Správná teplota motoru
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Potvrzuji - tak je to spravnepetrm píše:Oprava Palikxe on si spletl motory a popsal umístění čidel na 1.5 DOHC na 1.8 jsou na tělese termostatu a jsou dvě jedno jednovývodové (jeden drát ) pro ukazatel na přistrojovce a dvouvývodové (dva dráty ) pro počítač
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Spravna teplota motoru
To same jsem mnel minuleho roku na audi,vymnenili mi termostat a porad to bylo stejne.Nakonec po mesici zjistili ze byli zanesene hadice.Slavek píše:tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
bylo 30 tak si mel urcite zaplou klimu a 2 vetraky umej udelat svy. Bud rad ze to tak dobre chladi , majitele skody 120 a podobnych vozidel by tu rucicku meli asi na opacny straneSlavek píše:tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no to prave ze sem klimu zaplou nemel, chtel sem vedet jak rychle se zahreje motor, mam jeste jedno espero a na tom ta teplota ukazuje uplne jinak za tu stejnou dobu stejny km stejny podminky +, - 2 stupne mi to o ctvert ukazuje vis kdyz s mym jedu do prace tak mi to vyleze za tu druhou cerku tak 2 az 3 mm, kdyz sem jel s tim druhym tak mi to vylezlo skoro az do pulky a to navic rano jeste neni zadny vedro, asi mam zaneseny chladic nebo hadice jak se zminoval hladolef, jen sem chtel vedet jak ste na tom vy co mate espera, jestli to je v norme nebo je to naopakconpet píše:bylo 30 tak si mel urcite zaplou klimu a 2 vetraky umej udelat svy. Bud rad ze to tak dobre chladi , majitele skody 120 a podobnych vozidel by tu rucicku meli asi na opacny straneSlavek píše:tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Ja mavam na espere rucicku tesne za prvou castou stupnice teda tesne (1mm) za druhm dielikom, teda ked idem. Ked stojim alebo sa velceim v kolone tak to vylezie este o 3/4 dalsieho useku a tam ostane, pretoze RJ zapne chladice. Je to tak, pretoze este furt nemam zapojeny termospinac na chladici, takze RJ je jediny clen v aute ktory mi zapina chladice.
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.
Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.
Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
Ja mavam na espere rucicku tesne za prvou castou stupnice teda tesne (1mm) za druhm dielikom, teda ked idem. Ked stojim alebo sa velceim v kolone tak to vylezie este o 3/4 dalsieho useku a tam ostane, pretoze RJ zapne chladice. Je to tak, pretoze este furt nemam zapojeny termospinac na chladici, takze RJ je jediny clen v aute ktory mi zapina chladice.
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.
Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.
Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
ízká teplota je vždy a jen termostatem. Nic jiného tam není a nic jiného to dělat nemůže.
Pokud koupím nový, kupuji minimálně tři, protože za 30 let praxe vím, že každý druhý je v čudu a k ničemu. Nevím proč to tal je, ale každý funguje jinak.
K modelu Espero 1,8 CD je termostat s domečkem. Mění se to celé, celá ta příruba vlevo na té silné hadici, ta se odpojí, odšroubují se tři šroubky a poté se to vymění. Bacha, nedělat to u teplého motoru, dále vyteče něco chladící kapaliny, potom dolít.
Pokud koupím nový, kupuji minimálně tři, protože za 30 let praxe vím, že každý druhý je v čudu a k ničemu. Nevím proč to tal je, ale každý funguje jinak.
K modelu Espero 1,8 CD je termostat s domečkem. Mění se to celé, celá ta příruba vlevo na té silné hadici, ta se odpojí, odšroubují se tři šroubky a poté se to vymění. Bacha, nedělat to u teplého motoru, dále vyteče něco chladící kapaliny, potom dolít.
Mě právě držela teplota na nejnižší ručičce, ani po 20km se to nezvedalo, jen v kolonách, tak jsem ten termostat koupil v Krči, ale má psáno 92C a originál 87C, to asi znamená, že otvírá o 5st.C později ne? Ale teď se rozehřeje nad tu druhou čárku už tak po 2-3km, pak tam drží tak 1-2mm nad a už se ani nehne.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm