bez plynu naozaj bez? (brzdenie mot. a spotreba)

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Vikiman
Příspěvky: 10
Registrován: čtv kvě 11, 2006 16:03
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Vikiman »

Super ze tu behom chvilky vznikla zaujmava diskus...co sa pise, vlastne potvrdzuje moju skesenost, ze pri istych (podla mna tak 1500-1700) otackach pri brzdeni mot. sa auto akoby mierne "odtrhne" - mensi odpor, teda zas tam nejaky benzin ide. Islo mi o to, ci niekto nepozna nejaku tech specifikaciu, pri akych otackach konkretne tam zacne rj zas pustat benzin...
Tiez nechapem argumentaciu, ze motor by bez benzinu nemohol sa tocit, preco nie? staci ak ho rukou, ci inym motorom roztocis, vsetko ide normalne - ventily, vzduch dnu/von a netreba ziadny benzin(co sa teda deje pri brzd. motorom)...ak tam pri istych ot. zacne ist, tak asi hlavne koli tomu aby pri zoslapnuti spojky za ten kratky cas kym by stihol benzin zas ist, motor nezhasol.
(podla skus. na fabii 1.4 s pc bola pri brzd. motorom pri akychkolvek otackach spotreba 0 a na neutral tak 0.7l/hod)
novacik v teme ... nexia 16V sedan (96, GLX, 86000km)
Reklama
 

PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Vikiman píše:Islo mi o to, ci niekto nepozna nejaku tech specifikaciu, pri akych otackach konkretne tam zacne rj zas pustat benzin...
To je tezko rict, je to pro kazdy motor jinak a prinejmensim u nekterych aut je ta hodnota ovlivnena teplotou nasavaneho vzduchu a teplotou motora.
Uživatelský avatar
pelo
Příspěvky: 69
Registrován: úte čer 27, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelo »

naozaj som zo srdca rád,že vám to nič nežere :)

končím debatu páni, prajem pekný den
Espero , 1,5 16V
http://www.adrenalineteam.sk/ , pelo@wakkee.sk , ICQ: 254317908
phalanx
Příspěvky: 247
Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od phalanx »

:lol: :lol:
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Já jsem na této diskuzi zatím nepochopil jednu věc. Uznal ten Mr. Pelo, že když jede auto se zařazenou rychlostí a není stlačený pedál plynu, tak ECU zavře vstřiky, a proto když jedu z kopce se zařazenou rychlostí, tak to skutečně nic nežere ???

Mě to přijde, že toto stále nepochopil a myslí si, jací jsme blbci :lol:
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

pelo píše:naozaj som zo srdca rád,že vám to nič nežere :)

končím debatu páni, prajem pekný den
pelo ...Vado ma pravdu..
..skutocne to tak je, aj ked to znie neuveritelne..
( ja som tomu tiez neveril )

..ja to mam odskusane, odmerane diagnostikou...(a to som sa snazil merat Lamdu)..
..
pokial rozbehnesh auto, a dash do neutralu, tak ECU jednotka udrziava otacky od 1400-1800...
..(zalezi od teploty, rychlosti, typu motora, ECU jednotky a pod.)..
..teda ECU jednotka udrziava motor v chode..a tym padom je spotreba paliva..

ak je ale situacia taka, ze potiahnesh motor na rovinke na povedzme 5000ot./min.
a zacnesh klesat z kopca, plyn pedal pustish, (otvorfenie klapky je na 0%),
tak ECU jednotka skutocne vypne vstreky, a palubne pocitace skutocne ukazuju 0l/100..
..a to az do toho momentu, pokial sa otacky nedostanu na tu hranicu 1400-1800..
..mozesh si to skusit overit, ze pri. povedzme 3000ot. zoslapnesh spojku...
..a uvidish ze ECU jednotka "znovu nahodi motor"...

..cize pocas "brzdenia motorom" sa motor toci ale NEVYKONAVA PRACU :!:
...pohana ho "auto", "prevodovka"...(tomu dufam chapesh)..
(je pravda ze auto potom zastavi ci spomali skor, ako na neutraali...)

