a to ještě asi netušíš, že maj zákaz dělat garančky a i na ně pojedeš do Jihlavy...Mirek píše:
U nás Chevrolety prodává dealer Opelu a od pár lidí už jsem slyšel, že na Daewoo/Chevrolet nic nemají (náhradní díly), všechno se musí složitě objednávat a dlouho to trvá. To asi prodejnosti moc neprospívá. Děsím se toho, že se mi něco podělá a budu kvůli čekání na díly několik dní bez auta.
Kalos je spolahlivé auto
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Presne tak. Teraz som bol v južných Čechách a Daeroletov (Kalos, Lacetti) tam jazdí na mraky. Je to spôsobené hlavne šikovným predajcom Im-Expo Treade.Tompetr píše:No u nás v Ostravě se dealer asi činí, protože jich po ostravě jezdí docela dost.
Presno to isté mi hovoril aj predajca v hore spomínanej predajní, keď sme sa zakecali. vravel, že k nim chodí dosť áut od iných predajcov (z iných okresov) a že sú v hroznom stave a majitelia si stažujú na neochotu predajcov Opelu.Blue Lanos píše:v TN je nieco podobne Chyba bola to dat do spolocneho predaja z oplom
Tak mám první závadu - při sešlápnutí hučí spojka. Je prý špatné spojkové ložisko. Až je budou mít na skladě, což bude za cca 14 dní, tak mi je vymění. Musím kvůli tomu do Jihlavy, ve VM prý nemají certifikaci na provádění servisu Chevroletů - asi mi teda ve VM udělali necertifikovanou servisní prohlídku . Náhradní auto mi neposkytnou (Corsu za 600,- Kč/den a max. 100 km nebo příplatek za km - což si můžou nechat). Den dovolené to teda jistí.
Asi si příště koupím škodovku. Nelíbí se mi, ale servis mám v místě.
Kalose mám necelých 11 měsíců, najeto 17000 km.
Asi si příště koupím škodovku. Nelíbí se mi, ale servis mám v místě.
Kalose mám necelých 11 měsíců, najeto 17000 km.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
V TT tiež predáva chevrolety predajca Opla. Ja som svojho Kaloska kupovala v BA priamo u predajcu chevroletu a tam som objednaná aj na servisnú prehliadku. Nie je mi ľúto tých kilometrov. Urobím si výlet. Chatárska sezona začína, tak aspoň pozriem do Hornbachu .
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv črc 13, 2006 14:21
roční zkušenost
Po roce zkušeností s kalosem - sedanem si i já dovolím zhodnotit tuto koupi.
Přechod z Felicie na Kalose byl provázen spoustou rozpaků. Hlavní zrady jsem viděl ve špatném výhledu přes A-sloupek, absence kontrolky osvětlení auta, slabý výkon motoru, nepřesné řazení a drobné nijance s technickými nedostatky(nedostatečné krytování , záslepka airbagu...apod.) . S těmi jsem vzhledem relativně nízké ceně vozu počítal. U "hlavních zrad" šlo jen o zvyk a nezajetý motor. Jen bych chtěl podotknout, že kontrolka osvětlení je zcela zbytečná, až syn mi vysvětlil, že se stačí podívat na značku ovladače světel . V tom prvotním rozčilení mi to skutečně nedošlo a toto řešení považuji za dokonalejší , než kontrolka, protože tu ve slunci stejně není vidět.
Další závadou je, že ukazatel paliva postupně úplně spadne (rafika se opře o kolíček) a po ujetí asi 20km teprve začne svítit kontrolka paliva. Přesto i s rozsvícenou kontrolkou najedu cca asi 100km! Není zde tedy správně sladěný ukazatel s kontrolkou. Možná je i toto normální, v každém případě jde opět o zvyk.
Sečteno, podtrženo, s kalosem SPOKOJENOST
Ale..... zatím největší problém mám se servisem. Veškerá jejich činnost na mém vozidla ( domontáže při koupi a servisní prohlídka) byla provázena špatně odvedenou prací. Nechci zveřejňovat název tohoto servisu, protože prodejci i technici se chovali korektně a snaživě. Navíc v nejbližším okolí ( Brno) nemá Chevy zastoupení, tak raději pomlčím. V každém případě širší zastoupení této značky by určitě prospělo. Chevy holt doplácí na českou specifiku zvanou Škoda.
Přeji všem kalosáčkům a kalosačkám hodně štěstí a pohodu za volantem.
Přechod z Felicie na Kalose byl provázen spoustou rozpaků. Hlavní zrady jsem viděl ve špatném výhledu přes A-sloupek, absence kontrolky osvětlení auta, slabý výkon motoru, nepřesné řazení a drobné nijance s technickými nedostatky(nedostatečné krytování , záslepka airbagu...apod.) . S těmi jsem vzhledem relativně nízké ceně vozu počítal. U "hlavních zrad" šlo jen o zvyk a nezajetý motor. Jen bych chtěl podotknout, že kontrolka osvětlení je zcela zbytečná, až syn mi vysvětlil, že se stačí podívat na značku ovladače světel . V tom prvotním rozčilení mi to skutečně nedošlo a toto řešení považuji za dokonalejší , než kontrolka, protože tu ve slunci stejně není vidět.
Další závadou je, že ukazatel paliva postupně úplně spadne (rafika se opře o kolíček) a po ujetí asi 20km teprve začne svítit kontrolka paliva. Přesto i s rozsvícenou kontrolkou najedu cca asi 100km! Není zde tedy správně sladěný ukazatel s kontrolkou. Možná je i toto normální, v každém případě jde opět o zvyk.
