auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Zdravím všechny.
Dnes mi během jízdy z práce domů (8 km) v půli cesty Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V zdechla a nejde nastartovat.
Když zapnu klíč v zapalování, rozběhne se čerpadlo, rozsvítí se všechny kontrolky (baterka, olej, ruční brzda, chyba motoru, airbagy) a zůstanou svítit i když se pokouším nastartovat - točí na prázdno. Ale rafiky stavu paliva a teploty motoru se ani nehnou a jsou na nule i když mám 1/2 nádrže benzínu. když vypnu klíč, zpod kapoty se ozývá cvakání - cuká sebou klapka vzduchu, či co to je za heblo. A cvaká, i když mám klíč od auta v ruce, dokud neodpojím CAn BUS konektor od řídící jednotky pod kapotou. Když ji pak znovu připojím, tak je klid, dokud zase nezapnu klíč v zapalování. Zkoušel jsem přes čínskou "diagnostiku" vyčíst číslo chyby, ale nepřipojím se k autu (v minulosti jsem se připojil x krát)
Bojím se, že mohla odkráčet do křemíkového nebe ta řídící jednotka pod kapotou... Dokáže někdo prosím poradit???
Dnes mi během jízdy z práce domů (8 km) v půli cesty Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V zdechla a nejde nastartovat.
Když zapnu klíč v zapalování, rozběhne se čerpadlo, rozsvítí se všechny kontrolky (baterka, olej, ruční brzda, chyba motoru, airbagy) a zůstanou svítit i když se pokouším nastartovat - točí na prázdno. Ale rafiky stavu paliva a teploty motoru se ani nehnou a jsou na nule i když mám 1/2 nádrže benzínu. když vypnu klíč, zpod kapoty se ozývá cvakání - cuká sebou klapka vzduchu, či co to je za heblo. A cvaká, i když mám klíč od auta v ruce, dokud neodpojím CAn BUS konektor od řídící jednotky pod kapotou. Když ji pak znovu připojím, tak je klid, dokud zase nezapnu klíč v zapalování. Zkoušel jsem přes čínskou "diagnostiku" vyčíst číslo chyby, ale nepřipojím se k autu (v minulosti jsem se připojil x krát)
Bojím se, že mohla odkráčet do křemíkového nebe ta řídící jednotka pod kapotou... Dokáže někdo prosím poradit???
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
- Reklama
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Tak to vypadá na elektrický problém. Zkontroloval bych všechny kostřící body a zavexloval bych všema kabelovýma svazkama. To že se nepřipojí elm327 vypadá že ecu nepracuje. Je to jen můj odhad na dálku. Může to být cokoliv. Hodně štěstí
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Něco podobného se mi stalo a nakonec to byla spálena 10A pojistka a po výměně vše zase fungovalo jak mělo
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
No nevím, co si o tom mám myslet. Po týdnu, co auto stálo před barákem jsem jen tak ze srandy strčil klíč do zapalování, zapnul, kontrolky se rozsvítily, čerpadlo se rozeběhlo, RAFIČKA PALIVA UKÁZALA STAV a když jsem zkusil nastartovat, tak auto na první drc úplně normálně naskočilo. A teď kdo poradí, v čem je problém. Před týdnem jsem otočil klíčem, kontrolky naskočily, čerpadlo se rozeběhlo, ale rafika stavu paliva zůstala na 0 i kdyť bylo 1/2 nádrže a startér točil a točil a nic. A ani jsem se nemohl připojit k ŘJ.... Někdo nějaký nápad???
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Kostry
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Vždyť už ti radilconpet píše:Tak to vypadá na elektrický problém. Zkontroloval bych všechny kostřící body a zavexloval bych všema kabelovýma svazkama...
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Tak jsem se vrátil z dovolené (jel jsem raději vlakem ), tož uvidím co s tím.
Když mi to umřelo poprvé, to bylo stylem, že jsem přijel k nákupáku, vypnul motor, nakoupil a už nenastartoval, tak mi pomohlo po kontrole pojistek a prověření relátek odpojit a připojit řídící jednotku u motoru pod kapotou. Párkrát jsem s tím konektorem zavergloval a pak asi měsíc jezdit v pohodě. Jenže tentokrát to zdechlo za jízdy a mohl jsem odpojovat a připojovat jak jsem chtěl a nic.
Ještě se zeptám: kde všude jsou kostřící body? Vím o jednom pod kapotou kousek od baterky na kastli, potom pod přístrojovou deskou a u zadních světel.
