Leganza-par otazok
Moderátor: Blue Lanos
Leganza-par otazok
Zdravim vsetkych zainteresovanych. MUsim povedat,ze s kupou ojazdenej leganzy som velmi spokojny fakt super auto. Tak ci onak by ma velmi potesilo zopar rad od skusenejsih daewakov. 1. Ked prejdem po spomalovaci, alebo velkej diere tak predna naprava akoby zavrzdi neviem teda cim to je.2. Po urcitej prevadzkovej dobe mi neskutocne zacnu piskat predne brzdy (kotuce?) viem ze budete namietat udrzbu a zrazenie hran, vsetko som urobil,nepomohlo.3. a toto je mozno banalita servo ma ist uplne potichu, alebo vrzdat (len trochu, viem ze som to slovo pouzil pri naprave). velmi dik za odpoved a info pre novacka(u daewa!)
Leganza je nr. 1
- Reklama
Sice nemám Leganzu, ale Nubiru, myslím však, že moc velký rozdíl tam nebude. Vrzání vpředu budou asi gumový siletbloky stabilizátoru, mě to dělá hlavně v zimě a asi tak po dvou - třech propérování to ztichne, mám je už koupený, ale blbě se k nim u Nubiry může, tak jsem to zatím nechal.
Pískání brzd tu na foru už někde řešil Palikx, nebo Petrm, zkus to vyhledat a posilovač je u mě tichý a nic se z něho neozývá, jen když natočím kola na max. rejd ,je slyšet.
Pískání brzd tu na foru už někde řešil Palikx, nebo Petrm, zkus to vyhledat a posilovač je u mě tichý a nic se z něho neozývá, jen když natočím kola na max. rejd ,je slyšet.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Tiež som kupil ojazdenu LEGANZU - 90 000 km a ziaden z tychto problemov nemam - auto vyzera skoro ako nove.
Jeden problem tam ale mám. Po pusení plynoveho pedala zostava motor v otackach asi 3-5 sekund (hlavne ked preradujem rýchlosti). Keď auto stojí a pridávam plyn na volnobeh, tak to funguje normálne. Je to pri Leganze normálne?
Jeden problem tam ale mám. Po pusení plynoveho pedala zostava motor v otackach asi 3-5 sekund (hlavne ked preradujem rýchlosti). Keď auto stojí a pridávam plyn na volnobeh, tak to funguje normálne. Je to pri Leganze normálne?
vrzanie serva
Hello,
konečne môžem nejakou dobrou skúsenosťou prispieť aj ja - k otázke vrzgania pri pretáčaní predných kolies. V servise mi povedali, že treba meniť ložiská za cca 5 tisíc SK.
Otvor prednú kapotu nad ukončením predných tlmičov je plastický kryt, pod ním matica ktorým je upevnený tlmič a vedľa symetricky rozložené 3 dierky s priemerom cca 6 mm. Mazací prostriedok VD40 som nastriekal do striekačky, založil piestik do striekačky a vystriekal obsah striekačky 1x do každej dierky na pravu aj na ľavú stranu. Funguje to OK už cca 8 mesiacov.
Pozdrav.
konečne môžem nejakou dobrou skúsenosťou prispieť aj ja - k otázke vrzgania pri pretáčaní predných kolies. V servise mi povedali, že treba meniť ložiská za cca 5 tisíc SK.
Otvor prednú kapotu nad ukončením predných tlmičov je plastický kryt, pod ním matica ktorým je upevnený tlmič a vedľa symetricky rozložené 3 dierky s priemerom cca 6 mm. Mazací prostriedok VD40 som nastriekal do striekačky, založil piestik do striekačky a vystriekal obsah striekačky 1x do každej dierky na pravu aj na ľavú stranu. Funguje to OK už cca 8 mesiacov.
Pozdrav.