Otáčky při 140 Km/h

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Vít Bébar
Příspěvky: 4
Registrován: čtv lis 24, 2005 21:52

Otáčky při 140 Km/h

Příspěvek od Vít Bébar »

Jako čerstvý majitel Nubiry 2.0 kombi 1998, kromě mírně vyšší spotřeby velmi spokojený, mě udivilo nastavení zbytečně vysokých otáček při vyšších rychlostech. Mám dojem, že by dvoulitr na dálnici zvládl při 140 km/h i nějakých 2200-2500 ot. Může někdo poradit, jestli existuje reálná možnost, změnit poměr u 5. přev. stupně nebo celkově (poměrově u všech stupňů)? Mělo by to drastický vliv na spotřebu?
Díky
VB
Reklama
 

Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

fuuuha, a to sa ako robi ? skus tam dat prevodovku z traktora :roll:
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jasně, a převodovka z jiného auta s lepším poměrem by tam nepasovala?
VB
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Nedal by jenom změnit stálý převod, tudíž by byly těžší všechny kvalty?...já nevim, jestli to jde...něco mi říká že ano...ale jistý si nejsem...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Urcite ne, nebo alespon bych to nedelal. Jde o to ze se pak zmeni prubeh krouticiho momentu. Ja teda nevim ale me na 5 toci pri 140 asi 3500, pri 160 4000 a pri 210 5700
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Vít Bébar
Příspěvky: 4
Registrován: čtv lis 24, 2005 21:52

Příspěvek od Vít Bébar »

Mam pocit, že při 140 km/h (po rovině na dálnici) je na dvoulitr 3500 ot. zbytečně moc. Změna stálého převodu by bylo asi nejlepší řešení, kroutící moment pro svou hlemýždí akceleraci až tak nepotřebuju...
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Pamätám si, že niekto na Peugeot fóre si na 309 GTi zmenil prevod piateho stupňa. Robili mu to v nejakej špecializovanej firme niekde v Čechách. Spotreba sa mu výrazne znížila, hlavne pri ceste na dlhšie trasy.
pici
Příspěvky: 8
Registrován: stř lis 23, 2005 09:29
Bydliště: slovakia RS

Příspěvek od pici »

dufam ze hovorym za vsetkych maitelov nubir 2.0. v tych prevodovkach chiba 6 prevodovy stupen! aspon podla mna.
daewoo nubira 2.0,kombi strieborne žihadlo
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě :D
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Kessler píše:Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě :D
No spis obecne omiventily maji tezsi prevody, protoze oproti sestnactiventilu nemaji takovy rozsah otacek. Nicmene tezsi prevod znamena zhorseni akcelerace.
Kdyz jedu s nubi 2.0 16V po dalnici 140 na 3500ot. a slapnu na plyn a chci predjizdet tak auto dost slusne zrychluje prave proto ze je motor ve vyssich otackach a ma dostatek krouticiho momentu a vykonu...
z 2500ot. by takto nezrychlovalo...
a pokud nekdo citi potrebu jezdit po dalnici 200 a vadi mu pritom 5000ot. a spotreba tak at si poridi nejaky 2,5TDI s sestikvaltem...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Peca píše:
Kessler píše:Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě :D
No spis obecne omiventily maji tezsi prevody, protoze oproti sestnactiventilu nemaji takovy rozsah otacek. Nicmene tezsi prevod znamena zhorseni akcelerace.
Kdyz jedu s nubi 2.0 16V po dalnici 140 na 3500ot. a slapnu na plyn a chci predjizdet tak auto dost slusne zrychluje prave proto ze je motor ve vyssich otackach a ma dostatek krouticiho momentu a vykonu...
z 2500ot. by takto nezrychlovalo...
a pokud nekdo citi potrebu jezdit po dalnici 200 a vadi mu pritom 5000ot. a spotreba tak at si poridi nejaky 2,5TDI s sestikvaltem...
jojo moje rec :D
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“