Při nastartovani zakolíšou otačky a chcípne
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Při nastartovani zakolíšou otačky a chcípne
Tak dorazili k nám tepla, mohlo by to pro někoho být dobré, ale mojí nexii to asi nesedne. Problém spočívá asi v tomto:
- Přijdu do auta otočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka pytlíku
- Začínám startovat
- motor chytne hezky, otáčky skočí na 1800 ot/min, pak rychle na 1000 pak znova na 1800 a pozvolna klesají dolů. (to mi az tak nevadí na to jsem si už zvyknul).
-jenže s tím horkem se děje to že otačky při startu skočí na normalních 1800, pak na 800 pak na 1400 a nakonec to chcípne. Při dalším nastartování je to uz ok.
Takže napada vám v čem je zakopanej pes ??? Stejnak by me zajímalo proc si nexie s tím plynem tak hezky pohrava Za kazdý nápad budu povdčen.
Pro informaci, kabely rok stare, nyni svicky NGK (asi 1000 km uz maj najeto) dříve Champion (s nima to aspon nechcípalo ale taky si to hrálo) Takže předpokládám že problem v tomto nebude.
Jinak jedná se o 1.5 8 Ventil najeto cirka 89 000 rv 97
- Přijdu do auta otočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka pytlíku
- Začínám startovat
- motor chytne hezky, otáčky skočí na 1800 ot/min, pak rychle na 1000 pak znova na 1800 a pozvolna klesají dolů. (to mi az tak nevadí na to jsem si už zvyknul).
-jenže s tím horkem se děje to že otačky při startu skočí na normalních 1800, pak na 800 pak na 1400 a nakonec to chcípne. Při dalším nastartování je to uz ok.
Takže napada vám v čem je zakopanej pes ??? Stejnak by me zajímalo proc si nexie s tím plynem tak hezky pohrava Za kazdý nápad budu povdčen.
Pro informaci, kabely rok stare, nyni svicky NGK (asi 1000 km uz maj najeto) dříve Champion (s nima to aspon nechcípalo ale taky si to hrálo) Takže předpokládám že problem v tomto nebude.
Jinak jedná se o 1.5 8 Ventil najeto cirka 89 000 rv 97
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
hmmm...podobne sa to sprava ako moja nessie pred navstevou u McLarena....pozri si viecko rozdelovaca, palec rozdelovaca...predstih....a teplotne senzory...to sme aj my pozerali...novy palec,vieco, podotlacane kontakty na teplot. cidlach...reset RJ....a odvtedy nemam tento problem....auto chyti...otacky na 1800..potom krokovo klesnu na cca 1100-1200...a motor sa zahrieva....predtym mi tiez krokovo padali dole, ale mi aj podkmitavali pod 800..a tiez mi to niekedy skapalo....
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
teraz to ide v pohode....otacky nabehnu...na 2x klesnu na 1100 a drzia sa....a postupne, ako sa zahrieva motor, tak jemne padaju na 800...no a na 80 tiez drzia, nie ako predtym, ze niekedy na volnobehu padli na 500-600 a potom to RJ skokom hodila na 1100 aby motor nezdochol...zatial vyzera, ze je vsetko take , ake ma byt..
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Takze, ptal jsem se i znameho v servise, ten kdyz videl tak to tipoval na krokovy motorek, celkem bych tomu i veril. Jinak Reset RJ delam docela pravidelne, je pravdou ze vzdy co se startu tyce tak to na chvili pomuze, ale tak po 2 tydnech az mesici se to vzdycky vrati do kolisaveho startovani. To by me teda zajimalo s cim to ma teda co spolecneho. A propo kde se v motoru da najit ten krokovy motorek a jaky je postup pri jeho oprave, da li se to provest ? Diky za odpovedi vsem zucastnenym
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no ...asi to je na sacej klapke..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov