Startování
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Startování
Kdyz preskocim problem se spotrebou, tak mam dalsi problem.
Obcas se ji nechce startovat, trva to dost dlouho. Nekdy se stane, ze proste za stani na volnobehu chcipne a pak nechce naskocit. Az po 3 nastartuje. Kdyz je motor studenej a blbe startuje(jen nekdy) , tak mam pocit, ze i motor je linejsi lezt do otacek, kdyz sundam nohu z plynu, otacky rychleji padnou na volnobeh nez normalne
Kdyz pridam razem plyn z volnobehu, tak motor jakoby chce chcipnout a pak az jde do otacek....to dela porad
Svicky vymeneny, vzd. filtr taky, na zapalovaci kabely jeste cekam stejne tak i pal. filtr.
Obcas se ji nechce startovat, trva to dost dlouho. Nekdy se stane, ze proste za stani na volnobehu chcipne a pak nechce naskocit. Az po 3 nastartuje. Kdyz je motor studenej a blbe startuje(jen nekdy) , tak mam pocit, ze i motor je linejsi lezt do otacek, kdyz sundam nohu z plynu, otacky rychleji padnou na volnobeh nez normalne
Kdyz pridam razem plyn z volnobehu, tak motor jakoby chce chcipnout a pak az jde do otacek....to dela porad
Svicky vymeneny, vzd. filtr taky, na zapalovaci kabely jeste cekam stejne tak i pal. filtr.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
- Reklama
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=6591
To ju o tom nieco pisane, ja ho mam tiez zaslepeny, ale obcas mi to robi nieco podobne ako pise Kitt
To ju o tom nieco pisane, ja ho mam tiez zaslepeny, ale obcas mi to robi nieco podobne ako pise Kitt
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Porad nevidim souvislost s tim Egr nesmyslem, kdyz je funkcni, chapu, proc tam je, Ikdyz se na to mohli vyflaknout.
Ale kdyz je nespravna funkce EGR, tak zpusobuje co? Nedostatek vzduchu? U Nubi I asi EGR neni propojen s ridici jednotkou. Podle toho by teda mela pocitat, ze tam je a davat tolik vzduchu, kolik potrebuje...
Ale v pripade, ze ji ho zaslepim, coz ona nebude vedet, tak co se stane? O tom, ze je zaslepen nebude uvazovat. Nebude to mit za nasledek jeste mensi prisun vzduchu nebo neco podobnyho?
Ale kdyz je nespravna funkce EGR, tak zpusobuje co? Nedostatek vzduchu? U Nubi I asi EGR neni propojen s ridici jednotkou. Podle toho by teda mela pocitat, ze tam je a davat tolik vzduchu, kolik potrebuje...
Ale v pripade, ze ji ho zaslepim, coz ona nebude vedet, tak co se stane? O tom, ze je zaslepen nebude uvazovat. Nebude to mit za nasledek jeste mensi prisun vzduchu nebo neco podobnyho?
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Už se tady o tom napsali tuny řádků...každopádně zaslepením EGRu se nestane nic špatného....naopak zmizí např. cukání motoru...motor má i o něco lepší chod....ale pozor, kromě zaslepení EGR ventilu se musí ještě zaslepit i hadička k němu vedoucí.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
No to nemas pravdu, EGR by tam mel byt. Kde jen o to spravne pojmenovat tu cinnost kterou delate. Jde o lacinou opravu nebo upravu. Ten EGR je napojenej na odvetrani motorove skrine tudiz do neho jdou olejove a palivove plyny takze za urcitou dobu prestane plnit svou funkci. Spravna oprava je jeho vymena. Otazka druha je jestli se to vyplati.Ivoš píše:Už se tady o tom napsali tuny řádků...každopádně zaslepením EGRu se nestane nic špatného....naopak zmizí např. cukání motoru...motor má i o něco lepší chod....ale pozor, kromě zaslepení EGR ventilu se musí ještě zaslepit i hadička k němu vedoucí.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
No jasně....jde v podstatě o odstavení nefunkční (resp. špatně fungující) součástky....díky tomuto odstavení se odstraní chyba, kterou ta součástka způsobovala....a podle všeobecného mínění mechaniků ta úprava paseku nenadělá, tak je to ok
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Dovolím si oponovat, EGR neodvětrává skříň, ale přepouští výfukové plyny zpět do sání se všemi negativy a (snad i) pozitivy z toho plynoucími . Též mám zaslepenoBrainman píše:No to nemas pravdu, EGR by tam mel byt. Kde jen o to spravne pojmenovat tu cinnost kterou delate. Jde o lacinou opravu nebo upravu. Ten EGR je napojenej na odvetrani motorove skrine tudiz do neho jdou olejove a palivove plyny takze za urcitou dobu prestane plnit svou funkci. Spravna oprava je jeho vymena. Otazka druha je jestli se to vyplati.Ivoš píše:Už se tady o tom napsali tuny řádků...každopádně zaslepením EGRu se nestane nic špatného....naopak zmizí např. cukání motoru...motor má i o něco lepší chod....ale pozor, kromě zaslepení EGR ventilu se musí ještě zaslepit i hadička k němu vedoucí.
Jo bude se to stale pokouset otvirat, ale to nevadi. Tady jde o to, ze kdyz se to ta hadicka nepokousi otvirat a ventil netesni dochazi k uvedenym problemum. To se odstrani prave jeho zaslepenim, ale to neni jen ucpani te hadicky.kitt2002 píše:Jeste jedna vec, kdyz ho zaslepim, ucpu tu podtlakovou hadicku, nebude se porad pokouset ten ventil otvirat?
No a nezkoušel ten ventil někdo rozmontovat a pokusit se přímo zjistit co je tam špatný a vyměnit to?Nebo se to rozebrat nedá?Radši bych tam měl funkční součástku,než něco co je tam jenom jako do počtu.
Jinak novej EGR ventil se pohybuje okolo 1600,-Kč.
Jinak novej EGR ventil se pohybuje okolo 1600,-Kč.
Daewoo Nubira II combi 09/2000 - 1,6DOHC 16V,78kW - radio CD,ABS,2xAirbag,klima,el.okna+zrcátka,Alu Platin,červená 70U
Momentálně bez vozidla
Momentálně bez vozidla
No podle toho jak to popisuješ, tak podobné problémy jsem měl i já ještě s Nubi I, a ukázalo se, že to byla hlava válců, pak se ty problémy projevily o dva roky znovu atam to dělali hydaulické zdvihátka se steřelými gufery na ventilech. vše se vyměnilo a nubi trhala asfalt, no a ten EGR ventil za devět let jsem neměnil ani jednou a nečistil taky ani jednou a ani jsem nezaslepoval a jak říkám, trhal jsem asfalt.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com