povolit ten zapuštěný šroub. Pak už jde kotouč sundat. Vše jde docela dobře až na sundání samotného kotouče, kterému se moc ven nechce, tedy alespoň v mém případě tomu tak bylo.Richard píše:Petře, to je u Leganzi stejný jako u Nubiry co má vzadu kotouče? ?![]()
A ještě malej dotaz , kotouče se sundavaj i s ložiskem? Asi ne, protože když jsem měnil kola za zimní byl tam nějaký zapuštěný šroub, a ten když se vyndá jde asi sundat kotouč s tím malým bubnem na ručku, je to tak ?
Jo tak to je sice hezký ale když se na tu pakýnku podíváš tak je na ní napsáno že se nemá otáčet asi k tomu mají nějakej důvod i když netuším jakejPavel 111 píše:Zdar s ručkou.
Fakt se mi to také kousalo a nedalo se to poštelovat. Dost potom pomohlo, když jsem otočil pakny (náběžné strany), šlo to blbě, ale jde to.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |