brzdy
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Už sem je koupil a nasazovat je budu až o vikendu, ale neděs mě, že mi budou padat i když né že by mě to překvapilo uvidim. Jinak díky McLarenovi za fotku, podle původních sem to koupit nemoh protože z nich krom toho plech. kroužku nic nezbylo a prodavačky v Krči jsou dutý jak bambus a já na ně musim jak na potvoru vždycky narazitpetrm píše:No a když se podíváš na tu fotku tak ten oranžovo hnědej kroužek je kovovej a nasadit to na třmen je někdy porod i když to umíme a taky nám to padá někdy dokonce musíme novou gumičku vyhodit a zkusit jinou
Kolopo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no nemash zac.. (za fotku)
ja som to kupil v Piestanoch, onoho casu..
maam este aj servisnu sadu, teda tie "pomocne"valecky, z prachovkami,
no je pravda, ze niektore prachovky "z prstencom" nechcu drzat,
ale ja som to na jednom strmeni vyriesil tak, ze som ju prilepil..
Loctate 310 ..ci jak sa to volaa..
..na nasadzovanie mam spravenu taku trubku..
..a vo zveraku to nou natlacam..
ja som to kupil v Piestanoch, onoho casu..
maam este aj servisnu sadu, teda tie "pomocne"valecky, z prachovkami,
no je pravda, ze niektore prachovky "z prstencom" nechcu drzat,
ale ja som to na jednom strmeni vyriesil tak, ze som ju prilepil..
Loctate 310 ..ci jak sa to volaa..
..na nasadzovanie mam spravenu taku trubku..
..a vo zveraku to nou natlacam..
Uz mam konecne nahodene GSI brzdy, a Je to neporovnatelny rozdiel oproti seriovým brzdám (ADAC),po prvom stlaceni pedala som si skoro papulu rozbil.
DOPORUCUJEM tuto vymenu KAZDEMU, auto musi BRZDIT normalne a tato investicia sa oplati, ved ide o zivot.
Brzdy som kupil cez inzerat na gsi.cz za 3000,- SK /kotuce a trmene/
Brzdove dosticky nejaky holandsky vyrobca 900,-SK
Plus robota v servise za vymenu strmenov cca 1000,-SK menil som aj tlmice a pruziny kde bolo potrebne rozobrat celu napravu takze mna to stalo viac.
Zadne oblozenie bolo OK takze som ho nemenil ale komplet stoji cca 990,-
Brzdova kvapalina 90Sk
Mna to stalo cca 6000,- Sk
Vela??
Urcite nie, auto mi konecne normalne brzdi!!!!!
DOPORUCUJEM tuto vymenu KAZDEMU, auto musi BRZDIT normalne a tato investicia sa oplati, ved ide o zivot.
Brzdy som kupil cez inzerat na gsi.cz za 3000,- SK /kotuce a trmene/
Brzdove dosticky nejaky holandsky vyrobca 900,-SK
Plus robota v servise za vymenu strmenov cca 1000,-SK menil som aj tlmice a pruziny kde bolo potrebne rozobrat celu napravu takze mna to stalo viac.
Zadne oblozenie bolo OK takze som ho nemenil ale komplet stoji cca 990,-
Brzdova kvapalina 90Sk
Mna to stalo cca 6000,- Sk
Vela??
Urcite nie, auto mi konecne normalne brzdi!!!!!
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dede, my to s Pecou říkáme už 2 roky, ale ostatní si myslí, že jsme jenom potrhlí tuneři, kteří souží po upraveném autě... jsem rád, že vy, kteří jste si GSi brzdy už pořídili, potvrzujete naše stanovisko.
P.S. Mimochodem včera jen Nexií můj otec a při prvním brždění na křižovatce přibrzdil, jak je zvykklý, a málem jsme navštívili přední okno Mám brzdy ATE Power Disc drážkované+ATE destičky na 2,0litr+zadní kotoučovou nápravu z Astry GSi.
