Drnčanie rýchlostnek páky
Moderátor: Blue Lanos
Drnčanie rýchlostnek páky
Viem že sa to už kdesi rozoberalo, ale mám tento problém a asi ho
nemám sám. Drnčí mi prevodová páka. Najviac sa to prejavuje na trojke
nad 2000 otáčok. Keď trochu pritiahnem páku do zadu tak to prestane.
Robí to aj päťka, ale menej. Díval som sa na mechanizmus pri
prevodovke, a je tam po prvé veľmi zlý prístup a po druhé veľmi veľa
čapov, a iných vecí. Čo býva zlé, čo to stojí a ako sa to dá vymeniť?
Ešte jedna vec. Čosi mi drnčí aj v palubovke. Drnčí to iba pri prejazde
cez nerovnosti. Nemá niekto podobný problém, a čo to môže byť?
nemám sám. Drnčí mi prevodová páka. Najviac sa to prejavuje na trojke
nad 2000 otáčok. Keď trochu pritiahnem páku do zadu tak to prestane.
Robí to aj päťka, ale menej. Díval som sa na mechanizmus pri
prevodovke, a je tam po prvé veľmi zlý prístup a po druhé veľmi veľa
čapov, a iných vecí. Čo býva zlé, čo to stojí a ako sa to dá vymeniť?
Ešte jedna vec. Čosi mi drnčí aj v palubovke. Drnčí to iba pri prejazde
cez nerovnosti. Nemá niekto podobný problém, a čo to môže byť?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- Reklama
Pravdepodobne to budu dva silentbloky uloženia kulisy.
V motor. priestore, v mieste kde vychadza tyč šaltpáky je páka, v strede uložená - a v tom uložení sú dva malé silentbloky.
Je tam strašný prístup a dosť blbo sa to rozoberá... ale je na tom aj niečo pozitívne - tie silentbloky vyjdú asi 48sk/ks
Mnoho zdaru
V motor. priestore, v mieste kde vychadza tyč šaltpáky je páka, v strede uložená - a v tom uložení sú dva malé silentbloky.
Je tam strašný prístup a dosť blbo sa to rozoberá... ale je na tom aj niečo pozitívne - tie silentbloky vyjdú asi 48sk/ks
Mnoho zdaru
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
jo tak presne tam je ten problem.ale ja je nemenim .vzdy tam do spodu vlozim podložky ,mechanismus se zvedne trosku ztuhne a prestane rachtat.v nubira sekci je ode me fotka se sipkami.(v galerii taky)tak se mrkni a treba to das dohromady.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Ja ich už mám doma, ale nechce sa mi do toho a najviac by ma naštvalo, keby to nepomohlo.peter NR píše:Pravdepodobne to budu dva silentbloky uloženia kulisy.
V motor. priestore, v mieste kde vychadza tyč šaltpáky je páka, v strede uložená - a v tom uložení sú dva malé silentbloky.
Je tam strašný prístup a dosť blbo sa to rozoberá... ale je na tom aj niečo pozitívne - tie silentbloky vyjdú asi 48sk/ks
Mnoho zdaru
Drnčí to teda fest!
Robil to už niekto? Chcelo by to návod ako to urobiť "bezbolestne"...
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Štefan, pozri sem, tu sa to riešilo. Vraj náprava trvá 10-15munut. Stačí šrubovak...stefan píše:Viem že sa to už kdesi rozoberalo, ale mám tento problém a asi ho
nemám sám. Drnčí mi prevodová páka. Najviac sa to prejavuje na trojke
nad 2000 otáčok. Keď trochu pritiahnem páku do zadu tak to prestane.
Robí to aj päťka, ale menej. Díval som sa na mechanizmus pri
prevodovke, a je tam po prvé veľmi zlý prístup a po druhé veľmi veľa
čapov, a iných vecí. Čo býva zlé, čo to stojí a ako sa to dá vymeniť?
Ešte jedna vec. Čosi mi drnčí aj v palubovke. Drnčí to iba pri prejazde
cez nerovnosti. Nemá niekto podobný problém, a čo to môže byť?
http://www.daewoo-faq.auto.ru/398/413/a ... /1057.html
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
http://www.daewoo-faq.auto.ru/398/413/a ... /1057.html[/quote]
Prosím, mne neznalému z ruského jazyka nemôžeš zhruba preložiť čo
sa tam píše? Aspoň niečo, čo a ako urobiť a čo je čo?
Prosím, mne neznalému z ruského jazyka nemôžeš zhruba preložiť čo
sa tam píše? Aspoň niečo, čo a ako urobiť a čo je čo?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Prosím, mne neznalému z ruského jazyka nemôžeš zhruba preložiť čo
sa tam píše? Aspoň niečo, čo a ako urobiť a čo je čo?[/quote]
Tú máš vycuc:
Motor ma byť studený, aby si sa nepopálil, usteľ si niečo pod auto, ľahnúť bruchom dole pod auto. Odkrytovať časť spodku, taký žliab , aby si sa dostal k tým „vrtuľkam“. Vraj problém sa rieši výmenou okrúhlych tesniacich gumičiek (vraj len tie sa opotrebuvavajú), ktoré sú na tých bielych umelohmotných s priemerom 25mm, výška 30mm. Treba po 2ks gumiček na jedno biele tj.spolu 4ks. Rozmer nie je kriticky, od oka gumené kolečko 25*15*5mm (prierez štvorcový) alebo 15*12*3mm (prierez okruhlý).
Hlavná vec, že keď som to tam kupoval tvrdili, že to ešte nikdy neobjednávalipalladin píše:Ahojte, ja som to menil s kolegom asi pred rokom , trosku sme maturovali z toho rozobrania, ale potom sa nam to podarilo. Rozoberiete jedno tiahlo (9) aby bol pristup k tomu čapu (tyčke - 13 ).
Vela zabavy ....
Inak v Nr v daewoo to vedia vymenit - za 1000 sk
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
To Ti povedali dobre. Mne povedali že si to nemôžem opraviť sám, že oni tam novú súčiastku nedávajú, iba vyseknú dáku gumu a že veď to stojí iba 1000 sk za robotu...
Čudoval som sa ako debil, keď mi tie plastové kužele doniesol jeden známy z daewa z PU za 40 sk.
Takže v Nr sú mechanici ako poďme do roboty.Peniaze by vzali a ako najlepsie odrbať ľudí a z tej ochoty by si zdochol.
Ak chceš niečo choď radšej do Piešťan...
Čudoval som sa ako debil, keď mi tie plastové kužele doniesol jeden známy z daewa z PU za 40 sk.
Takže v Nr sú mechanici ako poďme do roboty.Peniaze by vzali a ako najlepsie odrbať ľudí a z tej ochoty by si zdochol.
Ak chceš niečo choď radšej do Piešťan...
to mi hovoríš z duše, svokor tam chodil na pravidelný servis a nechal tam peňazí, že by sa za to dal aj dom postaviťpalladin píše: Takže v Nr sú mechanici ako poďme do roboty.Peniaze by vzali a ako najlepsie odrbať ľudí a z tej ochoty by si zdochol.
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V