Výfuk + katalyzátor - všetko kaput
Moderátor: Blue Lanos
Výfuk + katalyzátor - všetko kaput
Ak to tu už náhodou bolo preberané, tak sa ospravedlńujem, ale hľadanie bolo viac menej neúspešné
Práve som sa vŕatil zo servisu so zistením, že mám na matizkovi v paži celý výfuk vrátane katalyzátora. Oprava cez 20000 korún. čakal som poškodený nejaký zvod a pomerne finančne nenáročnú opravu, tak sa mi trochu zle spravilo.
A tak sa mi naskytá otázka, či tú sumu do toho prásknuť, alebo zháňať nejakú neoriginálnu výrobu a ak hej, tak od koho by ste mi odporučili?
Práve som sa vŕatil zo servisu so zistením, že mám na matizkovi v paži celý výfuk vrátane katalyzátora. Oprava cez 20000 korún. čakal som poškodený nejaký zvod a pomerne finančne nenáročnú opravu, tak sa mi trochu zle spravilo.
A tak sa mi naskytá otázka, či tú sumu do toho prásknuť, alebo zháňať nejakú neoriginálnu výrobu a ak hej, tak od koho by ste mi odporučili?
- Reklama
Re: Výfuk + katalyzátor - všetko kaput
Ciernygepard píše:Ak to tu už náhodou bolo preberané, tak sa ospravedlńujem, ale hľadanie bolo viac menej neúspešné
Práve som sa vŕatil zo servisu so zistením, že mám na matizkovi v paži celý výfuk vrátane katalyzátora. Oprava cez 20000 korún. čakal som poškodený nejaký zvod a pomerne finančne nenáročnú opravu, tak sa mi trochu zle spravilo.
A tak sa mi naskytá otázka, či tú sumu do toho prásknuť, alebo zháňať nejakú neoriginálnu výrobu a ak hej, tak od koho by ste mi odporučili?
..ďalšie foto tu.. Rozpredám Daewoo MATIZ Žilinský kraj @AA-AUTODIELY 0905 866 444
na tomto cisle jeden rozpredava Matiza na suciastky.skus mozno sa dohodnete
no cena je asi plus minus spravna.je to celej vyfuk kat je na prvnim dilu i s vlnovcem a jestli je spatnej zadni dil chce to i stredni.ale kat se da koupit neorigo za 2000 vlnovec kolem 800 (tady na netu ho nekdo nabizi za 400 novej)a ten stredni a zadni to nevim jak je to s neorigo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Mne sa začal rozpadať predný a nedá sa to rozobrať, lebo je to celé zhrdzavené, takže sa to s najvačšou pravdepodobnosťou rozpadne komplet, preto sa musí spraviť celý. Ako možno sa nejaká časť podarí zachrániť, ale to sa zistí, až keď sa to rozloží a to som zatiaĺ neskúšal, lebo matiz musí zostať v prevádzke
Podle Autodily Krc, 2. dil asi 800, 3. dil asi 1050 vcetne dane.palikx píše:no cena je asi plus minus spravna.je to celej vyfuk kat je na prvnim dilu i s vlnovcem a jestli je spatnej zadni dil chce to i stredni.ale kat se da koupit neorigo za 2000 vlnovec kolem 800 (tady na netu ho nekdo nabizi za 400 novej)a ten stredni a zadni to nevim jak je to s neorigo.
To jsou polské díly, a o těch všichni říkají, že jsou dobré tak leda na to, když se chceš auta zbavit ... i když Akri tam snad má taky poláky (ale nevím to jistě, něco tady psal).
Díval jsem se a v Kelly mají Bosal, 2. a 3. díl každý asi za 1500,- . Nevím, co je to za kvalitu, ale spousta lidí říkala, že Bosal je OK, vlastní zkušenost nemám.
Díval jsem se a v Kelly mají Bosal, 2. a 3. díl každý asi za 1500,- . Nevím, co je to za kvalitu, ale spousta lidí říkala, že Bosal je OK, vlastní zkušenost nemám.
Bosal jsem měl na Fiatu Uno , 5 let , bez údržby a byl OK , ale prodal jsem to známýmu a tomu se vysypal za rok , takže na 6 let je v klidu , to je tak průměr.
Na Nubiru jsem teď nedávno kupoval v Krči , není to Polsko , ale Ital od Auto Kelly ( byla tam i nálepka) , na to jsem teda zvědavej , ale zatím po cca 2 měsících v soli nejeví známky rezi . Zadek je Polskej , taky zatím OK. Na Matizu mám po 6 letech furt origo. Akorát mi rachtá střední díl , byl jsem s tím i u kluků v servisu a PetrM říkal , že to dělá často , utržená přepážka ( nebo urezlá ) . Z venku je zrzavej jen lehce.
Asi bych ten polskej v klidu koupil , za ty ceny ho můžeš dát za 4 roky znovu , míň snad vydržet nemůže.
Na Nubiru jsem teď nedávno kupoval v Krči , není to Polsko , ale Ital od Auto Kelly ( byla tam i nálepka) , na to jsem teda zvědavej , ale zatím po cca 2 měsících v soli nejeví známky rezi . Zadek je Polskej , taky zatím OK. Na Matizu mám po 6 letech furt origo. Akorát mi rachtá střední díl , byl jsem s tím i u kluků v servisu a PetrM říkal , že to dělá často , utržená přepážka ( nebo urezlá ) . Z venku je zrzavej jen lehce.
Asi bych ten polskej v klidu koupil , za ty ceny ho můžeš dát za 4 roky znovu , míň snad vydržet nemůže.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Jasne, nemaji takovou zivotnost, ale jsou zase nekolikrat levnejsi, clovek si to musi zkusit. Nekomu se to vyplati, nekomu ne.Habron píše:To jsou polské díly, a o těch všichni říkají, že jsou dobré tak leda na to, když se chceš auta zbavit ... i když Akri tam snad má taky poláky (ale nevím to jistě, něco tady psal).
Díval jsem se a v Kelly mají Bosal, 2. a 3. díl každý asi za 1500,- . Nevím, co je to za kvalitu, ale spousta lidí říkala, že Bosal je OK, vlastní zkušenost nemám.
Tak u Matize je problém v tom spoji za katíkem a bohužel často uplně shnije a nedá se to nijak sešroubovat jedině svařit natvrdo a když se to vezme s těma cenama za ty polský je to "pár korun " a asi 4 roky nevydrží ale přeci jen i kdyby člověk měnil výfuk třikrát tak je na tom furt lépe mi zatím moc výfuků neměnily (na matizech ) takže většinou dáváme originál a jednou sme řešily právě ten shnilej střední spoj a vyřešily sme to tím že sme tam měli jeden starej na kterým se vysypal katík a z toho sme převařili přírubu jinak by to bylo taky na celej novej