Pekný deň.
Kedže sa mi dlhšie nezdá chod motora - zvýšené voľnobežné otáčky,
zvýšenie spotreby o 2 litre - včera som nameral a zaznamenal priebeh
napätia na sonde. Pri voľnobehu to bolo okolo 0,35 V, pri zvýšení otáčok
skákala od 0,5 v na nulu - viď obrázky. Je to normálna činnosť lambdy,
nemala by plynule meniť napätie od 0 do 0,8 V?
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2248
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2249
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2250
Posledný obrázok je pri voľnobehu, predchadzajúce pri zvyšovaní
otáčok a naslednému nechaniu voľnobehu.
Ďakujem.
Priebeh napätia na Lambde
Moderátor: Blue Lanos
Priebeh napätia na Lambde
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- Reklama
Re: Priebeh napätia na Lambde
Tak po prvé napätie sa z osciloskopu odčítava s grafu a nie z toho číselného hausnumera a po druhé napätie ti skáče na všetkých obrázkoch z 0V do 0,6V.Tak to má pracovať skákať od zhruba od 0,2V do 0,9V vo všetkých režimoch motora.Chcel by som vedieť jedno ,kolko máš nabehané km na túto lambdu a ako dlho si nechal zahriať motor pred meraním.stefan píše:Pekný deň.
Kedže sa mi dlhšie nezdá chod motora - zvýšené voľnobežné otáčky,
zvýšenie spotreby o 2 litre - včera som nameral a zaznamenal priebeh
napätia na sonde. Pri voľnobehu to bolo okolo 0,35 V, pri zvýšení otáčok
skákala od 0,5 v na nulu - viď obrázky. Je to normálna činnosť lambdy,
nemala by plynule meniť napätie od 0 do 0,8 V?
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2248
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2249
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2250
Posledný obrázok je pri voľnobehu, predchadzajúce pri zvyšovaní
otáčok a naslednému nechaniu voľnobehu.
Ďakujem.
Daewoo Leganza 2.0 CDX 1997
Na tachometri to má 115 tis. Auto mám tri roky. Problémy začali
na začiatky roku, pri pustení plynu auto trhalo. Po výmene zapaľovacích
káblov a vyčistení veka rozdeľovača trhanie prestalo. Začal však
problém so zvýšenými voľnobežnými otáčkami, hlavne pri studenom
motore (1200 ot/min), pri teplom motore sa po chvíli ustália na 780 ot.
Spotreba stúpla zo 7 litrov na 9l. Minulú jeseň bolo vymenené palivové
čerpadlo, vyčistená klapka.
K tomu scopemetru, je nastavené 500mV na dielik, maximálna hodnota
na lambde akú sa mi podarilo dosiahnuť bolo 500 mV. Zaujímavé je že v
určitých úsekoch je na lambde záporná hodnota. Skúsim motor ukostriť
a znova namerať. Zatiaľ ďakujem.
na začiatky roku, pri pustení plynu auto trhalo. Po výmene zapaľovacích
káblov a vyčistení veka rozdeľovača trhanie prestalo. Začal však
problém so zvýšenými voľnobežnými otáčkami, hlavne pri studenom
motore (1200 ot/min), pri teplom motore sa po chvíli ustália na 780 ot.
Spotreba stúpla zo 7 litrov na 9l. Minulú jeseň bolo vymenené palivové
čerpadlo, vyčistená klapka.
K tomu scopemetru, je nastavené 500mV na dielik, maximálna hodnota
na lambde akú sa mi podarilo dosiahnuť bolo 500 mV. Zaujímavé je že v
určitých úsekoch je na lambde záporná hodnota. Skúsim motor ukostriť
a znova namerať. Zatiaľ ďakujem.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.