P.S. Mimochodem včera jen Nexií můj otec a při prvním brždění na křižovatce přibrzdil, jak je zvykklý, a málem jsme navštívili přední okno Mám brzdy ATE Power Disc drážkované+ATE destičky na 2,0litr+zadní kotoučovou nápravu z Astry GSi.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ivane, ale to nebude jen brzdama
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Ale bude,protože jednou jsem kdysi dávno sednul do bráchova Fiata(Poláka) a bráška také málem prolítnul předním oknem.Tak jedovaté brzdy jsem to dé doby nazažil.milosh píše:Ivane, ale to nebude jen brzdama
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dede, na srazu uvidíte, zatím no comment.Dede píše:Ivan, mimochodom.. 1,5 tku motor si predal co mas teraz pod kapotou ?
A propo - tohle je téma o brzdách
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Asi takhle, brzdy jsou každého věc, stejně jako technický stav jeho auta. Po mnoha a mnoha zvažováních jsem nakonec se rozhodl, že brzdy GSi na nexii dávat nebudu, protože:
a) prodejní cena auta je cca 40 000,- Kč
b) nutnost nákupu zimních pneu 14" + rezervy (cca 6000,-)
c) investice do GSi brzd = třemeny cca 2000,- kotouče cca 2000,- desky cca 1000,-
b) nejedná se o rodinné auto, se kterým bychom jezdili na výlety, ani s tím nikdo nejezdí nijak rychle. Auto nemá problém za normálních okolností zastavit a to ani za mezních situacích, kdy se ženská kochá okolím a najednou si všimne, že je dva metry za autem v koloně, takže finanční náročnost by značně převýšila efekt.
Je to moje rozhodnutí a vím, že se mnoha z vás líbit nebude, ale pokud chcete, tak poukažte na cokoliv z toho, co jsem napsal.
A navíc .... znám spoustu aut, co brzdí mnohem hůř a lidé s tím normálně jezdí.
a) prodejní cena auta je cca 40 000,- Kč
b) nutnost nákupu zimních pneu 14" + rezervy (cca 6000,-)
c) investice do GSi brzd = třemeny cca 2000,- kotouče cca 2000,- desky cca 1000,-
b) nejedná se o rodinné auto, se kterým bychom jezdili na výlety, ani s tím nikdo nejezdí nijak rychle. Auto nemá problém za normálních okolností zastavit a to ani za mezních situacích, kdy se ženská kochá okolím a najednou si všimne, že je dva metry za autem v koloně, takže finanční náročnost by značně převýšila efekt.
Je to moje rozhodnutí a vím, že se mnoha z vás líbit nebude, ale pokud chcete, tak poukažte na cokoliv z toho, co jsem napsal.
A navíc .... znám spoustu aut, co brzdí mnohem hůř a lidé s tím normálně jezdí.
Já sem si je rozmyslel taky jen kvůli nutnosti 14palc. kol, a řikat že s těma brzdama někoho ohrožuju je blbost! když to zašlápnu (i plně naložený auto s vozejkem ) tak přední flokujou, akorát se víc nadřu, ale zase si zacvičim . Nic méně ty brzdy jsou konstrukčně špatný a když se neudržujou tak zlobí víc než kterýkoli jiný. A když mi auto nebrzdí tak neohrožuju jen sebe, ale i vše co je přede mnou!!!! Takže nesouhlasim, že je každýho věc v jakym technickym stavu má svý auto, když ohrožuje lidi okolo!Habron píše:Asi takhle, brzdy jsou každého věc, stejně jako technický stav jeho auta. Po mnoha a mnoha zvažováních jsem nakonec se rozhodl, že brzdy GSi na nexii dávat nebudu, protože:
a) prodejní cena auta je cca 40 000,- Kč
b) nutnost nákupu zimních pneu 14" + rezervy (cca 6000,-)
c) investice do GSi brzd = třemeny cca 2000,- kotouče cca 2000,- desky cca 1000,-
b) nejedná se o rodinné auto, se kterým bychom jezdili na výlety, ani s tím nikdo nejezdí nijak rychle. Auto nemá problém za normálních okolností zastavit a to ani za mezních situacích, kdy se ženská kochá okolím a najednou si všimne, že je dva metry za autem v koloně, takže finanční náročnost by značně převýšila efekt.
Je to moje rozhodnutí a vím, že se mnoha z vás líbit nebude, ale pokud chcete, tak poukažte na cokoliv z toho, co jsem napsal.
A navíc .... znám spoustu aut, co brzdí mnohem hůř a lidé s tím normálně jezdí.
Kolopo