Nexia^2 project
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Ivane, nehon navstevy a hod foto sedacek sem
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jedinou nevýhodou je hmotnost, protože váží přibližně stejně jako ty original Nexia, takže žádná úspora váhy na sprinty. Ale zase jsou to Recara, jsou vyhřívaný, dokonce i sklápěcí a výborně se v nich sedí. A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.orgi píše:osobne som teda cakal nieco sportovejsie.. to tak ladenej kary ale ocividne mas radsej funkcny tuning ako opticky
Ty "sportovní" jsou sice fajn, ale skořepinové se nedají polohovat, blbě se do nich leze a blbě se z nich vystupuje... a ty polohovatelné jsou zase zbytečně drahé a nejsou vyhřívané
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Šlo to s minimálníma úpravamaIwoš píše:Ivan píše:... A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.
Chci taky A byly nutné nějaké redukce?? Daewoo jako Opel, ne?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
JRD: odstranil jsem součástku nazvanou "český tuning" a řeším to elegantněji
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ivane, jdes spravnym krokem, dost dobry, ty sedacky by se mi taky sikly, navic ty nevyuzijes sklapeni, no i kdyz ...
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pribo, vím o tom, že to vypadalo zajímavě, ale:Pribo píše:ivan preco si dal dole ten nadych?? ved to bolo pekne , vyzeralo to fakt dobre a nie velmi vulgarne proste decentny tuning-styling
1) bylo to na kapotě esteticky dost necitlivě přidělané,
2) byla to aerodynamická brzda,
3) při vyšších rychlostech se kapota nebezpečně "nezvedávala",
4) přívod studeného vzduchu lze řešit elegantněji a přibližně stejně efektivně,
5) všechno se časem "okouká".
Nyní mám sání udělané pomocí trychtýře, který nabírá vzduch z prostoru mezi světlama. Teplota v sání je teď při stání vyšší, protože vzduch nemůže unikat otvory nahoru a drží se pod kapotou, ale během jízdy je chlazení stejně účinné jako s nádechem na kapotě.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project