Leganza-par otazok

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Migo
Příspěvky: 3
Registrován: ned zář 18, 2005 21:50
Bydliště: Dolný Kubín

Leganza-par otazok

Příspěvek od Migo »

Zdravim vsetkych zainteresovanych. MUsim povedat,ze s kupou ojazdenej leganzy som velmi spokojny fakt super auto. Tak ci onak by ma velmi potesilo zopar rad od skusenejsih daewakov. 1. Ked prejdem po spomalovaci, alebo velkej diere tak predna naprava akoby zavrzdi neviem teda cim to je.2. Po urcitej prevadzkovej dobe mi neskutocne zacnu piskat predne brzdy (kotuce?) viem ze budete namietat udrzbu a zrazenie hran, vsetko som urobil,nepomohlo.3. a toto je mozno banalita servo ma ist uplne potichu, alebo vrzdat (len trochu, viem ze som to slovo pouzil pri naprave). 8) 8) velmi dik za odpoved a info pre novacka(u daewa!)
Leganza je nr. 1
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Sice nemám Leganzu, ale Nubiru, myslím však, že moc velký rozdíl tam nebude. Vrzání vpředu budou asi gumový siletbloky stabilizátoru, mě to dělá hlavně v zimě a asi tak po dvou - třech propérování to ztichne, mám je už koupený, ale blbě se k nim u Nubiry může, tak jsem to zatím nechal.
Pískání brzd tu na foru už někde řešil Palikx, nebo Petrm, zkus to vyhledat a posilovač je u mě tichý a nic se z něho neozývá, jen když natočím kola na max. rejd ,je slyšet.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
phalanx
Příspěvky: 247
Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

servo

Příspěvek od phalanx »

Musim potvrdit, servo nieje pocut vobec (leganza 2.0), dokonca ani ked je raid na max, ale napr na leganze ho bolo trosicku pocut, hlavne na krajoch, tak to mozno nieje nejaka chyba
PeLi
Příspěvky: 70
Registrován: úte srp 09, 2005 09:23
Bydliště: Palárikovo, SK

Příspěvek od PeLi »

Tiež som kupil ojazdenu LEGANZU - 90 000 km a ziaden z tychto problemov nemam - auto vyzera skoro ako nove.
Jeden problem tam ale mám. Po pusení plynoveho pedala zostava motor v otackach asi 3-5 sekund (hlavne ked preradujem rýchlosti). Keď auto stojí a pridávam plyn na volnobeh, tak to funguje normálne. Je to pri Leganze normálne?
Migo
Příspěvky: 3
Registrován: ned zář 18, 2005 21:50
Bydliště: Dolný Kubín

Příspěvek od Migo »

Myslim, ze to nieje problem a niekto to uz riesil podla mna pocitac je prehnane pracovity a dava pokyn pre "automaticky sytic". Mne sa to niekdy na 1-2 sekundy stane, neriesil by som to, ale mozno sda mylim.

Ak niekto viete poradit na moje tri otazky...dakujem
Leganza je nr. 1
pages

vrzanie serva

Příspěvek od pages »

Hello,


konečne môžem nejakou dobrou skúsenosťou prispieť aj ja - k otázke vrzgania pri pretáčaní predných kolies. V servise mi povedali, že treba meniť ložiská za cca 5 tisíc SK.

Otvor prednú kapotu nad ukončením predných tlmičov je plastický kryt, pod ním matica ktorým je upevnený tlmič a vedľa symetricky rozložené 3 dierky s priemerom cca 6 mm. Mazací prostriedok VD40 som nastriekal do striekačky, založil piestik do striekačky a vystriekal obsah striekačky 1x do každej dierky na pravu aj na ľavú stranu. Funguje to OK už cca 8 mesiacov.

Pozdrav.
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“