Otáčky při 140 Km/h
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Otáčky při 140 Km/h
Jako čerstvý majitel Nubiry 2.0 kombi 1998, kromě mírně vyšší spotřeby velmi spokojený, mě udivilo nastavení zbytečně vysokých otáček při vyšších rychlostech. Mám dojem, že by dvoulitr na dálnici zvládl při 140 km/h i nějakých 2200-2500 ot. Může někdo poradit, jestli existuje reálná možnost, změnit poměr u 5. přev. stupně nebo celkově (poměrově u všech stupňů)? Mělo by to drastický vliv na spotřebu?
Díky
VB
Díky
VB
- Reklama
No spis obecne omiventily maji tezsi prevody, protoze oproti sestnactiventilu nemaji takovy rozsah otacek. Nicmene tezsi prevod znamena zhorseni akcelerace.Kessler píše:Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě
Kdyz jedu s nubi 2.0 16V po dalnici 140 na 3500ot. a slapnu na plyn a chci predjizdet tak auto dost slusne zrychluje prave proto ze je motor ve vyssich otackach a ma dostatek krouticiho momentu a vykonu...
z 2500ot. by takto nezrychlovalo...
a pokud nekdo citi potrebu jezdit po dalnici 200 a vadi mu pritom 5000ot. a spotreba tak at si poridi nejaky 2,5TDI s sestikvaltem...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
jojo moje recPeca píše:No spis obecne omiventily maji tezsi prevody, protoze oproti sestnactiventilu nemaji takovy rozsah otacek. Nicmene tezsi prevod znamena zhorseni akcelerace.Kessler píše:Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě
Kdyz jedu s nubi 2.0 16V po dalnici 140 na 3500ot. a slapnu na plyn a chci predjizdet tak auto dost slusne zrychluje prave proto ze je motor ve vyssich otackach a ma dostatek krouticiho momentu a vykonu...
z 2500ot. by takto nezrychlovalo...
a pokud nekdo citi potrebu jezdit po dalnici 200 a vadi mu pritom 5000ot. a spotreba tak at si poridi nejaky 2,5TDI s sestikvaltem...
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG