Nazďo...
Tak som nasratý na to moje Espero, že mám chuť sa tu rovno opýtať, či ho niekto nekúpi, ale to by bolo asi do inej sekcie
Neprejde ani 200 km a niečo sa pototo...
Pred necelým rokom sa mi odpálil usmerňovač, tak som dal zároveň vymeniť uhlíky a ložiská, že nech je "pokoj"...
A teraz sa mi zadrelo zadné...
OTÁZKA:
Pred rokom som si to neopravoval ja, tak neviem ako to vyzeralo originál...
Je zadné ložisko niečim zakryté, alebo nie, lebo keď som po dnešnom "pôrode" alternátoru z auta zbadal holé ložisko tak ma to dosť zarazilo...
Ďakujem
ALTERNÁTOR
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
loziska do altiku jsou kryta.jestli je hole tak se ten kryt rozehral a rozpadl.(ovsem jestli tam pred rokem dali lozisko kryte.)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No, konečne som si našiel čas...
Demontáž alternátora a spätná montáž na parkovisku pred činžákom je teda zážitok...
Zhodenie zadného ložiska (pri komutátore - uhlíkoch) je asi nemožné, nikto v mojej blízkosti to nevedel, dokonca jeden "fachman" mi poškodil komutátor, ma nasral...
Tak som si oprášil moje strojárske zručnosti a som ho proste "odbrúsil"...
Nebol to ani moc problém, lebo ložisko bolo rozpadnuté a vnútorný krúžok neodolal hrubej sile brúsky (rotor bol zabalený v Tesco taške a prepichnutý len po komutátor). Zbrúsil som ho takmer až po osku a potom buchol s citom sekáčom a "prdol"...
No a potom to už išlo jedna báseň
Najprv som zrekonštruoval poškodený komutátor, potom nalisoval nové ložisko, zložil altík do pôvodného stavu, skúsil, či sa vrtí a bolo...
No, potom som šiel hrešiť na parkovisko...
Stálo ma to cca 600,- Sk z toho 80,- Sk ložisko. Menil som oba remene, plochý proste prehorel, keď ho zastavil altík a ten na klímu bol tiež naprd...
Čo ma zarazilo bolo, že klíma má šponovaciu kladku a altík nie, bolo by to pohodlnejšie, po cca 200 km som ho musel znova došponovať...
Dúfam, že teraz mi dá altík pokoj už na dlhšie
Demontáž alternátora a spätná montáž na parkovisku pred činžákom je teda zážitok...
Zhodenie zadného ložiska (pri komutátore - uhlíkoch) je asi nemožné, nikto v mojej blízkosti to nevedel, dokonca jeden "fachman" mi poškodil komutátor, ma nasral...
Tak som si oprášil moje strojárske zručnosti a som ho proste "odbrúsil"...
Nebol to ani moc problém, lebo ložisko bolo rozpadnuté a vnútorný krúžok neodolal hrubej sile brúsky (rotor bol zabalený v Tesco taške a prepichnutý len po komutátor). Zbrúsil som ho takmer až po osku a potom buchol s citom sekáčom a "prdol"...
No a potom to už išlo jedna báseň
Najprv som zrekonštruoval poškodený komutátor, potom nalisoval nové ložisko, zložil altík do pôvodného stavu, skúsil, či sa vrtí a bolo...
No, potom som šiel hrešiť na parkovisko...
Stálo ma to cca 600,- Sk z toho 80,- Sk ložisko. Menil som oba remene, plochý proste prehorel, keď ho zastavil altík a ten na klímu bol tiež naprd...
Čo ma zarazilo bolo, že klíma má šponovaciu kladku a altík nie, bolo by to pohodlnejšie, po cca 200 km som ho musel znova došponovať...
Dúfam, že teraz mi dá altík pokoj už na dlhšie
No tak to ti drzim palce, mne tiez zrovna zacina hrkotat nejake lozisko, navyse teraz vobec nestiham, tak si vzdy rano len hodim tip ci je to vod.pumpa alebo alternator... a pritom ma vzdy napadne kolko to asi este vydrzi moju ignoraciuRoSta píše:
Dúfam, že teraz mi dá altík pokoj už na dlhšie
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V