Euro NCAP
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
- Reklama
Re: Euro NCAP
tady je 1 fotka z crash testů http://auto.aktualne.centrum.cz/fotogal ... =centrumHP
Škoda 105 3x
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
Re: Euro NCAP
a dopadlo to prej dobře
Škoda 105 3x
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
Re: Euro NCAP
Az na to, ze tu sa bavime o Orlande a na obrazku je Aveo...
Beriem spat, je tam aj Orlando...
Beriem spat, je tam aj Orlando...
Orlando 1.8 LT+, strieborna ICE
Re: Euro NCAP
a tu je aj video http://www.youtube.com/watch?v=I7lDrnt2aJk
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Euro NCAP
je zaujimave, ze v spominanom clanku na www.auto.cz si z 10 aut, ktore boli testovane, vybrali prave orlando, ktore je v ochrane chodcov spomedzi tychto vozidiel na 5. pozicii..... - cize 5 inych je na tom horsie a ostatne 4 iba o maly kusok lepsie.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Euro NCAP
Obecně k testům bezpečnosti:
Mě přijde s podivem kombinovat témata jako ochrana chodců s bezpečností vozidla. Zajímá mě bezpečnost pasažéra a ta s bezpečností chodce nemá nic společného. Navíc tam platí jasné pravidla - vyšší auto, nižší ochrana.
Dále hodnotit vybavení jako omezovat otáček....nerozumím tomu, k čemu je to dobré. Mít auto s omezovačem na 130, tak ho nekoupím a jestli je omezovat u 180 nebo 205 je už celkem jedno. Nebo je nějaký rozdíl mezi omezovat 180 a žádný omezovač? Kde je ta správná rychlost pro omezovat? Jak to souvisí s bezpečností...nerozumím.
Co by mohli hodnotit, zvlášť u 7 místných MPV je bezpečnosti v 3. řadě sedadel, ochrana při nárazu ze zadu, nejenom bezpečnost páteře, která souvisí s nastavením sedadla a posedem. Nedělám si velké iluze, spíše jen ze zajímavosti.
Mě přijde s podivem kombinovat témata jako ochrana chodců s bezpečností vozidla. Zajímá mě bezpečnost pasažéra a ta s bezpečností chodce nemá nic společného. Navíc tam platí jasné pravidla - vyšší auto, nižší ochrana.
Dále hodnotit vybavení jako omezovat otáček....nerozumím tomu, k čemu je to dobré. Mít auto s omezovačem na 130, tak ho nekoupím a jestli je omezovat u 180 nebo 205 je už celkem jedno. Nebo je nějaký rozdíl mezi omezovat 180 a žádný omezovač? Kde je ta správná rychlost pro omezovat? Jak to souvisí s bezpečností...nerozumím.
Co by mohli hodnotit, zvlášť u 7 místných MPV je bezpečnosti v 3. řadě sedadel, ochrana při nárazu ze zadu, nejenom bezpečnost páteře, která souvisí s nastavením sedadla a posedem. Nedělám si velké iluze, spíše jen ze zajímavosti.