..KED NEVERISH DOJDI A UKAZEM TI TO...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

to je take zlozite pochopit ze ked mas zaradenu rychlost a ides dole kopcom a nedrzis plynovy pedal tak zotrvacnost auta toci motorom lebo je to spojene cez prevodovku a vstreky su odpojene ? a ked das neutral tak odpojis motor od kolies a motor sa musi sam udrziavat vo volnobeznych otackach aby neskapal ? kdezto so zaradenou rychlostou sa toci motor zato ze sa tocia aj kolesa ? toto uz nie su sedemdesiate roky kde nebola elektronika ktora by vedela odpojit privod paliva.

inak to moc nevyuzivam lebo je to podla mna blbost, vyuzitie to ma iba v kopcoch, na rovinke nejaky dojazd k semaforom je zbytocne podradovanie (mozno o 1 stupen ano), to by som musel jazdit stale aspon na 4000otacok. radsej odfajcim brzdy ako prevodovku alebo spojku. to co sa usetri su mililitre oproti neutralu aj to je otazne. radsej pojdem 10sekund so spotrebou 1l/100km ako 8sekund so spotrebou chvilu 0/100km a chvilu 2l/100km. fakt neviem.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Tak to já občas řadím jak šílenec :lol:
Naučil jsem se to v autoškole, ke nám učitel říkal, že musíme často řadit, že to zkušební komisař má rád, že je pak vidět, že tomu řízení rozumíme :lol: ... a od té doby mi to zůstalo 8)
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..tak to s tebou suhlasim..
ze na rovinkach je to nevyuzitelna "feature"..

..fakt to ma vyznam v kopcovitom tereeene..
..takto setrit palivo..
..ja to po bratislave nemaam sancu vyuzit..

..ale tu ide asi o to,.."ze tam takato funkcia naozaj je"..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Muzete to jednoduse vyzkouset - rozjedte to na 60 na trojce a pustte plyn - auto zacne brzdit motorem (benzin nevstrikuje) az klesnou otacky motoru na hodnotu volnobehu , tak by jste meli pocitovat snahu motoru o udrzeni otacek - ECU zacne vstrikovat aby to nechciplo.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Olda
Příspěvky: 649
Registrován: čtv bře 17, 2005 15:11
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Olda »

pelo píše:tak to snad nemyslíš vážne toto.........

a do valcov sa nasava čo ked tam nejde podla teba žiadne palivo???? čisty vzduch? či sa piesty zastavia? či čo???
Na co by ti tam bylo palivo ktere by ti vytvarelo energii kdyz potrebujes brzdit motorem? Voni ty korejci nebudou pitomy :lol:
Mimochodem takhle se chova kazda strikacka...
Jinak u karburatoroveho motoru jsem to resil elektronickym odpojovanim volnob. civky, palivo pres volnob. okruh zacla poustet pod 1300ot/min -pokud tam nejake palivo proslo tak to bylo asi tim ze ta jehla bylo 20 let stara :D uspora paliva az 0.8L/100km(takze
asi moc neproslo :D )
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Obrázek
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

pelo píše:naozaj som zo srdca rád,že vám to nič nežere :)

končím debatu páni, prajem pekný den
Nic v zlom pelo :roll: ale ako som si to cele tak precital tak ty sa len v celej diskusie cudujes a ohanas sa ze to nie je mozne ale konstruktivnym s riesenim si ty neprisiel :x ozaj uzasne. Ja som tiez zo srdca rad, ze tebe to teda nieco zere a nam nie :lol: :lol:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
pelo
Příspěvky: 69
Registrován: úte čer 27, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelo »

takže pekne ste sa do mna pustili :)))))

páni ja som nikde netvrdil, že to žeren pri brzdeni motorom 5l/h. ,samozrejme,ze to žerie menej ako na volnobech.

vie mi niekdo vysvetlit teda prečo ak mate napriklad "športovy" :D vyfuk a spustite sa s kopca tak vyfuk stale "striela" ??


JRD: ja si stale myslim ,že tam minimum paliva ide ,uz len kvoli ochladeniu piestov ,aj ked ako niekdo napisal ,že podla neho tam nevznika teplo lebo motor nepracuje.........



Bluelanos a podobny , toto je moj nazor ,tak ako vy mate nazor iny, a od toho je diskusne forum aby sa tu diskutovalo.

a ako niekdo napísal,že si myslim ,že ste blby alebo take niečo , tak ako to dotyčny moze vediet čo si myslim? ale aby som mu odpovedal, NIE nemyslim si to, a som rad,že som objavil toto forum , už som sa s neho parkrat poučil ,pritom som tu len chvilu :)
Espero , 1,5 16V
http://www.adrenalineteam.sk/ , pelo@wakkee.sk , ICQ: 254317908
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Pokud Ti vyfuk (jakykoliv) strili delsi dobu pri brzdeni motorem, je to znameni problemu rizeni motoru. Skutecne sem tohle nejakou dobu sledoval a a pri brzdeni motorem se vubec neoteviraji vstriky a ani nepali svicky. Uz je to nejakou dobu, takze si to nepamatuju presne, ale jedno z toho se vypina (a zapina) o citelnou chvilku driv. Neni to tak, ze by se to oboji vyplo a zaplo zaroven.
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

pelo píše:Bluelanos a podobny , toto je moj nazor ,tak ako vy mate nazor iny, a od toho je diskusne forum aby sa tu diskutovalo.
Můj názor v tom případě je, že Země je placatá.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“