Blue Lanos píše:Len nerozumiem jednej veci on to vsetko testoval v dost vysokych otackach - rukou tomu vyzinal na klapke takze mu to tlacilo o stosest Je toto spravny postup? Nic mi tam nedal lebo zevraj je to dobre!! On nema odsavacku tzn. museli by sme R134R vypustit do luftu a pak napustit presne mnozstvo. To ze by sa vypustilo by ma az tak nestvalo pac mame chladiva dost tak vlastne teraz neviem co je spravne ci 333kPa co nameral palikx alebo tvrdenie klimatizera, ze vse je ok?
No, aj mne meral tlaky pri vysokych otackach. Povedal, ze si musi overit, kedy cidlo tlaku odpaja kompresor a kedy ho zase pripoji. Na nizkotlakej strane (LP) bolo konstantne okolo 400 kPa, na vysokotlakej (HP) bolo od 1200 do 1900 kPa A to sa mi zda celkom dost. Tlakove cidlo je praveze na strane HP. Palikx hovoril, ze tam ma byt od 300 do 800 kPa. Ale to asi len vo vypnutom stave, ked sa LP a HP tlaky vyrovnaju. Podla mechanika je na HP strane normalny prevadzkovy tlak pri zapnutom kompresore 9 az 20 Mpa ...
conpet píše:nekdo me tady tvrdil, ze Lanos nema problemy s deravym chladicem
myslim ze eMKa
Hej, ktosi to spominal, na zraze Petrm tusim hovoril, ze najnachylnejsie su na to tusim Nexie a ze Lanosy tuto chorobu casto nemavaju. Ale vyzera to, ze sa to zacina prejavovat prave v terajsej dobe, po 5 - 6 - 7 rokoch od vyroby ...
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Já sem netvrdil že lanos s tím nemá problém jen že je to o nějakej rok posunuto jelikož nexie má skrz voštiny chladiče ještě ventilátor a ten vybracemi udělá tu díru mnohem rychleji ale lanos né ale u všech daewoo je chladič klima problém a čeká každého a myslím že u lanosů bude ten termmín tam 8-9 let podle provozních podmínek v zimě