Startování

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Startování

Příspěvek od kitt2002 »

Kdyz preskocim problem se spotrebou, tak mam dalsi problem.

Obcas se ji nechce startovat, trva to dost dlouho. Nekdy se stane, ze proste za stani na volnobehu chcipne a pak nechce naskocit. Az po 3 nastartuje. Kdyz je motor studenej a blbe startuje(jen nekdy) , tak mam pocit, ze i motor je linejsi lezt do otacek, kdyz sundam nohu z plynu, otacky rychleji padnou na volnobeh nez normalne

Kdyz pridam razem plyn z volnobehu, tak motor jakoby chce chcipnout a pak az jde do otacek....to dela porad

Svicky vymeneny, vzd. filtr taky, na zapalovaci kabely jeste cekam stejne tak i pal. filtr.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Není to někde přicpaný?....a zkus zaslepit nebo vyměnit EGR ventil (postup jsem někam tady psal a nejen já)....vyřešilo mi to problém s cukáním okolo 2000 ot...třeba to pomůže i Tobě ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Mozna se zeptam blbe, ale co to jest EGR ventil a kde ho najdu :) A co tak potazmo dela? Dik Az takovej serviceman nejsem...
Skubani pri 2000ot mi dela taky
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No já taky nejsem serviceman....jinak je to takovej hříbeček....přibližně někte u bloku motoru....prohledej fórum....určitě to najdeš ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=6591

To ju o tom nieco pisane, ja ho mam tiez zaslepeny, ale obcas mi to robi nieco podobne ako pise Kitt :(
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Porad nevidim souvislost s tim Egr nesmyslem, kdyz je funkcni, chapu, proc tam je, Ikdyz se na to mohli vyflaknout.

Ale kdyz je nespravna funkce EGR, tak zpusobuje co? Nedostatek vzduchu? U Nubi I asi EGR neni propojen s ridici jednotkou. Podle toho by teda mela pocitat, ze tam je a davat tolik vzduchu, kolik potrebuje...

Ale v pripade, ze ji ho zaslepim, coz ona nebude vedet, tak co se stane? O tom, ze je zaslepen nebude uvazovat. Nebude to mit za nasledek jeste mensi prisun vzduchu nebo neco podobnyho?
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Už se tady o tom napsali tuny řádků...každopádně zaslepením EGRu se nestane nic špatného....naopak zmizí např. cukání motoru...motor má i o něco lepší chod....ale pozor, kromě zaslepení EGR ventilu se musí ještě zaslepit i hadička k němu vedoucí.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Ivoš píše:Už se tady o tom napsali tuny řádků...každopádně zaslepením EGRu se nestane nic špatného....naopak zmizí např. cukání motoru...motor má i o něco lepší chod....ale pozor, kromě zaslepení EGR ventilu se musí ještě zaslepit i hadička k němu vedoucí.
No to nemas pravdu, EGR by tam mel byt. Kde jen o to spravne pojmenovat tu cinnost kterou delate. Jde o lacinou opravu nebo upravu. Ten EGR je napojenej na odvetrani motorove skrine tudiz do neho jdou olejove a palivove plyny takze za urcitou dobu prestane plnit svou funkci. Spravna oprava je jeho vymena. Otazka druha je jestli se to vyplati.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No jasně....jde v podstatě o odstavení nefunkční (resp. špatně fungující) součástky....díky tomuto odstavení se odstraní chyba, kterou ta součástka způsobovala....a podle všeobecného mínění mechaniků ta úprava paseku nenadělá, tak je to ok ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Jeste jedna vec, kdyz ho zaslepim, ucpu tu podtlakovou hadicku, nebude se porad pokouset ten ventil otvirat?
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Kanonýr
Příspěvky: 48
Registrován: sob črc 29, 2006 20:06

Příspěvek od Kanonýr »

Brainman píše:
Ivoš píše:Už se tady o tom napsali tuny řádků...každopádně zaslepením EGRu se nestane nic špatného....naopak zmizí např. cukání motoru...motor má i o něco lepší chod....ale pozor, kromě zaslepení EGR ventilu se musí ještě zaslepit i hadička k němu vedoucí.
No to nemas pravdu, EGR by tam mel byt. Kde jen o to spravne pojmenovat tu cinnost kterou delate. Jde o lacinou opravu nebo upravu. Ten EGR je napojenej na odvetrani motorove skrine tudiz do neho jdou olejove a palivove plyny takze za urcitou dobu prestane plnit svou funkci. Spravna oprava je jeho vymena. Otazka druha je jestli se to vyplati.
Dovolím si oponovat, EGR neodvětrává skříň, ale přepouští výfukové plyny zpět do sání se všemi negativy a (snad i) pozitivy z toho plynoucími ;). Též mám zaslepeno -i
mnov
Příspěvky: 8
Registrován: úte bře 07, 2006 21:43
Bydliště: Praha Dablice

Příspěvek od mnov »

kitt2002 píše:Jeste jedna vec, kdyz ho zaslepim, ucpu tu podtlakovou hadicku, nebude se porad pokouset ten ventil otvirat?
Jo bude se to stale pokouset otvirat, ale to nevadi. Tady jde o to, ze kdyz se to ta hadicka nepokousi otvirat a ventil netesni dochazi k uvedenym problemum. To se odstrani prave jeho zaslepenim, ale to neni jen ucpani te hadicky. :)
Picasso
Příspěvky: 240
Registrován: čtv lis 22, 2007 12:02
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Picasso »

No a nezkoušel ten ventil někdo rozmontovat a pokusit se přímo zjistit co je tam špatný a vyměnit to?Nebo se to rozebrat nedá?Radši bych tam měl funkční součástku,než něco co je tam jenom jako do počtu.
Jinak novej EGR ventil se pohybuje okolo 1600,-Kč.
Daewoo Nubira II combi 09/2000 - 1,6DOHC 16V,78kW - radio CD,ABS,2xAirbag,klima,el.okna+zrcátka,Alu Platin,červená 70U
Momentálně bez vozidla
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Když to zaslepuješ, tak to potřebuješ rozebrat, takže to lze....ale kromě toho "trnu" tam nic není....a ten EGR sice můžeš koupit, ale za nějakej čas budeš zase na stejném místě....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Parťák1
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 05, 2006 08:46
Bydliště: Most pri Bratislave

Příspěvek od Parťák1 »

No podle toho jak to popisuješ, tak podobné problémy jsem měl i já ještě s Nubi I, a ukázalo se, že to byla hlava válců, pak se ty problémy projevily o dva roky znovu atam to dělali hydaulické zdvihátka se steřelými gufery na ventilech. vše se vyměnilo a nubi trhala asfalt, no a ten EGR ventil za devět let jsem neměnil ani jednou a nečistil taky ani jednou a ani jsem nezaslepoval a jak říkám, trhal jsem asfalt. :D
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“