Ty jsem prošel všechny, odpojil, očistil dosedací plochy dotáhl. Teď momentálně to vrčí, ale bojím se, že zase zůstanu někde viset, už se mi s tím nechce ani jezdit
Když mi to umřelo poprvé, to bylo stylem, že jsem přijel k nákupáku, vypnul motor, nakoupil a už nenastartoval, tak mi pomohlo po kontrole pojistek a prověření relátek odpojit a připojit řídící jednotku u motoru pod kapotou. Párkrát jsem s tím konektorem zavergloval a pak asi měsíc jezdit v pohodě. Jenže tentokrát to zdechlo za jízdy a mohl jsem odpojovat a připojovat jak jsem chtěl a nic.
Ještě se zeptám: kde všude jsou kostřící body? Vím o jednom pod kapotou kousek od baterky na kastli, potom pod přístrojovou deskou a u zadních světel.
Ty jsem prošel všechny, odpojil, očistil dosedací plochy dotáhl. Teď momentálně to vrčí, ale bojím se, že zase zůstanu někde viset, už se mi s tím nechce ani jezdit
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
- LordMMX
- Příspěvky: 1535
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
kúp si sprej na kontakty a vystriekaj s ním konektor na tej RJ. pokiaľ ti pomohlo s ním pomykať tak bude zrada zrejme tam. oxidácia
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Zkusím... tonoucí se stébla chytá... Volal jsem autoelektrikářovi a ten mi řekl, že pokud ŘJ nehlásí chybu (což momentálně nehlásí a v historii taky žádná není), že s tím nic moc nenadělá. Že mám jezdit a až to klekne a nepůjde nastartovat, ať se k němu nechám odtáhnout a on se na to podívá...LordMMX píše:kúp si sprej na kontakty a vystriekaj s ním konektor na tej RJ. pokiaľ ti pomohlo s ním pomykať tak bude zrada zrejme tam. oxidácia
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Hm...to je taky dobrá rada, takže jezdit okolo domu, ať nemáš mastný odtah
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Tak už asi vím, kde je problém. Podle mně v řídící jednotce u motoru... Když jsem ji vymontoval a rozloupnul, tak je na jedné straně krásná bílá oxidace. Chtěl jsem tu dát fotku, ale můj mobil dělá moc velké obrázky
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
tak se mi ty fotky podařilo zmenšit... tady jsou
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Ještě se zeptám: Když pořídím druhou řídící jednotku, je třeba ji nějak s autem "spárovat" ? Myslím tím komunikace s imobilizérem, příp. přístrojovou deskou nebo ještě s nějakou další ŘJ -nevím, kolik jich v autě je......
Díval jsem se na EBAY, a tam nějaké použité řj jsou v ceně kolem 2-2,5 tis Kč...
Díval jsem se na EBAY, a tam nějaké použité řj jsou v ceně kolem 2-2,5 tis Kč...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
- LordMMX
- Příspěvky: 1535
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
otvor ju úplne, zober zubnú kefku, sprej na kontakty alebo isopropyl alkohol a vyčisti celú základnú dosku. môžeš použiť aj ocot na zastavenie korózie. potom to už len uzavri trebárs tavnou pistolí a malo by to byť na čas fajn.
inak nová RJ bude musieť byť spárovaná minimálne s imobilizérom
inak nová RJ bude musieť byť spárovaná minimálne s imobilizérom
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Re: auto umřelo za jízdy a nejde resuscitovat
Tak jsem dělal, co jsem mohl...a nic. Po nastartování auto vrčelo, asi 5 minut jsem s ním jezdil po dvoře a chcíp. Další pokusy o nastartování byly marné. A to jsem ŘJ rozebral a čistil zubním kartáčkem dle LordMMXových rad, dokonce jsem v motoru našel další kostřící bod, který jsem rozebral vyčistil, dokonce očka přelisoval za nové a stále nic.
MÁM ALE DALŠÍ DOTAZ:
Na Automedikovi jsem našel bazarové řídící jednotky v paketu i s immobilizérem.
Když koupím tu sadu - ŘJ + IMMO, bude mi to fungovat? Nemusím už kupovat žádnou další elektroniku - např. přístrojovou desku?
Někdo tady psal, že když koupí novou ŘJ, musí se spárovat s immobilizérem. Takže když koupím oboje, tak ny to mělo jet, ne? Teda, pokud to je opravdu tou ŘJ...
MÁM ALE DALŠÍ DOTAZ:
Na Automedikovi jsem našel bazarové řídící jednotky v paketu i s immobilizérem.
Když koupím tu sadu - ŘJ + IMMO, bude mi to fungovat? Nemusím už kupovat žádnou další elektroniku - např. přístrojovou desku?
Někdo tady psal, že když koupí novou ŘJ, musí se spárovat s immobilizérem. Takže když koupím oboje, tak ny to mělo jet, ne? Teda, pokud to je opravdu tou ŘJ...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933