



Inak, ked sa zapnu ventilatory na druhy stupen (vysoke otacky), mam pocit, ze sa auticko zacne citelne vibrovat a zvysi sa hladina hluku. Riesim to tlacitkom Volume +

Moderátor: Blue Lanos
Tak nějak nevím co ode mě čekáš . Termostat na Daewoo je standartně nastaven na 87stupňů ale dají se koupit i jiné které jsou stejné ale pro jinou teplotu většinou mají 92 . Teplota vody je v chlazení držena na stejným principu jako je papiňák pod tlakem voda vaří ve vyšší teplotě takže klidně 120 . Budíky jsou v našich autech poněkud zvláštní stejně jako palivoměr i teploměr je jaksi zabržděnej a zjistili sme na diagnostice že ukáže určitou hodnotu a pak už se nehýbe i když auto ohříváš dál pokud to netrvá extrémně dlouho a také mě to zarazilo že když ti rychle stoupne teplota tak na to budík nereaguje a pak je velký problém ale dokud to nevaří tak je to dobrýSerpico píše:K Petrmovi, Nessii jsem uvařil, vyfouknutý těsnění pod hlavou ( nebyla rovná, rovnala se ) ale ručička na teploměru byla stále napůl! Bylo to při rychlosti asi 150 - 160. To se mi stalo, když jsem ji měl asi 2měsíce. Bavil jsem se tím, že jsem proháněl Octavie. Nicméně po studiu pojistek jsem zjistil, že spínání ventilátoru jde na jednu pojistku a vypínání na jinou! Dle zveřejněného schématu elektriky, jinak perfektní. K rozvodu elektriky nemám nejmenších výhrad. Prodává se několik termostatů pro různý provoz podle provozních podmínek. Provozní teplota je někde okolo 95°C - 98°C ( odhaduji ). Pokud jsem uvařil Feldu 1,6 tak teplota vylítla na 120°C. Dále podotýkám, že nový Opl Astra vůbec nemá teploměr chl. kapaliny a z Oplu vycházíme. Jsem zvědavý co mi odpovíš, měj se fajn.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |