Nejake info o nubire 1 a 2?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Nejake info o nubire 1 a 2?
Nejako neviem najst dake blizsie info o nubirach. Zakladne tech info som nasiel na polskej stranke ale napr. aky je rozdiel medzi nubi 1 a 2 uz nie, co je lepsie a preco a este by som potreboval kolko stali nubiry ako nove.
A este ak by niekto vedel tak porovnanie nubiry (najma kombika) s esperom.
Trosku mi vrta v hlave chrobak ktori mi nasepkava zmenit relativne pohodlny sedan espero za nubiru kombika. Ale aby ma presvedcil potrebuje na to nejake blizsie info.
A este ak by niekto vedel tak porovnanie nubiry (najma kombika) s esperom.
Trosku mi vrta v hlave chrobak ktori mi nasepkava zmenit relativne pohodlny sedan espero za nubiru kombika. Ale aby ma presvedcil potrebuje na to nejake blizsie info.
- Reklama
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejake info o nubire 1 a 2?
ppp píše:Nejako neviem najst dake blizsie info o nubirach. Zakladne tech info som nasiel na polskej stranke ale napr. aky je rozdiel medzi nubi 1 a 2 uz nie, co je lepsie a preco a este by som potreboval kolko stali nubiry ako nove.
A este ak by niekto vedel tak porovnanie nubiry (najma kombika) s esperom.
Trosku mi vrta v hlave chrobak ktori mi nasepkava zmenit relativne pohodlny sedan espero za nubiru kombika. Ale aby ma presvedcil potrebuje na to nejake blizsie info.
Po vlastnich skusenostech muzu rict ze budes zklamany. Nubira je sice modernejsi koncepce ale na Espero nema. Pokud bych volil podobne tak urcite Leganzu. Pokud ale chces velke auto tak urcite Nubiru Kombi, vetsi Daewoo neni ( mimo Avii )
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Tady info ti nestaci?
http://nubira.daewooclub.com
projed si vsechny clanky a uvidis
A tady najdes ceny, ale i v tech clancich na tom nubira webu
http://www.dapas.cz/nabidka.htm
http://nubira.daewooclub.com
projed si vsechny clanky a uvidis
A tady najdes ceny, ale i v tech clancich na tom nubira webu
http://www.dapas.cz/nabidka.htm
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
milosh-> tam som zacal ale oproti polskej konkurencii trosku slabsie zato tomu lepsie rozumiem este tam hodim ockom. Ale napriklad cena novych (v case ked sa predavali) mi tam chyba, par porovnani medzi typmi a nejaky zoznam vyhod nevyhod ziskanych skusenostami pri dlhdobom uzivani.
Brainman->v com je lepsie espero oproti nubire? Uz tu volakto nieco take nadskrtol len vtedy nebolo jasne v ci prospech to mysli. Mna zaujima najma kombi kufor, nekombi nema vyznam nic by som neziskal. Ako je to napriklad s pozinkom u nubiry. A vraj nub1 ma dake slabiny v podvozku.
Espero je sice prijemny kociar za tu cenu, od 3,5tot by mohol byt tichsi ale ten kufor je bieda. Velky ale nic do neho nevlozim
Brainman->v com je lepsie espero oproti nubire? Uz tu volakto nieco take nadskrtol len vtedy nebolo jasne v ci prospech to mysli. Mna zaujima najma kombi kufor, nekombi nema vyznam nic by som neziskal. Ako je to napriklad s pozinkom u nubiry. A vraj nub1 ma dake slabiny v podvozku.
Espero je sice prijemny kociar za tu cenu, od 3,5tot by mohol byt tichsi ale ten kufor je bieda. Velky ale nic do neho nevlozim
Espero je pohodlnější a má lepší jízdní vlastnosti na pohodovou rodinnou jízdu . Nubiry všechny mají málo trvanlivý podvozek II je na tom nepatrně lépe a má podle mě hodnotnější interiér a novější managment motoru vzhled je každého věc mě se víc líbí dvojka ale jsou tu lidi s naprosto opačným názorem jinak technicky jsou ty auta téměř shodné žádné výrazné rozdíly v nich nejsou
Vysvetlipetrm píše:Nubiry všechny mají málo trvanlivý podvozek
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Při stálých jízdách po pražské dlažbě vydrží silenbloky předních ramen asi 40 000 Km a zadní tak 80-100 000 někde vám vymění jen silenbloky přední to je asi 4000 někde rovnou celá ramena to je asi za 7500 zadní je tam 8+2 silenbloky a dvě podélné vodící tyče to je asi za 5000 pokaždé geometrie a když si toho že auto neudržíte na silnici nevšimnete včas tak ještě pneumatiky protože ty totálně odděláte mimo prahu je to trošku lepší ale taky žádná sláva jinak tlumiče se prakticky nemění a čepy naprosto vyjímečně jen kosti stabilizátoru a vrzání předního stabilizátoru to je asi za 1000 ceny jsou bez záruky a jakéhokoliv právního nároku
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jo, to máš recht, ale tady ve Vých. Čechách to není tak hrozný. Možná, že ostatní značky aut vydrží déle, ale s výše popsanými problémy jsme se skoro nesetkali. Resp. jednou (u Kombi), jinak po těch 6ti letech pořád dobrý.petrm píše:Při stálých jízdách po pražské dlažbě vydrží silenbloky předních ramen asi 40 000 Km a zadní tak 80-100 000 někde vám vymění jen silenbloky přední to je asi 4000 někde rovnou celá ramena to je asi za 7500 zadní je tam 8+2 silenbloky a dvě podélné vodící tyče to je asi za 5000 pokaždé geometrie a když si toho že auto neudržíte na silnici nevšimnete včas tak ještě pneumatiky protože ty totálně odděláte mimo prahu je to trošku lepší ale taky žádná sláva jinak tlumiče se prakticky nemění a čepy naprosto vyjímečně jen kosti stabilizátoru a vrzání předního stabilizátoru to je asi za 1000 ceny jsou bez záruky a jakéhokoliv právního nároku
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: stř bře 29, 2006 14:31
- Bydliště: Horšovský Týn
- Kontaktovat uživatele:
Já mám auto dotažený z Itálie, nalítáno mělo 99 000 a nezdá se mi, že by se chovalo nějak hlučně. Je fakt, že nepoznalo sůl a hlavně soustavu českých cest a DÁL....nic. Já jsem zatím najel cca 2000km většinou po okreskách a hlučnost se mi zdá v pohodě.Žádný rázy, hučení,skřípání atd.
A mohu porovnávat vcelku náročně, protože taky jezdím se stejně starou octavií.Nemluvím samozřejmě o hluku motoru, to je trošku jinde.Jenže ta octavie stála přes 600 000..-.Zřejmě to byl málo temperamentní Ital
A mohu porovnávat vcelku náročně, protože taky jezdím se stejně starou octavií.Nemluvím samozřejmě o hluku motoru, to je trošku jinde.Jenže ta octavie stála přes 600 000..-.Zřejmě to byl málo temperamentní Ital
NUBIRA 1,6SE,KOMBI, r.v.01,stříbrná metalíza,GOODYEAR HYDRAGRIP 185/65/R14,PANASONIC CQ-C3303N 4x50W
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Naprosto souhlasím s PetremM..... jak popsal do 80 tisíc, tak mám zkušenost i já, nehledě na to že ty podélný páky (velkej silentblok), když odejdou každej zvlášť a oje..š si ty pneu 2x.... je to radost (ale dá se to poznat v zárodku (když už je to totál), že pískaj gumy i při malých rychlostech a v zatáčkách - ne z ostra-... ale po 60 tis. přední kosti a silenty, při 80 ramena.... to je jak fóbie!!! A ty na to byly trpky!!
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.