Euro NCAP

Na co vše si dát pozor při koupi nového, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
lubof
Příspěvky: 29
Registrován: pát črc 01, 2011 21:18

Euro NCAP

Příspěvek od lubof »

Tak uz stihli rozbit aj Orlando. Ako sa dalo ocakavat, dostalo 5 hviezdiciek... http://www.euroncap.com/latest.aspx
Orlando 1.8 LT+, strieborna ICE
Reklama
 

Hamin
Příspěvky: 57
Registrován: úte črc 12, 2011 00:29
Bydliště: Trutnov

Re: Euro NCAP

Příspěvek od Hamin »

Škoda 105 3x
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
Hamin
Příspěvky: 57
Registrován: úte črc 12, 2011 00:29
Bydliště: Trutnov

Re: Euro NCAP

Příspěvek od Hamin »

a dopadlo to prej dobře :lol: -i
Škoda 105 3x
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
lubof
Příspěvky: 29
Registrován: pát črc 01, 2011 21:18

Re: Euro NCAP

Příspěvek od lubof »

Az na to, ze tu sa bavime o Orlande a na obrazku je Aveo... ;-)
Beriem spat, je tam aj Orlando... :-)
Orlando 1.8 LT+, strieborna ICE
Sajner
Příspěvky: 235
Registrován: ned dub 03, 2011 13:16

Re: Euro NCAP

Příspěvek od Sajner »

Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Sajner
Příspěvky: 235
Registrován: ned dub 03, 2011 13:16

Re: Euro NCAP

Příspěvek od Sajner »

je zaujimave, ze v spominanom clanku na www.auto.cz si z 10 aut, ktore boli testovane, vybrali prave orlando, ktore je v ochrane chodcov spomedzi tychto vozidiel na 5. pozicii..... - cize 5 inych je na tom horsie a ostatne 4 iba o maly kusok lepsie.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Khaot
Příspěvky: 1
Registrován: čtv zář 15, 2011 18:21

Re: Euro NCAP

Příspěvek od Khaot »

Obecně k testům bezpečnosti:
Mě přijde s podivem kombinovat témata jako ochrana chodců s bezpečností vozidla. Zajímá mě bezpečnost pasažéra a ta s bezpečností chodce nemá nic společného. Navíc tam platí jasné pravidla - vyšší auto, nižší ochrana.
Dále hodnotit vybavení jako omezovat otáček....nerozumím tomu, k čemu je to dobré. Mít auto s omezovačem na 130, tak ho nekoupím a jestli je omezovat u 180 nebo 205 je už celkem jedno. Nebo je nějaký rozdíl mezi omezovat 180 a žádný omezovač? Kde je ta správná rychlost pro omezovat? Jak to souvisí s bezpečností...nerozumím.

Co by mohli hodnotit, zvlášť u 7 místných MPV je bezpečnosti v 3. řadě sedadel, ochrana při nárazu ze zadu, nejenom bezpečnost páteře, která souvisí s nastavením sedadla a posedem. Nedělám si velké iluze, spíše jen ze zajímavosti.
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Orlando“