problémy po opravě brzd
Moderátor: Blue Lanos
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no ked si skusal to WDcko..
tak skus este tu brzdovku..
..odvrtat to fak nepo..
kvoli tomu konusu na konci srubu..
..ja uz som par zalomenych srubov vyberal..
..a den dva to potrebovalo, kapat na to kapalinu,..
..aby pretiekia celym tym hrdzavim zavitom..
.. a zatial som bol celkom uspesny.. z tymto postupom..
..(inac by som nemal zadne kotucaky)..
..ak sa to nepodariii.. taq fakt treba potom uz len jedine novy valec..
..(a tie oblozenia mohly byt kludne povodnee..)
tak skus este tu brzdovku..
..odvrtat to fak nepo..
kvoli tomu konusu na konci srubu..
..ja uz som par zalomenych srubov vyberal..
..a den dva to potrebovalo, kapat na to kapalinu,..
..aby pretiekia celym tym hrdzavim zavitom..
.. a zatial som bol celkom uspesny.. z tymto postupom..
..(inac by som nemal zadne kotucaky)..
..ak sa to nepodariii.. taq fakt treba potom uz len jedine novy valec..
..(a tie oblozenia mohly byt kludne povodnee..)
- Reklama
Jsi asi ve špatné sekci - co ty na to [/quote]Jenda píše:V.Brousek napsal:
Tak to tedy SORRY, jestli jsem se tě dotkl.
Dal jsem vyhledat něco k brzdám a toto téma bylo nejpodobnější, ulomený odvzdušňovák je problémem na každém autě. Příště tedy zůstanu ve "své" sekci.[/quote]
V.Brousek napsal:
Nejsi trochu urážlivý,mě to vůbec nevadí ,jenom mě zarazilo že píšeš u Matíze o zadních segmetech a tak jsem to myslel dobře.Pro mě za mě piš si kam chceš,ale takový tÓn si nech někam jinam,ale vynech přitom fórum Daewoo.Jsme jedna parta.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Ale vyznělo to tak,na mou osobu.Jenda píše:Promiň, určitě to nemělo vyznít urážlivě. Prostě jsem nechtěl zakládat nové téma, už teď se některá témata překrývají v celém fóru, vím je to trochu chaoz...
JRD McLAREN: díky za rady, budu si s tím tedy trpělivě hrát
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Já jsem musel u mého auta měnit při 59000 km důvodu odlepení obložení od destičky.Na druhém kole to bylo v cajku (asi 3mm),ale udělal jsem výměnu komplet.Ale 80000 km by asi nevydržely.Jinak je to u tebe pěkný km výkon na brzdové obložení.Jinak jsem koukal na zadní pakny a ty mají asi 4 mm při najetých 67000 km.Docent píše:Já mám 80000 km, původní jsou a ještě zbývá tak 25%, takže bych těm 95 kkm docela věřil. Jenže brzdím minimálně, používám hlavu a pravou nohu na plynu .V.Brousek píše:Při 95000 km již to asi původní brzd.dest.nejsou.
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=1052
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Mam taky jeden mensi (spis vetsi) problem s brzdama
prdla mi trubka nekde vzadu jak vedou nad nadrzi
docela pruser
takze me ceka pekna vyjebavka
trubky nechat naohybat novy neni problem ale ten pristup
muj vrchni servismen z toho ma hlavu zamotanou tak drzte palce
prdla mi trubka nekde vzadu jak vedou nad nadrzi
docela pruser
takze me ceka pekna vyjebavka
trubky nechat naohybat novy neni problem ale ten pristup
muj vrchni servismen z toho ma hlavu zamotanou tak drzte palce
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
a jak Vám to brzdí ??
jen mě tak napadá jak Vám to všem brzdí???
Mě nic moc.....spíš tak jenom zpomaluje....tak holt brzdím dřív.
Ale jak pak sednu do jinýho auta, má potom při prvním zabrždění spolujezdec čelo na palubovce
Mě nic moc.....spíš tak jenom zpomaluje....tak holt brzdím dřív.
Ale jak pak sednu do jinýho auta, má potom při prvním zabrždění spolujezdec čelo na palubovce
Matiz r.v.99,ujeto 85k km,s průměrem 5,35 l/100km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: a jak Vám to brzdí ??
Nestěžuju si, navíc vzhledem k tomu, že vzadu mám původní obložení se 133 tisícema (furt má kolem 3-4mm), je to více než dobré. Chtěl jsem letos měnit komplet obložení, ale pohodlně to vydrží ještě rok... Výhledově změřím gtechem brzdnou dráhu 96->0km/h.Albert_Hein píše:jen mě tak napadá jak Vám to všem brzdí??
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Zo starimi platnickami ani pri plnom zoslapnuti sa mi nezablokovali kolesa a brzdilo to len tak tak. Teraz som menil pri 50 000km za nove original GM a to sa neda porovnat, teraz to brzdi jedna radost a ked trosku pritlacim hned sa zablokuju kolesa. Takze som spokojny z brzdami
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
nezablokuju
gratuluju.Rado píše:Zo starimi platnickami ani pri plnom zoslapnuti sa mi nezablokovali kolesa a brzdilo to len tak tak. Teraz som menil pri 50 000km za nove original GM a to sa neda porovnat, teraz to brzdi jedna radost a ked trosku pritlacim hned sa zablokuju kolesa. Takze som spokojny z brzdami
Ja menil desky a bloknu kola tak jedině na ledu...
Aspoň nepotřebuji ABS
Matiz r.v.99,ujeto 85k km,s průměrem 5,35 l/100km
já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď...
černomodrý mates 0.8 r.v.2000 najeto 70000km bez nehody:)
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
dannn píše:já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď...
proc si myslis ze to nebude brzdama, me taky brzdovy pedal nevybroval a po vymene kotoucu vse ok, jeste zkontroluj silynbloky na stabylizatoru
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
brzdove kotuce sa nesustruzia ,1. pokial ho zle zosustruzil tak to moze mat nasledok vybrovania 2.ako nahle sa osustruzia tak sa povrch kotuca narusi a nemaju dlhu zivotnost 3. brzdy su prva vec na bezpecnost tak ja na tvojom mieste si ich vymenim za nove.dannn píše:já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď...