Správná teplota motoru

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

termostat je z pohledu na motor od narazniku ve predu vedle rozvodu,cidla sou vzadu pod sanim velmi spatne pristupna.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Oprava Palikxe on si spletl motory a popsal umístění čidel na 1.5 DOHC na 1.8 jsou na tělese termostatu a jsou dvě jedno jednovývodové (jeden drát ) pro ukazatel na přistrojovce a dvouvývodové (dva dráty ) pro počítač ;)
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

petrm píše:Oprava Palikxe on si spletl motory a popsal umístění čidel na 1.5 DOHC na 1.8 jsou na tělese termostatu a jsou dvě jedno jednovývodové (jeden drát ) pro ukazatel na přistrojovce a dvouvývodové (dva dráty ) pro počítač ;)
Potvrzuji - tak je to spravne :idea:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo :roll: :roll:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

No každopádne môj palivomer ešte toľko paliva nevidel. :? :? :? Asi tam už mam aj pavučiny :D
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
Gastan
Příspěvky: 1
Registrován: čtv čer 15, 2006 13:59
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gastan »

No ja mám ručičku ukazovateľa teploty kusok vyššie ako je stred ukazovateľa, je to zlé alebo dobré ??

Spotrebu na lpg ani nemeriam ani nesledujem či mi to dáko ovplyvňuje.
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

Spravna teplota motoru

Příspěvek od hladolef »

Slavek píše:tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo :roll: :roll:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
To same jsem mnel minuleho roku na audi,vymnenili mi termostat a porad to bylo stejne.Nakonec po mesici zjistili ze byli zanesene hadice.
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

No mne po par kilometroch nabehne na polovicu a tam drží až kým nevypnem motor
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Slavek píše:tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo :roll: :roll:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
bylo 30 tak si mel urcite zaplou klimu a 2 vetraky umej udelat svy. Bud rad ze to tak dobre chladi :lol: , majitele skody 120 a podobnych vozidel by tu rucicku meli asi na opacny strane :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

conpet píše:
Slavek píše:tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo :roll: :roll:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
bylo 30 tak si mel urcite zaplou klimu a 2 vetraky umej udelat svy. Bud rad ze to tak dobre chladi :lol: , majitele skody 120 a podobnych vozidel by tu rucicku meli asi na opacny strane :lol:
no to prave ze sem klimu zaplou nemel, chtel sem vedet jak rychle se zahreje motor, mam jeste jedno espero a na tom ta teplota ukazuje uplne jinak za tu stejnou dobu stejny km stejny podminky +, - 2 stupne mi to o ctvert ukazuje vis kdyz s mym jedu do prace tak mi to vyleze za tu druhou cerku tak 2 az 3 mm, kdyz sem jel s tim druhym tak mi to vylezlo skoro az do pulky a to navic rano jeste neni zadny vedro, asi mam zaneseny chladic nebo hadice jak se zminoval hladolef, jen sem chtel vedet jak ste na tom vy co mate espera, jestli to je v norme nebo je to naopak
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ja mavam na espere rucicku tesne za prvou castou stupnice teda tesne (1mm) za druhm dielikom, teda ked idem. Ked stojim alebo sa velceim v kolone tak to vylezie este o 3/4 dalsieho useku a tam ostane, pretoze RJ zapne chladice. Je to tak, pretoze este furt nemam zapojeny termospinac na chladici, takze RJ je jediny clen v aute ktory mi zapina chladice.
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.

Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ja mavam na espere rucicku tesne za prvou castou stupnice teda tesne (1mm) za druhm dielikom, teda ked idem. Ked stojim alebo sa velceim v kolone tak to vylezie este o 3/4 dalsieho useku a tam ostane, pretoze RJ zapne chladice. Je to tak, pretoze este furt nemam zapojeny termospinac na chladici, takze RJ je jediny clen v aute ktory mi zapina chladice.
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.

Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od blackjohn »

Já mám teď teplotu na budíku po výměně termostatu jako ppp, podle čidla pro ŘJ vychází 97st.C. Má tam být tolik?
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Uživatelský avatar
tridac
Příspěvky: 18
Registrován: pát kvě 25, 2007 22:35

Příspěvek od tridac »

ízká teplota je vždy a jen termostatem. Nic jiného tam není a nic jiného to dělat nemůže.
Pokud koupím nový, kupuji minimálně tři, protože za 30 let praxe vím, že každý druhý je v čudu a k ničemu. Nevím proč to tal je, ale každý funguje jinak.
K modelu Espero 1,8 CD je termostat s domečkem. Mění se to celé, celá ta příruba vlevo na té silné hadici, ta se odpojí, odšroubují se tři šroubky a poté se to vymění. Bacha, nedělat to u teplého motoru, dále vyteče něco chladící kapaliny, potom dolít.
Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od blackjohn »

Mě právě držela teplota na nejnižší ručičce, ani po 20km se to nezvedalo, jen v kolonách, tak jsem ten termostat koupil v Krči, ale má psáno 92C a originál 87C, to asi znamená, že otvírá o 5st.C později ne? Ale teď se rozehřeje nad tu druhou čárku už tak po 2-3km, pak tam drží tak 1-2mm nad a už se ani nehne.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“