Sečteno, podtrženo, s kalosem SPOKOJENOST
Ale..... zatím největší problém mám se servisem. Veškerá jejich činnost na mém vozidla ( domontáže při koupi a servisní prohlídka) byla provázena špatně odvedenou prací. Nechci zveřejňovat název tohoto servisu, protože prodejci i technici se chovali korektně a snaživě. Navíc v nejbližším okolí ( Brno) nemá Chevy zastoupení, tak raději pomlčím. V každém případě širší zastoupení této značky by určitě prospělo. Chevy holt doplácí na českou specifiku zvanou Škoda.
Přeji všem kalosáčkům a kalosačkám hodně štěstí a pohodu za volantem.
Re: roční zkušenost
Ako sa na tieto skúsenosti so servismi pozerám,je vidieť,že ako na slovensku,tak aj včechách je viac než dosť profesionálnych servisov o ho...(možno na nejaké výnimky,ale to bude si myslím len pár...).Nechápem ale jednu vec.:prečo to tak musí byť.To akože dokedy si môžu predajcovia (možno aj výrobca) trpieť takýchto"spolahlivých" ľudí,ktorí robia všetko pre to,aby sa vďaka takejto ústretovosti pri opravách možno čo najmenej áut tejto značky predalo...
Asi pred týždňom mi začalo auto vpredu pískať ako ked vlak vchádza do stanice. Kotúče sa nezohrievali, nič uvoľnené nebolo.... stačilo zatlačiť na predný blatník a bolo počuť vŕzganie.
Volám do autorizovaného servisu chevroletu v TT. Odporučili mi navštíviť autorizovaný servis. Bohužiaľ, som akurát nemala náladu na podobné vtípky, ved kam som asi tak volala, že?? Vravím, ved preto k vám volám, však s tým autom nepôjdem do Popradu. A tam nejaký vtipálek, vraj, PP je pekné mesto a sú tam Tatry. Zložila som s pocitom, že som totálny idiot.
Na druhý deň som to vrzúkanie psychicky nevydržala, tak že tam idem, či majú čas, alebo nie. Po ceste z práce domov pre servisnú knižku to kvílilo ako starý koč a po ceste do servisu ani "VRZ". Zastavím pred servisom, skúšam ho vpredu rozhúpať ....nič. Tak som sadla do auta a išla som preč. Odvtedy je to ticho. Myslím, že aj to auto malo depku z toho servisu...
A to ked som tam pri poslednej návšteve ako mi svietil CHECK spomenula, že mi neustále pukoce vo výfuku, tak mi ten dotyčný "technik" začal vysvetlovať, ako sa materiály teplom rozťahujú a chladnutím sťahujú ..... som mala pocit, že som na fyzike v 5.ročníku základnej školy... ... odišla som s tým, že si to radšej nechám dovysvetľovať na servisnej prehliadke.
Volám do autorizovaného servisu chevroletu v TT. Odporučili mi navštíviť autorizovaný servis. Bohužiaľ, som akurát nemala náladu na podobné vtípky, ved kam som asi tak volala, že?? Vravím, ved preto k vám volám, však s tým autom nepôjdem do Popradu. A tam nejaký vtipálek, vraj, PP je pekné mesto a sú tam Tatry. Zložila som s pocitom, že som totálny idiot.
Na druhý deň som to vrzúkanie psychicky nevydržala, tak že tam idem, či majú čas, alebo nie. Po ceste z práce domov pre servisnú knižku to kvílilo ako starý koč a po ceste do servisu ani "VRZ". Zastavím pred servisom, skúšam ho vpredu rozhúpať ....nič. Tak som sadla do auta a išla som preč. Odvtedy je to ticho. Myslím, že aj to auto malo depku z toho servisu...
A to ked som tam pri poslednej návšteve ako mi svietil CHECK spomenula, že mi neustále pukoce vo výfuku, tak mi ten dotyčný "technik" začal vysvetlovať, ako sa materiály teplom rozťahujú a chladnutím sťahujú ..... som mala pocit, že som na fyzike v 5.ročníku základnej školy... ... odišla som s tým, že si to radšej nechám dovysvetľovať na servisnej prehliadke.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jo takovou projížďku jsem si taky vloni v létě užil. Holt celá Příbram věděla, že Krtek se Soptíkem jedou z Kauflandu Jakmile jsem se rozhod ject do servisu, bylo po vřískotu.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob úno 03, 2007 13:17
- Bydliště: Teplice
Když to je jen chvilková stávka tak to eště jde,ale když se pak musí fakt do servisu to už je horší,stojí to pak zbytečně peníze a kdo jich má dost aby je dával za každý prd servisu.když jsem měl škodu 120 tak vše jsem si udělal a teďani nevím kde co je.. když je to v záruce tak to eště jde,ale znáte tojak to je.tak hlavně ať nám to jezdí a nestávku je to
ahoj svatý marek střibrný sed.
ahoj svatý marek střibrný sed.
A nevis jak je na tom Znojmo? Chystam se tam servisovat Sparka, jinak ja se servisem ve VM i Znojme mam s nasim opelem dobre zkusenosti.Mirek píše: Musím kvůli tomu do Jihlavy, ve VM prý nemají certifikaci na provádění servisu Chevroletů - asi mi teda ve VM udělali necertifikovanou servisní prohlídku
Astra G Caravan Y20DTH 2003 5,8l/100km - červená a zralá jako dobré víno
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Dnes so skontroloval stav brzd na prednej náprave a som milo prekvapený.Po najazdení 48 000km mám zodraté len 45% obloženia.Kotúče úplne vporiadku.Vyzerá to ,že predné brzdy vydržia v pohode 90000km bez údržby.Jazdím každý deň v každom počasí.Problém som mal asi 2x a to s kamienkom v kotúči v tých dierach,inak nič.