Ved ho zhod naspät dole a prekontroluj ci je vsetko ok, hlavne ten uhlik v strede veka zvnutra ci je v poriadku....tolko vsetkehooOConnor píše:Napadlo ma este ci s tym zlym chodom motora nema nahodou nieco s tym ze som rozoberal rozdelovac, teda mal som dole len kryt rozdelovaca a potom som ho vratil nazad?
Žiadna ISKRA
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Re: Žiadna ISKRA
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
- Reklama
Re: Žiadna ISKRA
este raz opakujem ked to blbne ziadna iskra od inducky nejde !Dark69 píše:Ved ho zhod naspät dole a prekontroluj ci je vsetko ok, hlavne ten uhlik v strede veka zvnutra ci je v poriadku....tolko vsetkehooOConnor píše:Napadlo ma este ci s tym zlym chodom motora nema nahodou nieco s tym ze som rozoberal rozdelovac, teda mal som dole len kryt rozdelovaca a potom som ho vratil nazad?
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.
Re: Žiadna ISKRA
Dnes pri premerani cievky som zistil ze kontakt ktory ma byt vlastne v spojeni s kostrou je preruseny, ale on s dalsim (uz neviem oznacenia) ukazoval a teda chyba bude s ukostrenim cievky. Kde sa kostri?
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.
Re: Žiadna ISKRA
No neviem ci sa mi teraz zda alebo som mimo, ale myslim si ze ak cievku priskrutkujes o ten plech vedla blatnika tak tym padom ju aj ukostris... A ked mas spodnu cast cievky ktora sa dotyka toho plechu hrdzavu tak to moze blbnut..Ale nech to este niekto potvrdi nesom isty...OConnor píše:Dnes pri premerani cievky som zistil ze kontakt ktory ma byt vlastne v spojeni s kostrou je preruseny, ale on s dalsim (uz neviem oznacenia) ukazoval a teda chyba bude s ukostrenim cievky. Kde sa kostri?
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: Žiadna ISKRA
Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.
Re: Žiadna ISKRA
Skvele tak nech jazdi dalej slecinkaOConnor píše:Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žiadna ISKRA
mozem ti jednu mozno aj dve darovat..za symbolicky pressent..OConnor píše:Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Žiadna ISKRA
ANJEL Z NEBA, to by som bralJRD McLAREN píše:mozem ti jednu mozno aj dve darovat..za symbolicky pressent..OConnor píše:Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.