Vibrace do volantu nad 110 km/h
Moderátor: Blue Lanos
Vibrace do volantu nad 110 km/h
čaute, zjistil jsem, že když jedu tak 120 km/h, tak cítím ve volantu takové silnější vibrace "rány by bylo asi silné slovo", ale když jedu mín jak 120 km/h, tak je vše OK. Tak kde je chybka? nic mě nenapadá co by to mohlo být jelikož jsem vyměnil snad skoro všechno tj. čepy kulové i ramene-kulové jeden je starý rok a druhý půl roku, homo. klouby jsem měnil ale zbytečně, pač ty origo jsou dobré, stab. tyčky jsem taky měnil-nic jiného mě nenapadá co by to mohlo být a vyvážená kola jsou snad dobře, pač měnil jsem na letní i s novým vyvážením a bylo vše OK předtím a to je vše co mě napadá že by to mohlo být-MOHL BY TO BÝT CELÝ TEN MECHANISMUS ŘÍZENÍ NEBO RAMENA CELÁ? ...tak prosím aspon o tip resp. radu
- Reklama
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Hľadanie závady od toho najjednoduchšieho a najlacnejšieho, skusiť znovu vyvážiť....
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
vyvazit kolesa a skotrolovat disky ci niesu ohnute a este pre istotu aj gumy ce ich nemas zodrate
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
A keď všetko čo hore písali skontroluješ tak vy zostava len guľove alebo zvysle čapi
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Nieco rotacne, cize kolesa, kotuce, loziska, naboje a to je asi tak vsetko . Nieco z toho alebo kombinacia. Napriklad na skodovke mam krive predne naboje (mozno je to loziskami mozno su krive skutocen naboje), takze hadze aj kotuc a teda v istej polohe pribrzduje a tym myka volantom sprava dolava. Vdaka tomu odrovna gulove capy behom par 100km a potom kazdy servisak tvrdil ze to je gulovymi capmi aj ked boli nove.
Ak su to kotuce, tak sa to da identifikovat tak, ze pri prbrzdeni v cca 120km/h a viac sa volant rostrasie este viac a rozochveje sa cele auto. Ale moze to byt aj bubnami, lenze tie by nemali davat razy do volantu aj ked ktovie.
Ak su to kotuce, tak sa to da identifikovat tak, ze pri prbrzdeni v cca 120km/h a viac sa volant rostrasie este viac a rozochveje sa cele auto. Ale moze to byt aj bubnami, lenze tie by nemali davat razy do volantu aj ked ktovie.
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
A hoj skús dat ešte raz prevážit gumy mne to robilo tiež dvakrát som prevažoval a v pohode ešte to možu robit aj gumy
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Tiez si myslim, to by mala byt prva vec co treba skusit pri vibrovani volantu. AKurat na prevazenie treba navstivit radsej iny pneuservis .HusarJan píše:A hoj skús dat ešte raz prevážit gumy mne to robilo tiež dvakrát som prevažoval a v pohode ešte to možu robit aj gumy
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Pěkný denppp píše:Tiez si myslim, to by mala byt prva vec co treba skusit pri vibrovani volantu. AKurat na prevazenie treba navstivit radsej iny pneuservis .HusarJan píše:A hoj skús dat ešte raz prevážit gumy mne to robilo tiež dvakrát som prevažoval a v pohode ešte to možu robit aj gumy
Naprostý souhlas já bych taky nejdřív řešil gumy Nemáš nohodou protektory někde z nějakýho supermarketu?Ty jsou totiž jen tak na nějaký popojíždění do tej stovky.
Už jsem to tady jednou psal ale zopakuji co se stalo mě ještě na Š.120.Někdy v osumdesátým jsem jel se známým do Brna na veletrh.On Žigulem a já tou 120.Snažil jsem se mu stačit a na dálnici asi při těch 120-130km najednou taková vibrace,že jsem měl co dělat abych se udržel na silnici.Myslel jsem si,že mi praskla guma.Ale když jsem zastavil,prohlíd auto tak všechno v pořádku.Když jsem se rozjel tak zas při těch asi 80-90 jsem už zas cítil vibrace.Zastavil jsem a postupně jsem sundal a prohlídl všechna kola a nic jsem nenašel.Byla sobota a tak jsem zajel do hotelu Imperial,kde měli službu.Maník byl ochotný zvedl celý auto prohlíd projel se se mnou a nic Když jsme se vraceli tak kamarád jel za mnou a najednou blikal.Když jsem zastavil tak mi povídá,že mi poskakuje teď nevím jestli levý nebo pravý zadní kolo.Vyměnil jsem ho i když na něm opravdu nebylo nic vidět ale myslel jsem si,že mě ulítlo olůvko.Domů jsem dojel v pohodě zase co to dalo Když jsem zašel potom do Barumky za známým,že mě asi ulítlo olůvko ať to převáží tak to kolo prohlíd a povídá "Vždyť máš odlepený protektor
Vážení flíček,který byl víc sjetý a dal se přikryt palcem ruky Od té doby nechci protektory ani vidět! A vážení na gumách záleží nejvíc!!! To vás spojuje se silnicí
Tak hlavně ať nám jezdí a nezlobí
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Jak radí "ppp" Znovu vyvážit přední i zadní kola a zkontrolovat disky zda neháží. Nejlépe v jiném servise. Ono i když jsou po montáži kola vyvážena, mohou po ujetí x km sednout a rozhasí se.
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Ok, diky...musel jsem jet do Katowic, takze jsem se k tomu jeste nedostal, ale urcite to necham znovu vyvazit jak dojedu dom...mam Barumky, nikoliv protektory...kdyz jsem jel po dalnici A4, tak ty vibrace sly citit, ale jen v urcite rychlosti kolem tech 110 - 120.
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Ja mam podobný problém.Mne to trošku robí pri 90-100.Potom dost citelne pri 160,a pri 180-200 sa to stratí.Ale skusim este vymedzovacie podložky lebo tam nieje original ET rozmer na diskoch.Čauko JOMAT.
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h
Takže stačilo vymeniť gumy,pekne vyvážiť a všetko sa stratilo.Volant je uplne kľudný pri všetkých rýchlostiach.Čauko JOMAT.
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.