Žiadna ISKRA

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od Dark69 »

OConnor píše:Napadlo ma este ci s tym zlym chodom motora nema nahodou nieco s tym ze som rozoberal rozdelovac, teda mal som dole len kryt rozdelovaca a potom som ho vratil nazad?
Ved ho zhod naspät dole a prekontroluj ci je vsetko ok, hlavne ten uhlik v strede veka zvnutra ci je v poriadku....tolko vsetkehoo
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Reklama
 

Uživatelský avatar
OConnor
Příspěvky: 78
Registrován: pon led 29, 2007 20:11
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od OConnor »

Dark69 píše:
OConnor píše:Napadlo ma este ci s tym zlym chodom motora nema nahodou nieco s tym ze som rozoberal rozdelovac, teda mal som dole len kryt rozdelovaca a potom som ho vratil nazad?
Ved ho zhod naspät dole a prekontroluj ci je vsetko ok, hlavne ten uhlik v strede veka zvnutra ci je v poriadku....tolko vsetkehoo
este raz opakujem ked to blbne ziadna iskra od inducky nejde !
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.
Uživatelský avatar
OConnor
Příspěvky: 78
Registrován: pon led 29, 2007 20:11
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od OConnor »

Dnes pri premerani cievky som zistil ze kontakt ktory ma byt vlastne v spojeni s kostrou je preruseny, ale on s dalsim (uz neviem oznacenia) ukazoval a teda chyba bude s ukostrenim cievky. Kde sa kostri?
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od Dark69 »

OConnor píše:Dnes pri premerani cievky som zistil ze kontakt ktory ma byt vlastne v spojeni s kostrou je preruseny, ale on s dalsim (uz neviem oznacenia) ukazoval a teda chyba bude s ukostrenim cievky. Kde sa kostri?
No neviem ci sa mi teraz zda alebo som mimo, ale myslim si ze ak cievku priskrutkujes o ten plech vedla blatnika tak tym padom ju aj ukostris... A ked mas spodnu cast cievky ktora sa dotyka toho plechu hrdzavu tak to moze blbnut..Ale nech to este niekto potvrdi nesom isty...
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Uživatelský avatar
OConnor
Příspěvky: 78
Registrován: pon led 29, 2007 20:11
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od OConnor »

Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od Dark69 »

OConnor píše:Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
Skvele -i -i tak nech jazdi dalej slecinka :D
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od JRD McLAREN »

OConnor píše:Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
mozem ti jednu mozno aj dve darovat..za symbolicky pressent..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
OConnor
Příspěvky: 78
Registrován: pon led 29, 2007 20:11
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Žiadna ISKRA

Příspěvek od OConnor »

JRD McLAREN píše:
OConnor píše:Problem je definitivne najdeny, je nim zapalovacia cievka a konkretne svorka 15 ktora je prepojena vo vnutri z kostrou a zaroven svorkou 1. (svorka 15 a svorka 1 = primarna strana cievky) Takze ukostrenie obalu cievky z karoseriou je ok, akurat svorka 15 vo vnutri v cievke nieje ukostrena, bud je to zhorene alebo neviem. Ale po spravnom poklepani sa to podari vzdy nahodit, vysvetlujem si to ako roztrhnute vlakno ziarovky ktore sa tiez zo stastim da prevesit cez svoju druhu cast a ziarovka opat svieti, docasne. Planujem kupu novej cievky.
mozem ti jednu mozno aj dve darovat..za symbolicky pressent..
:shock: ANJEL Z NEBA, to by som bral :? :? :PP:
Daewoo Nexia GLX sedan 1.5 16V 66kW, r.v.1996, tmavozelená metalíza.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“