Při nastartovani zakolíšou otačky a chcípne

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Kruger !!!
Příspěvky: 284
Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Při nastartovani zakolíšou otačky a chcípne

Příspěvek od Kruger !!! »

Tak dorazili k nám tepla, mohlo by to pro někoho být dobré, ale mojí nexii to asi nesedne. Problém spočívá asi v tomto:
- Přijdu do auta otočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka pytlíku
- Začínám startovat
- motor chytne hezky, otáčky skočí na 1800 ot/min, pak rychle na 1000 pak znova na 1800 a pozvolna klesají dolů. (to mi az tak nevadí na to jsem si už zvyknul).
-jenže s tím horkem se děje to že otačky při startu skočí na normalních 1800, pak na 800 pak na 1400 a nakonec to chcípne. Při dalším nastartování je to uz ok.
Takže napada vám v čem je zakopanej pes ??? Stejnak by me zajímalo proc si nexie s tím plynem tak hezky pohrava :( Za kazdý nápad budu povdčen.
Pro informaci, kabely rok stare, nyni svicky NGK (asi 1000 km uz maj najeto) dříve Champion (s nima to aspon nechcípalo ale taky si to hrálo) Takže předpokládám že problem v tomto nebude.
Jinak jedná se o 1.5 8 Ventil najeto cirka 89 000 rv 97 :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..tusim sa secky 8ventily dohodli...
..
sacia klapka je OK ..??
cistaa...??

benzinovy filter... a podobna "bezna udrzba" ..??
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Krokový motor volnoběhu?
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

mozna spatne tlakuje cerpadlo
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Kruger !!!
Příspěvky: 284
Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kruger !!! »

No díky za tipy, skouknu co se dá. Pokud by někoho ještě něco napadlo, dejte pls vědět. Budu potom informovat v čem to bylo (jestli to najdu). :lol:
celloo
Příspěvky: 34
Registrován: pát říj 17, 2003 14:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od celloo »

hmmm...podobne sa to sprava ako moja nessie pred navstevou u McLarena....pozri si viecko rozdelovaca, palec rozdelovaca...predstih....a teplotne senzory...to sme aj my pozerali...novy palec,vieco, podotlacane kontakty na teplot. cidlach...reset RJ....a odvtedy nemam tento problem....auto chyti...otacky na 1800..potom krokovo klesnu na cca 1100-1200...a motor sa zahrieva....predtym mi tiez krokovo padali dole, ale mi aj podkmitavali pod 800..a tiez mi to niekedy skapalo....
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..a teraz ti to ide ako..??
celloo
Příspěvky: 34
Registrován: pát říj 17, 2003 14:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od celloo »

teraz to ide v pohode....otacky nabehnu...na 2x klesnu na 1100 a drzia sa....a postupne, ako sa zahrieva motor, tak jemne padaju na 800...no a na 80 tiez drzia, nie ako predtym, ze niekedy na volnobehu padli na 500-600 a potom to RJ skokom hodila na 1100 aby motor nezdochol...zatial vyzera, ze je vsetko take , ake ma byt..:)
Kruger !!!
Příspěvky: 284
Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kruger !!! »

Takze, ptal jsem se i znameho v servise, ten kdyz videl tak to tipoval na krokovy motorek, celkem bych tomu i veril. Jinak Reset RJ delam docela pravidelne, je pravdou ze vzdy co se startu tyce tak to na chvili pomuze, ale tak po 2 tydnech az mesici se to vzdycky vrati do kolisaveho startovani. To by me teda zajimalo s cim to ma teda co spolecneho. A propo kde se v motoru da najit ten krokovy motorek a jaky je postup pri jeho oprave, da li se to provest ? Diky za odpovedi vsem zucastnenym :)
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ...asi to je na sacej klapke..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“