to SkylineGTR: asi ta sklamem, zdielam aj IVOSOV nazor. No viac menej mi to celorocne svietenie vadi, lebo za jasneho slnecneho dna v lete, je zbytocne aby auto svietilo, aj tak tie svetla vidno len minimalne a moj nazor, nechcem vnucovat nikomu... je pravda, ze ked vsetky auta svietia, podla mna to ubera pozornost vodicovi a nekontroluje tak svoju pravu stranu krajnice najma pri prebiehani lebo sa spoliehas, ze ten oproti teba svieti. A podla mna ked ma auto za slnecneho dna zapalene svetla, nedokazem tak odhadnut jeho vzdialenost ako so zhasnutymi...... v podstate sa stotoznujem s Rakusanmi... ale to je len moj
osobny nazor... v zime je to podla mna ok...
to Vado... nechcem do tejto citlivej temy rypat pretoze viem, aky maju "Blavaci nazor na tuto temu"...prosim neber to osobne. Pracujem ako dispecer=referent=disponent v oblasti medzinarodnej kamionovej dopravy... Len pre tvoju informáciu, v piatok sa domov vracia najviac kamiónov to mas pravdu, cesty su plne, t.z. ze aj