Tak mě to nedalo,vzal jsem plátek do pilky a vrhnul se na to ještě dnes.
Takže část potrubí jsem úspěšně amputoval,zítra vyrobím deklík a doufám,že mě ta tříválcová bestie dá zas na chvíli pokoj
Ten přístup je tam teda nic moc,ale když se odmontuje expanzka,světlomet a nádobka z uhlím tak už je to stravitelný
Ani se nedivim,že to teklo,páč z původního těsnění tam zbyla sotva třetina...
mizí chladící kapalina
Moderátor: Blue Lanos
Re: mizí chladící kapalina
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
- Reklama
-
- Příspěvky: 464
- Registrován: pon čer 14, 2010 21:05
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: mizí chladící kapalina
Musí to být ještě v jiném threadu - potýkal jsem se s tím záhy po koupi Matýzka, někdy v r. 2005-2006, dával jsem k tomu i fotky, teď to tady bohužel nemůžu najít.
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: mizí chladící kapalina
My sme mali dodnes tiež problém miznúcej chladiacej kvapaliny. Bývalý Daewoo servisák mi hneď poradil tesnenie pod sacím potrubím. Vyhodiť sacie potrubie, vstrekovače a ERG ventil bola záležitoť asi na dve hodiny. Tesnenie pri tom kanáliku s vodou bolo úplne zničené a zvetrané, tatko tam dal gumový okrúžok a všetko sme to dotesnili červeným silikónom. ERG ventil sme totálne prečistili (zaslepenie sme zrušili) a zapojili sme ho späť. Celé sacie potrubie som čistil nedávno, aj škrtiaca klapka je ako nová. Dnes som to všetko poskladal, prebehol som Matiza 110 km/h po dedine a funguje, M-Tec je proste nezmar.
Pridávam foto sacieho potrubia, obnažených kanálikov na bloku motora a fotku všetkého, čo som vytiahol.
*Je hlúposť ísť so všetkým do servisu, ale takisto je blbosť riadiť sa internetovými fórami, vsaďte na rady skúseného mechanika.
Pridávam foto sacieho potrubia, obnažených kanálikov na bloku motora a fotku všetkého, čo som vytiahol.
*Je hlúposť ísť so všetkým do servisu, ale takisto je blbosť riadiť sa internetovými fórami, vsaďte na rady skúseného mechanika.
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Re: mizí chladící kapalina
tak som sa pustil do roboty pretoze mi to zacalo tiect tiez
mal som obavy ale ked clovek odmontuje nadrz na vodu a uhlikovy filter a posunie par hadic tak je miesta dost az som bol prekvapeny
aj odrezanie casti potrubia pilovym listom ide lepsie ako som cakal (kupil som si viacero roznych listov - cerveny biely klasicky - aj na plast aj na hlinik aj na tvrde kovy aj klasika plus na drevo a skusal - tusim najlepsie isiel ten na hlinik)
nema som hruby plech ale len asi 1mm tak som odrezal ten a navrtal diery a samozrejme orezal tak aby kopiroval odrezany plastovy diel
nasledne som vnutro odrezaneho plastu zalial epoxidom a prilepil na to pripraveny kus hliniku co vytvorilo jeden pevny celok
nasledne po vytvrdnuti (24 hodin) som natrel aj hlinik aj hlavu cervenym silikonom, nechal 15 minut zavadnut a pritlacil k sebe
a po nejakej dobe utiahol, poskladal a pohoda
oficialne riesenie zahrna vymenu celeho sacieho potrubia v hodnote cca 200euro (4 000Kc) plus praca, co je naozaj obrovsky rozdiel v cene a toto riesenie vydrzi .....
hlavu v mieste nanasania cerveneho silikonu samozrejme treba predtym osusit nejakym papierom aby silikon chytil
mal som obavy ale ked clovek odmontuje nadrz na vodu a uhlikovy filter a posunie par hadic tak je miesta dost az som bol prekvapeny
aj odrezanie casti potrubia pilovym listom ide lepsie ako som cakal (kupil som si viacero roznych listov - cerveny biely klasicky - aj na plast aj na hlinik aj na tvrde kovy aj klasika plus na drevo a skusal - tusim najlepsie isiel ten na hlinik)
nema som hruby plech ale len asi 1mm tak som odrezal ten a navrtal diery a samozrejme orezal tak aby kopiroval odrezany plastovy diel
nasledne som vnutro odrezaneho plastu zalial epoxidom a prilepil na to pripraveny kus hliniku co vytvorilo jeden pevny celok
nasledne po vytvrdnuti (24 hodin) som natrel aj hlinik aj hlavu cervenym silikonom, nechal 15 minut zavadnut a pritlacil k sebe
a po nejakej dobe utiahol, poskladal a pohoda
oficialne riesenie zahrna vymenu celeho sacieho potrubia v hodnote cca 200euro (4 000Kc) plus praca, co je naozaj obrovsky rozdiel v cene a toto riesenie vydrzi .....
hlavu v mieste nanasania cerveneho silikonu samozrejme treba predtym osusit nejakym papierom aby silikon chytil